Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-20, 20:22   #1
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

I år tenkte jeg at ungene skulle få ekstraordinære påskeegg med ekstra flott innhold. De har vært i karantene i over tre uker uten å treffe venner. De har fått avlyst det ene etter det andre, av ting de har gledet seg til. Konfirmasjon, fotballcuper og -kamper, sirkusforestilling, sirkusfestival, trolig 17.mai (første gang med helt ny bunad for konfirmanten, aller først i skoletoget med flaggborg og 250-årsjubilerende skole for de to yngste), påskeferie med søskenbarn, skoletur med overnatting, utenlandsreise i sommerferien, bare for å nevne noe. Og alt dette har de godtatt uten protester eller klaging, de har vært veldig greie å ha i hus uten å krangle eller furte, og har holdt humøret oppe på en imponerende måte. Så de fortjener virkelig en belønning, noe som gjør hjemmepåsken ekstra bra. Så nå trenger jeg forslag til hva eggene kan inneholde.

Godsaker selvsagt, men også andre ting. Ønsker å tilbringe minst mulig tid i butikker, selv om isolasjonen er over på søndag, så gjerne noe som kan bestilles på nett og trolig komme fram før påske. På lokalsenteret har vi ellers en Rema, en bokhandel, et apotek, Nille (frukt, der får vi kjøpt STORE egg ), Narvesen og en blomsterbutikk (har ikke oversikt over hvem som holder åpent ut over Rema). Noen som har noen geniale ideer?

Det gjør ikke noe om det koster litt, men det må få plass i et (stort) påskeegg.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 27-03-20 kl 11:58.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no