Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Barne-/ungdomsskole - når begynner 1. time?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-10, 13:34   #61
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barne-/ungdomsskole - når begynner 1. time?

08.30 begynner de her.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 13:39   #62
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barne-/ungdomsskole - når begynner 1. time?

Jeg har barn på en ungdomsskole der de starter 8.20 og en barneskole der de starter 8.30. På barne- og ungdomsskolen der jeg jobber begynner alle elevene 9.00.

Sønnen som går på videregående begynner for øvrig 8.00

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 14:43   #63
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barne-/ungdomsskole - når begynner 1. time?

Barneskolen 08.30,ungdomsskolen 08.45 og videregående 08.00.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 20:44   #64
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barne-/ungdomsskole - når begynner 1. time?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

High school (videregående) begynner tidligere, jeg tror det er 7.30 om ikke enda tidligere. Dette for at skolbussene skal kunne brukes utover hele morgenen og ettermiddagen.

Jeg hadde nullte time ( frivillig til og med ) da jeg gikk på High School i USA. Den startet klokken 7. Hun som kjørte meg, skulle til en annen by, så hun slapp meg av allerede klokken 6.30. At jeg gadd!!!!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 20:55   #65
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barne/ungdomsskole - når begynner 1. time?

På ungene sin skole begynner 1.-4. trinn kl 8.30 og 5. trinn og oppover kl 8.45.

På skolen min (altså der jeg jobber) begynner 1. time kl 8.10. Det er direkte pyton og altfor tidlig. Før begynte vi 8.30 og de 20 minuttene med mindre tid om morgenen merkes veldig godt. Heldigvis har jeg bare 1.-time en gang i uka i år, men sånn er det jo ikke hvert år.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 22:15   #66
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barne-/ungdomsskole - når begynner 1. time?

0830. SFO fra 0715.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 22:56   #67
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barne-/ungdomsskole - når begynner 1. time?

8:30 der jeg jobber. 08:15 der jeg bor.

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 18:11   #68
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barne-/ungdomsskole - når begynner 1. time?

8.30

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 18:15   #69
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Barne-/ungdomsskole - når begynner 1. time?

Mine begynner 8.30

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 18:21   #70
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barne-/ungdomsskole - når begynner 1. time?

08.30 så ringer det inn til første time, men det nye nå på skolen er at elvene skal være ferdig avkledd å sitte på plassene sine når det ringer, er dette likt over alt i landet?

Kan ikke akkurat huske at det var normalt når jeg gikk skole ihvertfall men men, tiden forandrer seg jo

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no