Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Varg Vikernes

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-09, 15:17   #61
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Varg Vikernes

Drømmeprinsen husker ikke noe forbud han heller. Han ville nok husket det. Men jeg husker at det var en gimmick med den ene skiva som kom med fyrstikker eller lighter eller noe sånt omtrent da rettssaken gikk.

  Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 15:19   #62
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varg Vikernes

Ja, var det ikke en lighter med bilde av en nedbrent kirke på? Akkurat det syns jeg var litt humoristisk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 19:20   #63
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varg Vikernes

I Drammen var det en fyr som skulle drikkes ut rundt den tiden rettssaken pågikk. Han sto på torget og solgte fyrstikkesker til støtte for Varg Vikernes.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 19:23   #64
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varg Vikernes

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Rituell ofring av kaniner faktisk.
Da snakker vi ond altså.

Hey, har du ikke sett "Fatal Attraction, eller" - der snakker vi ondskap, der.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 19:32   #65
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Varg Vikernes

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Hey, har du ikke sett "Fatal Attraction, eller" - der snakker vi ondskap, der.

Jepp. Pierre kunne gått rett inn i rollen som forsmådd elskerinne med hang til paella.

  Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 12:27   #66
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varg Vikernes

Henter frem igjen denne tråden, om noen andre skulle trenge argumenter mot Varg Vikernes. Han slipper nemlig ny plate i disse dager, og om noen skulle være i tvil om at fyren er en komplett rasist, homofob og nynazist, så har han hvertfall knertet den tvilen med presseskrivet sitt.

Sitat:

”Blackmetallere vil sannsynligvis fortsette å bli drita og steine og på alle andre måter oppføre seg som den stereotypiske neger; de vil sannsynligvis fortsette å få utenlandske tribal-tatoveringer og kle seg, gå, snakke, se ut og oppføre seg som homoseksuelle”

Sitat:

[...] beskriver sitt Den Hvite Guden som ”en musikalsk og lyrisk beskrivelse av den hvite guden, slik de kunne ha vært før de ble myter” og understreker at skiva er laget for ”en lytter som er villig til å sitte ned i ensomhet og tenkte på den hvite gud og våre forfedre og deres fantastiske, intelligente, positive, vakre, sunne og sterke kultur”

__________________


Sist redigert av Tallulah : 19-11-09 kl 14:31.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 12:52   #67
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varg Vikernes

Sjarmerende fyr, du!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 14:28   #68
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Varg Vikernes

Varg Vikernes - stakkar liten...

Jeg synes ikke de bm-erne jeg kjenner passer inn i beskrivelsen hans. Derimot synes jeg han passer inn i beskrivelsen din.

  Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 14:31   #69
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varg Vikernes

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg synes ikke de bm-erne jeg kjenner passer inn i beskrivelsen hans. Derimot synes jeg han passer inn i beskrivelsen din.

Jeg syns vel at svarte og homofile passer enda mindre inn i beskrivelsen hans. Når man tenker på Mayhems herjinger i helgen så ser jeg jo "drita og steine"-linken.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 15:33   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varg Vikernes

Det skal jo lages film om han også nå, og Jackson Rathbone (Jasper Cullen i Twilight) skal spille ham. :måttebarenevnedet:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 15:35   #71
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varg Vikernes

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det skal jo lages film om han også nå, og Jackson Rathbone (Jasper Cullen i Twilight) skal spille ham. :måttebarenevnedet:



Det skal vel ikke lages en film om han direkte, men om miljøet på den tiden? Så vidt jeg vet er den basert på boka Lords of Chaos. Men i og med at han var den mest gærne så vil han jo nødvendigvis få en sentral part.

Jeg håper filmskaperne får med seg hvilken dritt han er, og ikke fremstiller han i et romatisk lys.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 15:36   #72
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varg Vikernes

Ja, jeg leste det bare i forbifarten. Helt enig med deg, selvsagt. Urk, og jeg som elsker Rathbone.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 18:58   #73
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Varg Vikernes

Når det gjelder film så kan jeg MYE heller anbefale den her. Med en Mæget Sympatisk Svartkledd herre, æret, respektert, respektabel og rett og slett innmari hyggelig.
http://www.apple.com/trailers/indepe...elighttakesus/

  Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 19:00   #74
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Varg Vikernes

Altså - han svarte er grei. Ikke han derre Ulvepysa. :forklarer:

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no