Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-17, 15:55   #41
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?

Skal vi se:
[*]Personer som hadde vært (tidligere) fengslet?
Ja, i teorien, men jeg har en jobb der man krever politiattest for å til tilsatt, så jeg tviler på at jeg har gjort det. Kommer vel litt an på hva de hadde vært fengslet for også, kjenner jeg.[*]Personer fra et annet land?
Ja, det gjør jeg jo støtt og stadig. [*]Personer som ikke bidrar? J
a, det gjør jeg dessverre også støtt og stadig. Jeg jobber i det offentlige, vi inkluderer, åpenbart, alle. [*]Personer som har forskjellige meninger enn deg?
Ja, det er jeg jo pent nødt til.
[*]Personer som har veldig forskjellig personlighet enn deg? Ja, det må jeg også leve med.


Jeg jobber på en arbeidsplass der jeg har liten mulighet til å bestemme hvem jeg vil samarbeide tett med, eller til å nekte å jobbe med noen. Noen funker jeg kjempegodt sammen med, de fleste jobber jeg helt greit med, og så er det noen ytterst få jeg opplever som vanskelige på en eller annen måte. (Handler ofte om personlighet), de unngår jeg der jeg kan og lider i mer eller mindre stillhet når jeg må ha noe med dem å gjøre.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-17, 15:58   #42
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?

Jeg har vært borti 1 skikkelig manipulativ person, ja, som bevisst har gått utenom alle linjer for å mele sin egen kake. Helt umulig å samarbeide med, ordentlig utrivelig for arbeidsmiljøet.

Det funker en stund, men heldigvis ikke for evig. Men jeg sluttet før det kræsjet for personen. Orker ikke, gidder ikke.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-17, 19:41   #43
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Skal vi se:
[*]Personer som hadde vært (tidligere) fengslet?
Ja, i teorien, men jeg har en jobb der man krever politiattest for å til tilsatt, så jeg tviler på at jeg har gjort det. Kommer vel litt an på hva de hadde vært fengslet for også, kjenner jeg.[*]Personer fra et annet land?
Ja, det gjør jeg jo støtt og stadig. [*]Personer som ikke bidrar? J
a, det gjør jeg dessverre også støtt og stadig. Jeg jobber i det offentlige, vi inkluderer, åpenbart, alle. [*]Personer som har forskjellige meninger enn deg?
Ja, det er jeg jo pent nødt til.
[*]Personer som har veldig forskjellig personlighet enn deg? Ja, det må jeg også leve med.


Jeg jobber på en arbeidsplass der jeg har liten mulighet til å bestemme hvem jeg vil samarbeide tett med, eller til å nekte å jobbe med noen. Noen funker jeg kjempegodt sammen med, de fleste jobber jeg helt greit med, og så er det noen ytterst få jeg opplever som vanskelige på en eller annen måte. (Handler ofte om personlighet), de unngår jeg der jeg kan og lider i mer eller mindre stillhet når jeg må ha noe med dem å gjøre.


Men den politiattesten sier vel bare noe om overgrep mot barn, og ikke så veldig mye annet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-17, 19:42   #44
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?

Jeg kan samarbeide med de fleste, tror jeg. Men det er selvsagt noen jeg syns er litt vanskeligere æ forholde seg til enn andre.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-17, 20:23   #45
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.977
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?

Jeg klarer ikke å jobbe med folk som ikke liker å samarbeide - det er så utrolig slitsomt med sånne som bare melder seg ut og som bare gjør som de vil selv om man er enige om en måte å løse en oppgave på. De setter i gang uten å fortelle og så blir man haltende etter uansett hvor godt forberedt man trodde man var. Jeg vil også slite med å jobbe med religiøse fundamentalister, rasister og lærerw som har et helt annet elevsyn enn meg.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-17, 08:29   #46
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg må forresten si at tross et etter hvert ekstremt stort nedslagsfelt på jobb, der jeg har jobbet med riktig, riktig mange mennesker, så er det sjelden jeg har møtt de som dere beskriver: Backstabbers og manipulative og egoistiske og latsabber og hva det er alt sammen. Er alt sammen ting dere har opplevd irl, eller ser dere for dere at det ville vært vanskelig?

Jeg har opplevd to sånne. Den ene er heldigvis blitt pensjonist, den andre skyr jeg som nevnt over som pesten og har faktisk ikke sett ham på over to år selv om vi har samme arbeidsgiver.

Ellers er det mye flinke, hyggelige og greie folk i det ganske land. Heldigvis.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-17, 09:02   #47
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?

Jeg har også opplevd en vaskeekte sabotør og backstabber. Charming. Jeg løste det med å navigere i en diger bue rundt vedkommende.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-17, 09:39   #48
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?

Den verste sorten er folk som latar som dei bidrar og kan langt meir enn det dei gjer. Og som ikkje korrigerer når sjefen gir dei ros for ein jobb som eigentlig nokon andre har gjort mesteparten av....

Har eit par sånne på min arbeidsplass. Tok litt tid før eg avslørte han eine og dei fleste trur fortsatt at han er kjempeflink og flittig! Men prosjektlederen på prosjektet han jobbar på har heldigvis oppdaga det same som eg, uten at eg måtte sladre.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-17, 19:13   #49
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Men den politiattesten sier vel bare noe om overgrep mot barn, og ikke så veldig mye annet.

Ja, det stemmer. Jeg fikk jo jobb selv om jeg har noen fyllekjøringsdommer på rullebladet.



Tuller!

Nei, jeg vet faktisk ikke hva politiattesten man trenger i skolen sier noe om, trodde det var "alt" man evt. hadde på rullebladet, jeg?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-17, 19:50   #50
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, det stemmer. Jeg fikk jo jobb selv om jeg har noen fyllekjøringsdommer på rullebladet.



Tuller!

Nei, jeg vet faktisk ikke hva politiattesten man trenger i skolen sier noe om, trodde det var "alt" man evt. hadde på rullebladet, jeg?

Nei, det er en begrenset politiattest såvidt jeg vet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no