Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Høstferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-17, 12:23   #61
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høstferie?

Skoleferie hos oss betyr langhelg på hytta den første delen av ferien. Barn med delt bosted gir rutiner, gitt. I år kan det hende at det må vike for en fotballkamp. Høsten går uansett med til å bygge ny bod, så det blir vet trøkket inn noen dager for det, fotball eller ikke.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-17, 12:29   #62
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstferie?

Ingen haustferie på oss i år. Jentungen skal vere assistenttrenar den veka. Og me har brukt altfor mykje peng på diverse prosjekt i heimen. Nødvendige prosjekt som har vore utsatt i åresvis, rett nok. Men kostbart likevel.

Jentungen skal på klassetur i haust da. Og eg og mannen skal på storbytur. Tre år sidan sist.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-17, 12:31   #63
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie?

Ja, for første gong sida eg var student trur eg. Vi skal med Kvite bussar til Krakow og Berlin.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-17, 20:44   #64
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høstferie?

Lærer her også. Ingen store planer her, da USA-turen i sommer gjorde et stort innhugg i lommeboka. Så da blir det forhåpentligvis noen skogturer i strålende fint høstvær.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-17, 11:43   #65
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstferie?

Etter at jeg fikk skolebarn dukket plutselig høstferie opp som et fenomen igjen. Jeg har pleid å bruke ferie og avspasering for å kunne ta fri når hun har fri, men i år skal jeg jobbe. Sånn i motsetning til hva jeg har gjort før i år, så det blir nok helt greit. Byr muligheten seg for en hjemmekontordag så håper jeg vi kan få til en fjelltur siste helga.


Sist redigert av Timar : 28-08-17 kl 15:17.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-17, 11:53   #66
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høstferie?

Vi bestilte i typ februar, det blir en uke på Tenerife.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no