Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er best

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-17, 20:41   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er best

Vi er 7 stk i familien annenhver uke og nå må vi kjøpe en bil med plass til alle i.
Jeg og eksen min har tidligere hatt en Toyota Prius+ syvseter som vi delte på annenhver uke i halvannet år etter skilsmissen. Nå har vi kjøpt hverandre ut og jeg overtok konebilen. Priusen var god, men litt vel lite plass bak når alle setene var oppe så vi ønsker ikke en ny Prius.

Vi har prøvekjørt en Nissan EV200 og den var grei nok, men veldig plastikk-aktig, og dessuten ønsker vi ikke elbil da batterilevetiden på syvseterne er for dårlig enda. Vi prøvde den på langtur (2,5 timer) og angret oss ihjel halvveis.

Vi har også prøvekjørt en Volkswagen Maxi Caddy og den elsket jeg! Men sambo sikler også på en Mercedes Vito eller en Citröen C4 grand picasso.

Jeg vil ha automatgir, men det er visst en mangelvare med mindre vi går for en helt ny modell, men jeg synes det blir for høyt månedsbeløp på lånet, orker ikke å betale meg ihjel heller. Skal jo leve og.

Tenker oss maks 350.000,- egentlig, men har fått lånebevis på 400. Det MÅ være bra plass bak når ALLE setene er oppe for vi må ha plass til bla. rullestol (sammenlagt) og bagasje osv, da vi kommer til å kjøre endel langturer. Skal bla. til Danmark med hele gjengen i sommer. Samtidig må de bakerste få sitte godt med god benplass, noe de slet litt med i Priusen.

Tips?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 20:43   #2
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

Vi har nettopp kvittet oss med en Picasso, og der er det lite benplass på de to bakerste setene. Dere får heller ikke plass til mye bagasje, men en takboks vil løse det problemet. Hvis dere tenker gjenbruksverdi ville jeg ikke ha valgt Citroen, vi måtte ta med vår ut på et jorde og skyte den for å sørge for at den ikke led lenger. Men god å kjøre, godt å sitte (for fem) og stoooor frontrute.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 21:02   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

Vi har en 2015 Citroen Grand C4 Picasso og er superfornøyd. Før hadde vi 2012 Peugeot 5008, og den var vi også veldig fornøyd med. Men da vi skulle ha ny hadde C4 fått en oppgradering, så da ble det det. Nå har 5008 også fått det.

Personlig så synes jeg det er helt ok plass i 3. seterad, men hvis du bruker den så er det lite bagasjeplass igjen. Skal du ha god bagasjeplass samtidig med bruk av 3.seterad så må du opp en klasse i bil (f.eks. Ford Galaxy).

Vi får plass til mye i bilen, bl.a. sammenleggbar rullestol. Vi har reist på bilferie til Danmark med fem i bilen, rullestol og full oppakning.

Kjørekomforten er fantastisk synes jeg, men det er jo en smakssak. Automat er gull. Og så digger vi individuell seteinnstilling på setene i 2.seterad og full setebredde på alle setene der også. Selv om barneseter forsvinner etterhvert så trenger de jo ikke akkurat mindre plass, så det at man kan justere de slik at man ikke sitter helt på rekke. Litt mer personal space.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 21:05   #4
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

VW Sharan?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 21:49   #5
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

Sharan og galaxy har ikke bagasjeplass når man bruker alle 7 setene, hvis ikke de har endret det på de nyeste modellene.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 21:52   #6
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

Renault grand espace har grei bagasjeplass, men jeg vet ikke hvordan den er ellers.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 21:52   #7
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

...


Sist redigert av Cuyahoga : 24-02-18 kl 00:04.
Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 21:55   #8
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg har den nyeste Sharan og har hatt den forrige, og jo, begge modellene har bagasjeplass. :firebarnsmor uten takboks:

Vi har hatt galaxy og sharan og der var det plass til et par handleposer når alle syv setene var i bruk, men vi hadde langt fra de nyeste modellene (1999 og 2002).

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 21:55   #9
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

Som Cuyahoga sier har Sharan bagasjeplass selv ved bruk av 7 seter. Tror du kanskje blander med Touran? Der har man minimalt med bagasjeplass igjen når man bruker alle 7 seter og Galaxy er vel likeså.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 21:58   #10
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Som Cuyahoga sier har Sharan bagasjeplass selv ved bruk av 7 seter. Tror du kanskje blander med Touran? Der har man minimalt med bagasjeplass igjen når man bruker alle 7 seter og Galaxy er vel likeså.

Blander ikke, riktig nok er jeg lite bilinteressert, men jeg vet hva slags biler jeg har hatt. Men for all del, det er mer plass der enn i f.eks Mazda 5. Rullestol og bagasje til syv er det ikke plass til.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 21:58   #11
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

Min erfaring er at det omtrent ikke eksisterer biler som har 7 fullgode seter og bagasjeplass. Noen av de prøvd:

Ford S-Max og Ford Galaxy. S-Maxen har seter på bakerste rad forbeholdt minimennesker, Galaxyen har fullverdige seter, men begge biler har omtrent ikke bagasjeplass når alle setene er slått opp (dette ble bekreftet av Fordselgeren som sa at bagasjeromsplassen er nesten den samme i S-Max og Galaxy- forskjellen er setestørrelsen).
Mitsubishi Outlander. Samme problem som S-Max.
Skoda Kodiaq. Samme problem som Outlander.
Samme i Peugot 3008 eller hva den heter... and so the story goes on and on.

Konklusjon: De bilene som faktisk gir den plassen man trenger er Volvo XC90, VW Caravelle og Sharan, Mercedes V og den store SUVen til Mercedes. I tillegg til en del people-movers beregnet på det amerikanse markedet (Dodge Caravan, Toyota Sienna og sånne).

Jeg ville nok kjøpt en brukt Caravelle hvis jeg var dere. Mercedes V er jo en flott bil, men biler fra premiumsegmentet er ikke billig å vedlikeholde. Mulig ikke VW er det heller, det vet jeg ikke.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015

Sist redigert av Vianne Rocher : 01-04-17 kl 00:29.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 22:03   #12
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Min erfaring er at det omtrent ikke eksisterer biler som har 7 fullgode seter og bagasjeplass. Noen av de prøvd:

Ford S-Max og Ford Galaxy. S-Maxen har seter på bakerste rad forbeholdt minimennesker, Galaxyen har fullverdige seter, men begge biler har omtrent ikke bagasjeplass når alle setene er slått opp

Konklusjon: De bilene som faktisk gir den plassen man trenger er Sharan

Sharan er jo helt lik galaxy så den har ikke noe mer bagasjeplass.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 22:03   #13
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

Jeg vil anbefale VW Caravelle. Har kjørt det nå i snart 9 år, og kunne ikke vært mer fornøyd. Den første var en 7 seter, den vi har nå er en 8 seter. Har bare hatt automatgir og ville ikke gått for noe annet med den store bilen. 7 seteren var en kortversjon. 8 seteren er langmodellen og har så mye mer bagasjeplass. Så kjekt!

Har en liten konebil som jeg kjører når jeg ikke trenger den store, så sparer litt på drivstoff der.

Min søster kjøpte Vito (også storfamilie) og har hatt mye trøbbel med den. Den har kostet dem myyye penger. Vi har *bankibordet* aldri opplevd noe tull med Caravelle.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 22:31   #14
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

Caravelle er jo gull! Den savner jeg virkelig...

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 22:36   #15
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

Noen venner av oss kjøpte nettopp Mercedes V-klasse (tror jeg det het!). De gikk fra S-Max til den, og et er visst en annen verden, sånn plassmessig. Men kanskje ikke den fineste bilen jeg har sett...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 23:27   #16
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

Hva med VW multivan?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 00:27   #17
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Sharan er jo helt lik galaxy så den har ikke noe mer bagasjeplass.

Er over 10 år siden Ford kom med ny Galaxy som ikke var lik VW Sharan. Noen år etter kom VW med en ny egen modell av Sharan.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 01:16   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

Jeg har lyst på Caravelle, men de ligger vel i en HELT annen prisklasse enn det vi har råd til, sånn med mindre vi skal kjøre rundt i en slitt gammel "kidnappe barn på åpen gate"-bil?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 01:19   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

Ingen som har erfaring med VW Maxi Caddy? Vi lånte den en hel helg og var ganske fornøyde, jeg har lyst å gå for den, men vil jo ikke få noen ubehagelige overraskelser heller, så dette å vi tenke nøye gjennom. Det jeg likte godt med Mercedes Vito var at det var to seter i midten og tre bak, da er det mye enklere å komme seg inn, spesielt for barn som trenger litt ekstra hjelp.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 10:10   #20
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Er over 10 år siden Ford kom med ny Galaxy som ikke var lik VW Sharan. Noen år etter kom VW med en ny egen modell av Sharan.

Som sagt, jeg vet ikke noe om de nyere modellene. Så Sharan har fått mer bagasjeplass?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no