Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-17, 16:32   #301
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Må tipse om halv pris på mange klassiske kjoler fra Ralph Lauren. Jeg har gått litt bananas og kjøpt hele 4 kjoler som alle sitter som et skudd. Rask levering og veldig lett å returnere varer!

http://www.boozt.com/no/no/lauren-woman

Lisa: Hvordan er størrelsene?

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-17, 16:34   #302
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg har samme erfaring med Zizzi, og dette har jeg spurt de om på Gunerius - jeg brukte til og med ordet "teltfasong".

Jeg er 168 cm og alle topper og overdeler de har går langt ned på låret mitt, pluss at de er helt firekantet i fasong.

Min nye favoritt er for øvrig pluss-størrelsene hos Ralp Lauren, de kjolene tar hensyn til store pupper også!

Spør her også jeg: Hvordan er størrelsene?

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-17, 16:47   #303
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Spør her også jeg: Hvordan er størrelsene?

Tja, hva skal jeg si ... jeg bestiller størrelse 16, som er sånn ca. 46ish? US størrelser er jo litt romslige, og det er fint snitt på Ralph Lauren. Fin lengde, det likte jeg godt også, ingen behov for justeringer!

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-17, 17:38   #304
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Tja, hva skal jeg si ... jeg bestiller størrelse 16, som er sånn ca. 46ish? US størrelser er jo litt romslige, og det er fint snitt på Ralph Lauren. Fin lengde, det likte jeg godt også, ingen behov for justeringer!

Takk!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-17, 18:05   #305
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Synes Diva funker der. Cup til de med 90 og opp rundt, er større i cup. Men de funker på mine E/F pupper

Jeg kjøpte en sånn og den sitter jo som ei kule! Billig og bra!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-17, 18:35   #306
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.767
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg har ikke denne selv, men har sett den på. Og den er fin!
Nå er den på 20 % her, og går opp til 3XL.
https://sostyle.no/produkt/nyheter/m...andsbestilling

Denne har jeg brukt mye i sommer. Har XL. Nå er den kommet i mer høstfarger, men litt kortere modell. Ser den avbildet med skinnbukse bl.a.
Jeg synes den er veldig fin og har lyst på ny farge, men den er fremdeles sommerkjole i stoffet, så jeg har motstått enn så lenge.Synes den er ganske dyr for så tynt stoff. Og hvor mye blir den brukt utover høst/ vinter?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-17, 22:25   #307
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg kjøpte en sånn og den sitter jo som ei kule! Billig og bra!

Så bra!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-17, 06:34   #308
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Litt lettet over å lese at flere har utfordringer med fasongen på Zizzi. Jeg ser som regel tjue kilo tyngre utvikling det snittet, det trenger jeg ikke.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-17, 08:06   #309
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Denne har jeg brukt mye i sommer. Har XL. Nå er den kommet i mer høstfarger, men litt kortere modell. Ser den avbildet med skinnbukse bl.a.
Jeg synes den er veldig fin og har lyst på ny farge, men den er fremdeles sommerkjole i stoffet, så jeg har motstått enn så lenge.Synes den er ganske dyr for så tynt stoff. Og hvor mye blir den brukt utover høst/ vinter?

Eg har lagt bort tanken for eg veit eg ikkje kjem til å bruke den særlig mykje.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-17, 23:37   #310
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Mens jeg føler at mye ser ut som telt. Syns de har veldig mye som er helt rett i fasongen.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-17, 00:30   #311
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Da kan man jo se på det som ikke er rett i fasongen. Jeg kjøper ikke de "rette" tingene, finner det som passer kroppen min, det er stort sett jakker og en og annen kjole. Kjøpte en bomberjakke og en trechcoat der i dag. Superfornøyd! Bomberjakken er virkelig nydelig i kvaliteten.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Skjermbilde 2017-08-19 kl. 00.29.57.jpg (41,7 KB, 53 visninger)
Filtype: jpg zizzi-jakke.jpg (199,6 KB, 86 visninger)

Sist redigert av Joika : 19-08-17 kl 00:39.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-17, 07:32   #312
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Kanskje jeg kan spørre her om råd? Jeg ønsker meg en dressjakke. Helst mørk grå. Jeg er egentlig størrelse 42 i overkroppen, men er veldig drøy over ryggen. Har ca c-cup (e på change).
De fleste jakker sitter ikke pent på meg, stram over ryggen og jeg kan ikke løfte armene. Går jeg opp de to størrelsene jeg trenger for at de skal sitte fint øverst blir de alt for bomsete.
Noen som sliter med samme utfordring og har funnet den perfekte dressjakken?

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-17, 10:06   #313
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Kanskje jeg kan spørre her om råd? Jeg ønsker meg en dressjakke. Helst mørk grå. Jeg er egentlig størrelse 42 i overkroppen, men er veldig drøy over ryggen. Har ca c-cup (e på change).
De fleste jakker sitter ikke pent på meg, stram over ryggen og jeg kan ikke løfte armene. Går jeg opp de to størrelsene jeg trenger for at de skal sitte fint øverst blir de alt for bomsete.
Noen som sliter med samme utfordring og har funnet den perfekte dressjakken?

Ja. Og igjen, Zizzi. De har ned til størrelse 42, men det tilsvarer nok mer enn 44.

https://zizzi.no/yttertoey/blazere

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-17, 19:15   #314
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.767
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Da kan man jo se på det som ikke er rett i fasongen. Jeg kjøper ikke de "rette" tingene, finner det som passer kroppen min, det er stort sett jakker og en og annen kjole. Kjøpte en bomberjakke og en trechcoat der i dag. Superfornøyd! Bomberjakken er virkelig nydelig i kvaliteten.

Samme bomberjakke som meg. Liker den godt!

Jeg er ikke innsvinget i fasongen så jeg unngår jo det.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-17, 19:18   #315
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Samme bomberjakke som meg. Liker den godt!

Jeg er ikke innsvinget i fasongen så jeg unngår jo det.

Ja, man er forskjellig. Jeg er veldig timeglass, så er lite som bare "henger rett ned". Er jeg likevel ikke fornøyd, så fikser et belte ofte biffen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-17, 22:39   #316
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Hvis noen ser denne bomullskjolen på HM i svart, hyl ut! Kjøpte denne i 2015, men har bare brukt den en gang.. i dag! Funka fint med olajakke.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20993555_10159112403930577_2006746327_o.jpg (525,5 KB, 91 visninger)
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-17, 00:19   #317
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.471
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Min erfaring når det gjelder Zizzi, er at de kan ha totalt forskjellig vareutvalg fra butikk til butikk. Tydeligvis stor frihet i hvilke plagg de tar inn.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-17, 09:33   #318
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg kjøpte denne kjolen i går, og er litt forelsket.
De hadde den i flere farger, opp til størrelse 46, og den sitter helt nydelig.

http://m.boozt.com/no/no/kaffe/india...RoCIOwQAvD_BwE

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-17, 10:40   #319
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Eg leite etter en kvardagskjole til å ha på jobb. Den må ha lange armar og v-hals. Bestilte jo den frå Cream men som agenten nevnte, den var for liten. Nokon som har sett fine jobbkjolar?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-17, 11:14   #320
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg kjøpte denne kjolen i går, og er litt forelsket.
De hadde den i flere farger, opp til størrelse 46, og den sitter helt nydelig.

http://m.boozt.com/no/no/kaffe/india...RoCIOwQAvD_BwE

Den har de hatt hos sportmann også, men der koster den 499,-.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no