Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Zafiro Palmanova - Mallorca. Erfaringer, evt tips

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-17, 15:02   #1
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Zafiro Palmanova - Mallorca. Erfaringer, evt tips

Lillebror og jeg trenger et pusterom denne høsten, og jeg tenkte å spandere på oss hotell med det lille ekstra i form av "swim out"-rom. Vi skal til Mallorca.

Er det noen som har bodd på Zafiro? Eller har noen andre tips til overnatting som ikke nødvendigvis er fornuftige "skal bare sove der"-hotell.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-17, 10:03   #2
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zafiro Palmanova - Mallorca. Erfaringer, evt tips.

Denne skulle jeg svare på i går, men så gikk det helt i glemmeboken.

Vi bodde på Zafiro Palmanova i sommer og var godt fornøyde med hotellet. Det er helt nyoppusset, med fine bad. Og jeg som er ganske kresen hadde ikke noe å utsette på hotellet. Vi hadde ikke all-inklusive, da vi foretrekker å gå ut og spise og heller ikke spiser store frokoster. Det fungerte veldig fint for oss, og jeg kan derfor ikke si noe om maten ut over at servicen i restauranten var elendig.

Det er både fordeler og ulemper med rommene som ligger med utgang rett til bassengene. Fordelen er at du slipper å styre med å finne solstol ved et av de andre bassengene, men da må du være komfortabel med at sønnen din styrer rundt i bassengområdet alene. Ulempen er at du har andre folk oppå deg hele dagen, siden det står stoler som ser rett inn i alle rommene, og alle har lov til å bruke bassengene som er ved rommene. Vi var fornøyde med å ikke ha rom inn mot bassengområdet, men der er folk forskjellige. Uansett er det et flott hotell, som jeg absolutt vil anbefale.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-17, 14:36   #3
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zafiro Palmanova - Mallorca. Erfaringer, evt tips.

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Denne skulle jeg svare på i går, men så gikk det helt i glemmeboken.

Vi bodde på Zafiro Palmanova i sommer og var godt fornøyde med hotellet. Det er helt nyoppusset, med fine bad. Og jeg som er ganske kresen hadde ikke noe å utsette på hotellet. Vi hadde ikke all-inklusive, da vi foretrekker å gå ut og spise og heller ikke spiser store frokoster. Det fungerte veldig fint for oss, og jeg kan derfor ikke si noe om maten ut over at servicen i restauranten var elendig.

Det er både fordeler og ulemper med rommene som ligger med utgang rett til bassengene. Fordelen er at du slipper å styre med å finne solstol ved et av de andre bassengene, men da må du være komfortabel med at sønnen din styrer rundt i bassengområdet alene. Ulempen er at du har andre folk oppå deg hele dagen, siden det står stoler som ser rett inn i alle rommene, og alle har lov til å bruke bassengene som er ved rommene. Vi var fornøyde med å ikke ha rom inn mot bassengområdet, men der er folk forskjellige. Uansett er det et flott hotell, som jeg absolutt vil anbefale.

Flott med innspill, takk! Jeg tenker jo at det er litt pros og cons ved hele swim out-konseptet, men at en del av de kanskje dempes i og med at vi reiser såpass sent og utenfor høstferie. Vi tenker frokost på hotellet, men ikke AI.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no