Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Quiz og adjektivhistorie til 11-årsbursdag

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-17, 11:56   #1
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Quiz og adjektivhistorie til 11-årsbursdag

Hele klassen er invitert og med den gjengen er det lurt å ha litt program.
Noen som kan hjelpe meg?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 09:13   #2
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Quiz og adjektivhistorie til 11-årsbursdag

Jeg har laget adjektivhistorie i full fart med godt resultat. Jeg er ikke god til å skrive. Fyll på med kjente personer og steder. Jeg brukte lærere, fotballtrener, skolen ol. Selve historien er ikke like viktig som setningene.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-17, 14:29   #3
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Quiz og adjektivhistorie til 11-årsbursdag

Jeg har laget et par kahooter for den aldersgruppa. Skal se om jeg klarer å dele dem om det er av interesse. Noen av spørsmålene er av lokal/intern art, så de bør nok redigeres.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-17, 21:57   #4
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Quiz og adjektivhistorie til 11-årsbursdag

Jeg hat med suksess hatt andre gruppeoppgaver i tillegg til quiz: kjøpt masse billig dopapir, hvert lag må lage en mumie av et av medlemmene raskest mulig. Jeg har kjøpt like legosett til hver gruppe, og de måtte bygge raskest mulig. Laget måtte spille et parti sjakk mot pappaen til bursdagsbarnet (dette var mens VM i sjakk pågikk for et par år siden).
Bygge størst mulig byggverk av spaghetti og marshmallows.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no