Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hvordan lager du pannekaker?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-17, 22:40   #21
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan lager du pannekaker?

Tynne pannekaker er mannens jobb, han slumper, men med utgangspunkt i en Espelid-oppskrift, trur jeg. Ungene spiser sukker og jordbærsyltetøy på, og så har vi bacon og lønnesirup også. Jeg liker best amerikanske pannekaker, pleier oftest å lage canadiske etter en kollegas oppskrift - de har bakepulver i, men er litt større enn standard amerikanske, og serveres med friske blåbær, smørklatt og MYE lønnesirup. Til lunsj lager jeg amerikanske i Jamies versjon, med piska eggehviter i. Små, luftige og tjukke. Gode med bananskiver og raspa sjokolade; friske jordbær og lønnesirup eller yoghurt og honning.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no