Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Tennis for nybegynnere

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-17, 16:51   #1
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tennis for nybegynnere

Jeg har tilgang til en tennis bane
Jeg har racket og ball
Aldri prøvd dette før.

Noen gode tips til en nybegynner?
Har spilt en squash

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 18:11   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tennis for nybegynnere

Du trenger en å spille med, en vegg eller en "tennistrener" som denne som fås kjøpt bl.a. hos Sportamore:



Jeg ville nok gått på et nybegynnerkurs hvis jeg var deg. Der lærer du forehand og backhand, hvordan racketen skal holdes og hvordan kroppen skal være.

Tennis er en super sport og veldig gøy! Siden du har erfaring fra racketsport tidligere så kommer det godt med, men det merkes godt at banen er større i tennis. Man ender ofte med å løpe en god del.

Lykke til!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 19:07   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tennis for nybegynnere

Greia er jo at du må finne noen på ditt nivå å spille med.

Jeg spilte en del på videregående (i gymtimene), og det var så gøy at jeg spilte en del etter skoletid også. Venninna jeg spilte med var enig med meg om at poenget vårt var å få til spill, ikke gruse hverandre. På det nivået vi var, så var det en god form for hverdagsaktivitet, men kunne vel ikke kalles trening. Gøy var det i hvert fall!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no