Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Åh nei og nei, hvor se Broadchurch?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-17, 20:34   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Kul

Åh nei og nei, hvor se Broadchurch?

Jeg kommer over Broadchurc sesong 3 på NRK. Leste så litt om den her inne og tenkte at dette får jeg se. Var hos eldste datteren og fikk da grei beskjed om å se sesong 1 og 2 først. Det gjør jeg, og er nå gjennom en og to, klar for sesong 3. Inn på NRK og der ligger bare fra episode fem? De andre er slettet.....hvor får jeg sett de da? (Har Viaplay og netflix men finner ingen sesong 3 der).
Dere sier sikkert at jeg må vente til den kommer på Netflix, men jeg fikk iallefall ut litt frustrasjon.
Så istedenfor sesong 3 denne helgen, tar jeg med meg et par flasker vin og drar på fest, så det så.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-17, 21:28   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åh nei og nei, hvor se Broadchurch?

Hehe, skjønner frustrasjonen! Sesong 3 er vel så ny at de ikke kan ha episodene liggende mer enn fjorten dager? Tror det kjedelige svaret er at du må vente til det kommer på Netflix.

Kvalitetsmessig er sesong 3 mye dårligere, synes jeg, hvis det er koen trøst,

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no