Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020 #2

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-20, 13:00   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Konfirmant 2020 #2

Vi er vel ikke helt ferdig skravla eller?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 13:02   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Nei, vi er ikke det. Vi er i hvert fall langt unna å ha gjennomført.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 13:11   #3
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Kjenner jeg blir mer og mer spent angående vår dato, 5/9. Men får bare gunne på.

Dressen jeg bestilte til minsten passet slettes ikke. Ny jakt i morgen.
Innbydelsen er kommet fram, kjekt å vite. Så får alle en melding i løpet av dagen med beklagelse til de aller fleste om at de ikke får komme i kirken.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 13:29   #4
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Jeg har også sendt innbydelser ut nå, vi skal ha den 20. sept. Jeg er vel mer spent på om det blir eller i hvilken form det blir. Klarer ikke engasjere meg veldig. Har ikke kjøpt dress, han vokser jo som ugress for tiden.

Lokale er bestilt og det er stort nok, samt med stor terrasse om været vil være med oss den dagen. Maten der bestilles en uke før, men han har ikke bestemt seg hva han vil ha av det de tilbyr. Det ordner seg det også. Fire gjester er i risikogruppe, de to eldste er usikre om de tør komme. Alt er greit sier jeg. Vi ser den dagen hva som er lurt og ikke lurt. Jeg venter fremdeles på at kirken skal nedjustere fra 360 konfirmanter med familie i kirken. Gjestelistene skal sendes til kirken i dag.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 13:36   #5
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Vi får vite antall i kirken i dag. Mon tro om de venter til etter pressekonferansen.

Dress til konfirmanten er klar, men med alle lapper på så vi evt kan bytte hvis dette nå drar ut.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 14:08   #6
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Vi hadde møte med hotellet vi skal ha festen på. Veldig greit opplegg, vi hadde dåpen til minstemor der for tre år siden så dette blir egentlig en liten kopi av dåpen. Vi skal ha litt mer taler og quiz denne gangen, for det er bittelitt mer å si om en femtenåring enn et dåpsbarn.
Jeg har kontroll på gjestelisten, konfirmantdressen, pynt og dilldall +bordkort er bestilt, menyen er bestemt.
Gjenstår: Dress til tiåringen, gå over min og mannens bunad, lage taler og sette sammen bilder, bestille kaker, avklare hvem som har allergier og hva, lage kjøreplan og finne ut hvor jeg skal få plass til min bror og mine foreldre å sove her...

Tror dette skal gå bra, skulle ønske mannen kunne tatt ansvar for bilder og tale og den biten, men det blir vel jeg som gjør det og.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 14:12   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Min kollega fortalte nettopp at hans tante hadde kansellert konfirmasjonen de skulle i den 29.8.

Vi gjennomfører vår den dagen; ser ikke for meg noe annet. Har IKKE begynt på talen; jeg er ingen taler og aner ikke hvor jeg starter engang.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 14:20   #8
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Alt er forsåvidt i boks, men jeg har dårlig magefølelse for 27/9.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 15:11   #9
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Håper virkelig vi får gjennomført, 13.09.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 15:59   #10
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

15 plasser inklusiv konfirmanten OG mellomrom.
Jeg må finne ut hvem som var faddere.
Og det er pr.husstand. Det er egentlig galskap å skulle splitte meg og gutta, x, mine foreldre og svigermor. Vi omgåes på tvers.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 16:32   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Vi har konfirmant i morgen og mor gleder seg til alt er over. Nervøs for det aller meste av sykdomsforfall, inkludert et lite sår konfirmanten har på øret (som er sjekket av lege og renses og bakterietest for brennkopper sendt inn) som garantert ikke kan utvikle seg noe særlig før i morgen kl 11 tross alt.
Men det ser faktisk ut som om det blir konf da.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 16:38   #12
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Lykke til i morgen apan! Håper konfirmanten får en fin dag, innenfor de rammene som er mulige.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 16:40   #13
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Vi skal ikke ha før 3. oktober, og det er nesten umulig å planlegge, for jeg mister mer og mer trua på at vi får gjennomføre. Fetteren i Frankrike med familie har jeg gitt opp at kan komme. En annen del av familien prioriterer feriehuset i Spania, så like greit at de ikke kommer.

Jeg fikk en mail fra Humanetisk forbund i går. Trodde det stod «Seremonistans» i emnefeltet, og fikk litt noia. Men det stod «Seremonistatus», og beskjed om at vi får vite mer fire uker før.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 16:45   #14
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

12 september her, har fått beskjed om 10 stk i kirken per konfirmant. Gjestelister må sendes inn, mellomrom mellom gjester som ikke er i samme familie. Skal feire hjemme og har delt opp gjestene så det blir 20 i hvert selskap, så det blir en konfirmasjonshelg i stedet for dag.
Gleder meg til å få det overstått, samtidig som det kjennes litt sårt å ikke kunne glede seg over forberedelsene oppi alt. Det som er helt sikkert er at denne konfirmasjonen aldri kommer til å bli glemt.

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 16:56   #15
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Her er det nå forbudt å invitere flere enn 20 stk. Nå gleder jeg meg virkelig til 5/9 er overstått gitt :rabla:

Lykke til i morgen, Apan

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 17:13   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Lykke til i morgen, Apan!

To uker til til vår. Gleder meg også til å få det overstått, men det sier jeg ikke høyt. Konfirmanten gleder seg, aller mest til å ha på seg ny bunad.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 17:14   #17
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av star, her.

15 plasser inklusiv konfirmanten OG mellomrom.
Jeg må finne ut hvem som var faddere.
Og det er pr.husstand. Det er egentlig galskap å skulle splitte meg og gutta, x, mine foreldre og svigermor. Vi omgåes på tvers.

Uansett greit med meteren mellom.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 17:20   #18
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Det er fortsatt bare hvis man skal ha det hjemme?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 17:30   #19
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Eg venter i spenning på kva som skjer rundt vår konfirmasjon. Siste helga i september. Fått bekrefta lokaler, pr akkurat no. Spørsmålet er rundt sjølve seremonien og om det blir noko av. Er det blitt rødt, så har eg ikkje lokaler lengre heller.

Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 17:53   #20
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Vi har siste helg i september, men vi er nå 99% sikre på at vi ikke har noen fest da. 80% av gjestene bor nå i røde soner/land. Så på den positive siden hadde vi greit holdt oss under grensen på 20 stk.

Tror planen blir seremoni, og deretter restaurant med faddere fra østlandet og evt kake hjemme. Så gjør vi mer stas på han neste sommer ish (optimist).

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no