Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dø pc...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-06, 11:03   #1
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Dø pc...

Da døde pc`en min hjemme etter kraftig tordenvær i går Den var så dø at jeg ikke fikk bittelite liv i den engang. Forsøkte med munn til munn metoden og alt Vel, jeg har innboforsikring, og har nå ringt og fått bekreftet at jeg må betale kr.2500,- i egenandel. Heldigvis, så kan han som er datamann her på huset mest sannsynlig klare å redde diverse ting jeg har på pc`en, siden han mener at hardiscen mest sannsynlig ikke er ødelagt

Nå sitter jeg på jobb og "maser" litt med dere, men hva når jeg kommer hjem.....:snufs: Må jeg få meg et liv da ......

Eller kanskje jeg kan få hun blondinen i filmsnutten til å fikse den

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 11:07   #2
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Og derfor har man overspensvern til pcen!

Vi har det, koster 400 kr og dør pcen vår før det så får vi ny uten egenandel på innboosikringen

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 11:13   #3
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Og derfor har man overspensvern til pcen!

Vi har det, koster 400 kr og dør pcen vår før det så får vi ny uten egenandel på innboosikringen


Vi hadde jo det, mener jeg. Kanskje jeg slipper egenandel da (må hjem og sjekke, synes mannen min sa det i går!!)

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 11:15   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mest sannsynlig er det bare strømforsyningen som er gått. Det er en smal sak å bytte denne, og ikke koster det mye.
Dog kan det være en fordel å ha den inn til sjekk, slik at du har papirer på det om det skulle dukke opp senskader.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 11:17   #5
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Mest sannsynlig er det bare strømforsyningen som er gått. Det er en smal sak å bytte denne, og ikke koster det mye.
Dog kan det være en fordel å ha den inn til sjekk, slik at du har papirer på det om det skulle dukke opp senskader.


Ifølge min it mann så er det prosessoren som går først[vanligst] med lynnedslag og strømbrudd,
nest vanligst er hovedkortet.

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 11:18   #6
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Vi hadde jo det, mener jeg. Kanskje jeg slipper egenandel da (må hjem og sjekke, synes mannen min sa det i går!!)

Vi har det værtfall sånn på vår innboforsikring.

Lykke til


Glemte iste å si , stakkars deg

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 11:24   #7
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Ifølge min it mann så er det prosessoren som går først[vanligst] med lynnedslag og strømbrudd,
nest vanligst er hovedkortet.

Min private statistikk sier strømforsyning.
I 7 av 8 tilfeller.
Det siste var en pc med modemkort i seg, som smalt godt...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 11:25   #8
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Min private statistikk sier strømforsyning.
I 7 av 8 tilfeller.
Det siste var en pc med modemkort i seg, som smalt godt...

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 11:26   #9
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overskriften høres ut som en forbannelse over PC`en din. Dø PC, dø!

Håper det ordner seg fort, og at det går på forsikringen.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 11:57   #10
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Håper det ordner seg fort, og at det går på forsikringen.

Fort....? Det er forsikring vi snakker om

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no