Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er du redd for?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-13, 14:35   #41
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.798
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg er redd løse hunder, eller generelt hunder der en merker at eieren ikke har kontroll da de er ute blant folk.

I tillegg er jeg en pyse på glatt vinterføre. Jeg har mistet kontrollen over bilen med barn i baksetet flere ganger til tross for lav hastighet og fornuftig kjøring, det sitter i.

Med hensyn til barna er jeg mer redd for å overbeskytte enn jeg er for å være uvøren.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 14:35   #42
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Hun er litt som Krøsa-Maya i Emil filmene.

Min mor har et snev av Krøsa-Maya i seg hun og. Jeg husker da eldste var rundt fire år og falt og slo seg ganske kraftig, og det første han sa da han var ferdig trøstet var at det var bra mormor ikke var her nå.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 14:36   #43
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg burde sikkert være redd for veps, siden jeg så moren min få hjertestans av et stikk. Egentlig synes jeg bare det er masete med alle som løper rundt og vifter på sommerdagene.

Min redsel ligger i frykten for å miste noen av mine nære, da spesielt barna. Jeg jobber mye med at min frykt ikke skal begrense deres hverdag, men de merker seg nok at jeg er litt annerledes enn mange andre. Dette blir faktisk verre jo eldre de blir, jeg kan jo ikke ha like god kontroll på 14-åringen som 5-åringen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 15:01   #44
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg er ikke i det hele tatt redd for veps og edderkopper. Selv om jeg havnet i jordvepsebol som liten og fikk så mange stikk at jeg ble syk. Syns det er helt merkelig når folk flyr vettskremte rundt når de ser en veps. SÅ ille er det ikke om en skulle få et stikk, liksom. Og jeg er ikke husredd eller redd for å være hjemme alene.

Men det er mange ting jeg er redd for. Aller øverst er redselen for at noe skal skje med barna mine, spesielt i trafikken. Jeg er redd på motorvei og jeg er redd i ekstremt tordenvær. Og jeg har hatt ganske kraftig høydeskrekk siden jeg var liten. Nå ser det ikke ut til at jeg har overført mine redsler på ungene, de ser igrunnen ut til å være over middels fryktløse der de reiser rundt på alle slags perifere steder i verden, dykker, klatrer og kjører motorsykkel. For å nevne noe.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 15:02   #45
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg er livredd for veps. Sånn hyle og springe og drite seg ut-redd. Jeg klarte å vifte en veps på datteren min slik at den stakk hennenda hun var to år. Hun husker det enda (og det er ikke jeg som har minnet henne på det.. ). Ingen av ungene har heldigvis arvet panikken min. Jeg vet frykten er irrasjonell. Jeg er ikke allergisk og har blitt stukket, så det er ikke smerten. De er bare så ekle!

Jeg er ikke spesielt begeistret for høyder heller, men høydeskrekken utfordrer jeg. Samme med tannlegeskrekken.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 15:17   #46
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.807
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg har en idiotisk fobi mot edderkopper og slanger, noe jeg konfronterer ved å fange edderkopper i glass og slippe dem ut i hagen, om de kommer inn. Slanger konfronterer jeg på reptilparken. Jeg gjør mitt aller beste for ikke å overføre fobiene mine til Guttungen. Jeg tror ikke han er redd edderkopper, men han blånekta klappe slangen på reptilparken da han fikk tilbud.

Jeg har også høydeskrekk, og det har Guttungen arvet, om enn en puussig variant. Han har ingen problemer med å se ned - men er det høyt over ham, som i rom med stor takhøyde, får han pustevansker og krymper seg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 15:51   #47
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg har høydeskrekk, men er ikke redd for å fly. Det er den der greia med å falle. Jeg får helt angst. Vondt i høydeskrekken var spot on.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 15:57   #48
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Brann. Jeg er livredd for brann enda jeg aldri har opplevd det. Jeg er skikkelig nøye med å merke meg rømningsveier på hoteller m.m.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 15:59   #49
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.436
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg har tannlegeskrekk, sånn at jeg er utsvetta og skjelven etter en time. Har mye å ta igjen etter mange, mange år uten tannlegetimer men har nå funnet en tannlege som kan sine saker, forklarer underveis, beroliger og det som er. Fullstendig irrasjonelt men jeg klarer ikke "skjerpe" meg likeve. Kanskje noe med at min mor hadde en tannkjøttsykdom i oppveksten min som gjorde at hun hadde gjentatte svære betennelser osv og til slutt, frivillig, trakk alle tenne og fikk seg gebiss. Hun har/hadde tannlegeskrekk hun også.

Ellers takler jeg ikke småkryp inne foruten maur eller vanlige fluer; de hører ikke akkurat til inne men jeg får iallfall ikke tilnærmet panikk. Jeg liker de forsåvidt ikke ute heller disse småkrypene men jet tålerer de mye lettere der hvor de hører hjemme. Forsøker å ikke overføre noe på barna. Før barna kom til verden ville jeg fått småhetta av en marihøne som landa på armen. Her om dagen gjorde det akkurat det og da klarte jeg å rolig vise frem til barna før jeg etterpå vifta den forsiktig av. Småstolt øyeblikk!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 16:19   #50
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg har tannlegeskrekk, og selv om jeg går hos en venninne av meg som er dyktig, empatisk og netthendt, så sitter det i.
Nå får jeg 7,5 mg valium før de besøkene jeg må gjøre noe, og ekstra bedøvelse, og da gikk det veldig fint sist.

Skriver seg nok fra en særskilt episode hos tannlegen da jeg var barn, samt en del småplagsomme tannlegebesøk hvor jeg ikke har fått nok bedøvelse.
Fikk beskjed om senest i år at jeg har nerven i tennene høyt oppe, så det er ikke så rart at jeg har kjent boring som normalt ikke trenger bedøvelse.

Lettere fobisk for edderkopper og slanger, men det hemmer meg ikke. Jeg synes bare det er skikkelig ekkelt, og kan noen ganger skvette skikkelig.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"

Sist redigert av Najade : 31-05-13 kl 17:41.
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 17:18   #51
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Tannlegen

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 17:45   #52
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.001
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Jeg er redd for maur i mengder.

Det sitter nok igjen fra da jeg var liten, og falt opp i en maurtue. Jeg hadde maur over alt. Og de stakk. (Som vi bergensere sier, det var tissemaur) Det kravlet overalt, det gjorde vondt overalt. Mamma kastet meg inn i dusjen, i kaldt vann. Det tok tid før det ble lunket. Jeg begynner å klø og grøsse når jeg tenker på det nå. Jeg husker jeg skrek. Og jeg husker at jeg nektet å bruke klærne igjen etterpå selv om de var vasket, luftet og fri for maur.

Samme her, men tror jeg ble spyla med hageslangen først.

Ellers er jeg ikke glad i høyder. Redd for veps av en eller annen grunn og liker heller ikke edderkopper. Tror ikke jeg har overført noen av mine fobier til ungene.
Og ja, tannlegen. Men nå har jeg en sånn fantastisk flott dame så jeg gruer meg faktisk ikke.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 17:48   #53
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Ja, og så er jeg redd tiger, løve og bjørn...

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 18:11   #54
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.120
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg er ikke redd for så mye, eller i alle fall er jeg ikke redd for dyr eller høyder eller tannleger eller mørket eller slike typiske fobi-ting. Sønnen min er litt mer skeptisk til f.eks. veps eller høy fart (berg-og-dalbane, nedoverski og slikt) enn jeg er, men ikke plagsomt mye. (Jeg synes bilbelter og redningsvester og sykkelhjelmer og brannvarsler er nødvendig utstyr, og jeg er klar over risikoen for å falle ned fra større høyder eller bli bitt av hunder eller påkjørt, men jeg er ikke redd for slike ting heller, ikke i den forstand at jeg føler sterkt emosjonelt ubehag.)

(Jeg kan helt klart bekymre meg over mye, men ingen av de tingene som nevnes i denne tråden.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 18:41   #55
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Samme som Skilpadda her. Ingen slike fobier, men jeg bekymrer meg og er redd for alvorlig sykdom, trafikkulykker og denslags. Barna mine er så små ennå så de har uansett minimalt med frihet.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 18:55   #56
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg liker definitivt ikke veps oppi ansiktet, men det er et resultat av at jeg som voksen fikk en inn under visiret på motorsykkelhjelmen mens jeg kjørte MC, og så opplevde noen festlige sekunder da vepsen raste rundt inni der før den stakk meg på øyelokket. Men jeg vil ikke kalle det en fobi, da - det er ikke noe irrasjonelt i være skeptisk etterpå da?

Høydeskrekk - ja det er vel mere der. Jeg liker ikke å gå ut på kanten av noe som helst.

Sitat:

Jeg har ikke høydeskrekk selv, men har irrasjonell panikk når det gjelder ungene, og eldstemann erter meg sånn som du beskriver, Polyanna. "Dette liker ikke du mamma," kan han si når de står ytterst på kaikanten eller er oppe i trehytten hos svogers. Og så later han som om han skal falle.

Er dette å ha høydeskrekk? Jeg ville ikke vært bekymret på samme måten om mannen min dinglet på en kant (selv om jeg er glad i ham også), men ungene - det er jo mye større sannsynlighet for de skal ramle ut vinduet eller ned fra muren, i og med at de er klønete motorisk i forhold.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 18:58   #57
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg er redd for slanger/ormer, veps og flått.
Og så er jeg redd for bilkjøring etter å ha vært i en alvorlig bilulykke. Det er sånn at jeg puster lettet ut hver gang vi kommer frem dit vi skal i live, og når barna skal være med venner på hytte o.l. synes jeg det er dritskummelt med bilturen. Jeg orker ikke en gang og tenke på når de skal begynne å kjøre bil selv. Hytteturer til fjells på glatte veier og ferske førerkort. Hjelpes.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 19:15   #58
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg misliker stekt å gå på islagt vann og unngår det så godt jeg kan. I vinter gjorde jeg det likevel, både for å bevise for meg selv og lillesøster at jeg kunne. Jeg blir også utrygg de gangene jeg kommer over orm i skogen - men det hindrer meg ikke i å fortsette å gå turer der.

Før var jeg redd for edderkopper og veps også, men etter at jeg har fått barn og flyttet til et hus "i skogen" har den forsvunnet etter mye eksponering. Etter at jeg fikk barn har jeg også begynt å få høy puls når fly skal ta av og til vi er oppe i masjhøyde. Det hindrer meg absolutt ikke i å fly.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 20:00   #59
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg er redd for ulykker som medfører varige men eller i verste tilfelle døden. Dette preger meg veldig i hverdagen, men jeg prøver så godt jeg kan å ikke påvirke vesla.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 20:06   #60
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Når jeg var liten var jeg livredd sauer. Noen (sikkert bestemor) hadde skremt meg med reinen som gikk løs, men av en eller annen grunn ble jeg ikke redd den, men sauene. De er jo himla sosiale dyr så de forfulgte jo oss ungene, og jeg løp og hylte. De var så ille at de måtte følge meg mellom husene helt til jeg var 15

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no