Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er du redd for?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-13, 13:09   #21
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.488
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg har ingen fobier, men ungene er redde for veps likevel.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 13:10   #22
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg er redd for maur i mengder.

Det sitter nok igjen fra da jeg var liten, og falt opp i en maurtue. Jeg hadde maur over alt. Og de stakk. (Som vi bergensere sier, det var tissemaur) Det kravlet overalt, det gjorde vondt overalt. Mamma kastet meg inn i dusjen, i kaldt vann. Det tok tid før det ble lunket. Jeg begynner å klø og grøsse når jeg tenker på det nå. Jeg husker jeg skrek. Og jeg husker at jeg nektet å bruke klærne igjen etterpå selv om de var vasket, luftet og fri for maur.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 13:11   #23
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg har høydeskrekk, og det er en stående vits i familien.

Ungene er totalt fryktløse når det gjelder høyder, og liker å gå ut mot en kant og si "får du vondt i høydeskrekken din nå, mamma?"

Mannen min er fryktløs over grensen til skjødesløs (mener jeg), og det betyr at jeg av og til er redd for å la ham gjøre risikovurderinger på vegne av barna.

Og det hender jeg ber dem gå bort fra en kant som sikkert er trygg, med begrunnelsen at "bare fordi det er ubehagelig for meg å være så redd - ikke fordi det faktisk ER farlig."

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 13:11   #24
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg tror ikke jeg er redd for så mye, hvertfall ikke noe som jeg er redd for at barna skal overta.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 13:13   #25
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Ingenting som jeg kommer på, var husredd en ganske lang stund etter å ha gått på en innbruddstyv hjemme, men det har jeg kommet over. Også er jeg litt redd for å bli stukket av veps siden jeg blir så dårlig, men det er ikke hyling og løping involvert. Fjerner meg rolig og verdig hvis det kommer en veps for nært, det er hvertfall det jeg innbiller meg, det kan vel hende at jeg har et litt panisk ansiktsuttrykk.

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 13:17   #26
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg var ekstremt redd for tordenvær som barn. Den skrekken fikk jeg overført fra moren min,som var hysterisk redd. Jeg kan huske jeg var så liten at jeg fikk plass inne i kjøkkenskapet,der satt jeg til tordenværet ga seg. Nå er jeg ikke redd lenger,og barna mine er mer fascinerte enn redde. Det er vel den eneste fobien jeg har hatt,som jeg kan huske.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 13:17   #27
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.642
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg er ikke glad i høyder. Trodde jeg taklet det bedre, tok brattkort, men er ikke komfortabel i høyden. Ungene får klatre dog.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 13:19   #28
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Stiger ja, det hadde jeg fortrengt. Men nå har mannen min kjøpt seg stillas, så det er han som har malt de høye sidene på huset denne gangen.

Men egentlig synes jeg gardintrapper er verre enn stiger, for det er liksom ingen vegg å lene seg mot eller noe å holde seg i når man står øverst.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 13:19   #29
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har høydeskrekk, og det er en stående vits i familien.

Ungene er totalt fryktløse når det gjelder høyder, og liker å gå ut mot en kant og si "får du vondt i høydeskrekken din nå, mamma?"

Jeg har ikke høydeskrekk selv, men har irrasjonell panikk når det gjelder ungene, og eldstemann erter meg sånn som du beskriver, Polyanna. "Dette liker ikke du mamma," kan han si når de står ytterst på kaikanten eller er oppe i trehytten hos svogers. Og så later han som om han skal falle.

Jeg har slangefobi, og det vet ungene, men de virker ikke å være så berørt selv. Mannen min syns det er svært ubehagelig å kjøre heis, og tar trapper hvis han kan, og yngstemann har et snev av heisskrekk, de andre er for late.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 13:20   #30
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg er redd for å kjøre bil. Ikke sitte på, men være sjåfør selv. Det er helt latterlig, når kjæresten min foreslår at jeg kan øvelseskjøre med ham blir jeg helt kvalm og får lyst å grine.

Når det gjelder ungen min er jeg veldig lite redd, skulle nesten ønske jeg var litt mer redd, for jeg føler ofte at enkelte mener jeg er skjødesløs.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 13:25   #31
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Mine erter meg også for høydeskrekken min.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 13:30   #32
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Å sove hjemme når mannen ikke er hjemme. Ble bedre etter at vi fikk alarm. Dette sier jeg dog ikke så mye om. Mannen vet det, men ungene behøver ikke opprette en frykt de pr. i dag ikke har. Frykten er konkret. Jeg er redd noen skal bryte seg inn, og jeg ikke er i stand til å ta hånd om alle tre ungene.

Jeg blir ellers fysisk kvalm av høyder, og drømmer ofte om høyder og det å stå i fare for å falle ned.
Ungene får ikke ta store berg-og-dalbaner før de blir eldre og vet litt mer hva de begir seg ut på. Pr. i dag er de ganske naive i forhold til egen reaksjon på ting.

De får ellers ikke gå ut å islagt vann, og vi voksne gjør heller ikke det. Det er ikke behov for det her vi bor, og heller ikke naturlig der vi ferdes.

Ellers er jeg mest redd for vanlige ting, som man som forelder ser for seg. Kidnapping, ulykker og død. Forsøker å ikke overføre for mye til ungene, men de er litt skeptiske til fremmede folk, fremmede hunder, biler, lightere og ja nettopp islagte vann, og det skal de bare være.

De får lov til å ferdes litt mer fritt jo mer de vokser til, men forsøker at de gjerne er sammen med noen når de gjør det. Men litt alene drar de også.

Insekter håper jeg de ser er vesen både mor og far er fullstendig i stand til å knerte. Jeg konstaterer at det er insekter i hus, og tar dem. Ute gjør vi ingen ting.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 13:36   #33
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg er livredd edderkopper.
Og ja, den har jeg nok overført barna mine.

Mørkredd, men det er kun hvis jeg er ute å går i mørke, så det er ikke noe ungene har fått fra meg. Men fra hverandre, fordi de skremmer vannet av hverandre med alt mulig drit.

Eldste er redd veps, det har en sammenheng med at hun har aldri hørt de, bare sett de. Men så fikk hun hørsel og hørte de å, og da var redselen komplett.

Også når jeg er i o store utland, så er jeg nok litt redd for at unga skal bli borte. Så de får ganske klar beskjed om å holde seg i nærheten av meg. Men de er ikke redd, bare jeg.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 13:39   #34
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg tror ikke jeg er redd for noen ting egentlig. Jeg er ikke så veldig begeistret for take off, eller å stå i stiger, men jeg er ikke redd. Hadde jeg vært redd for å stå i stiger hadde jeg måttet vente til det fantes snøballer i helvete med å få malt trappeløpet vårt. Bl.a.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 13:55   #35
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du redd for?

jeg er husredd. Ikke sånn kjemperedd, men jeg er litt redd. Frykten handler ikke om at noen skal skade meg, men at noen skal skremme meg - evt se inn på meg mens de står ute.

Etter at jeg fikk barn, er jeg ikke fullt så glad i å reise med fly når både jeg og mannen er med. Det er helt irrasjonelt og jeg får til å fly, men jeg bruker mye energi på å grue meg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 14:01   #36
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg kan få skrekkelige og irrasjonelle katastrofetanker om barn eller mann ikke ringer som avtalt, og/eller jeg ikke får tak i dem på telefonen.

Det er endel ting jeg misliker, men å kalle det redsel er trolig å ta litt hardt i.
Men: endel insekt/krypdyr/smådyr unngår jeg helst, ja.

Jeg er ikke veldig glad i å ta ubehagelige telefoner. Men jeg kan vel ikke kalle det å være redd.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 14:03   #37
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg er ganske redd slanger, edderkopper og veps, det siste på grensen til det gale irrasjonelle vannvidd. Edderkopper har jeg fått så grundig eksponeringsterapi mot etter at vi flyttet til en eldre enebolig med gammeldags kjeller, så akkurat der begynner jeg å komme meg.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 14:15   #38
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Apropos det å overføre sine redsler videre til barna, jeg har en mor som er hysterisk for alt. Det meste er farlig og har alltid vært farlig. I hele min oppvekst fikk vi ørene tytet fulle av skremselspropaganda, HELDIGVIS er min far på den andre enden av skalaen og jeg er mer lik min far. Mamma er sånn enda og jeg reagerer med sinne når jammerleksjonene hennes starter. Jeg har mer enn en gang skreket til henne om at nå må du f...... i meg ta deg sammen! Hun klarer på elegant vis å skremme opp de rundt seg. Her snakker vi ikke om fobier for edderkopper altså... Og ja, jeg blir sinna på sånn oppførsel. Hun er litt som Krøsa-Maya i Emil filmene.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 14:17   #39
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg er egentlig ikke redd for så veldig mye. Jeg er ikke speiselt glad i veps. Da jeg var yngre hadde jeg høydeskrekk, så da begynte jeg på klatring også gikk det bort. Nå er det lenge siden jeg klatret, så det har begynt å sige på så vidt igjen.

Ellers er det tannlegen, og å holde foredag foran noe særlig mer enn 7-10 mennesker

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 14:19   #40
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg er ganske redd slanger, edderkopper og veps, det siste på grensen til det gale irrasjonelle vannvidd. Edderkopper har jeg fått så grundig eksponeringsterapi mot etter at vi flyttet til en eldre enebolig med gammeldags kjeller, så akkurat der begynner jeg å komme meg.

Vi har også masse edderkopper, ikke i huset med utenpå og rundt garasjen.
Jeg fant er vepsebol innunder garasjetaket men før vi rakk å gjøre noe med det, så hadde noen edderkopper bygget nett rundt vepsebolet og tatt knekken på alle vepsene.

Jeg elsker edderkopper, enemies of my enemy.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no