Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva får man gjort i reklamepausen på tv?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-13, 16:22   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Spoler over, ser lite på tv som ikke er enten på opptak eller har vært pauset. Elsker PVR-dekoderen vår.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 16:36   #22
Tyttebær
Ny-schmy
 
Tyttebær sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Rogaland
Innlegg: 165
Tyttebær er litt kulTyttebær er litt kul
Standard

Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Der jeg bodde før rakk jeg å gå på butikken i TV3 sine reklamepauser. Nå ser jeg ikke på tv mer.

Ja, TV3 sine reklamepauser er utrolig lange!

Når jeg hadde pvr-dekoder spolte jeg ofte forbi. Ellers kommer det helt an på - enten er jeg sløv og bare venter til det går over, eller så gjør jeg noe jeg syns er kjedelig og som det er kjekt å få unna mens jeg gleder meg til å se tv videre.

For tiden ser jeg lite på tv og tenker at av og til hadde det vært kjekt med reklamepauser på internettet så jeg kunne blitt jaget derfra også.

__________________
Ikke tro alt du tenker
Tyttebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 18:31   #23
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?

Jeg spoler. Jeg ser aldri på TV som ikke er tatt opp på forhånd.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 18:33   #24
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?

Jeg ser på netflix, og der er det ikke reklamepauser. Kanskje derfor det ser ut som det gjør her.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 18:47   #25
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?

Jeg rydder, setter på vask, tar ut av vaskemaskinen, bretter klær, tømmer oppvaskmaskinen, baker brød, går på do eller surfer. Synd jeg nesten ikke ser på tv, for da hadde jeg fått gjort mye!

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 18:47   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Spoler over, ser lite på tv som ikke er enten på opptak eller har vært pauset. Elsker PVR-dekoderen vår.

Yes.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 23:11   #27
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Ingenting. Jeg ser ikke på reklame. Jeg unngår å se programmer live, men programmerer heller og ser det senere slik at jeg kan spole over all reklame.

Samme her. Også føler jeg meg bittelitt utenfor når noen snakker om en morsom/fin/teit reklame, men det går over veldig fort. Jeg får sett TV så mye mer effektivt på denne måten. Spørsmålet er jo da om jeg bruker den innsparte tiden til å se mer på TV eller å gjøre andre fornuftige ting som f.eks å trene...det varierer.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 23:15   #28
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?

Bake brød! Det gjør jeg nesten hver kveld og jeg når det akkurat i en reklamepause.
Sette på vaskemaskinen og tørketrommel.
Dusje.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 23:25   #29
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?

Jeg sjekker mail, facebook og et par-tre forum.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 02:51   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?

Dere vet at dere er på full fart mot pay-per-view? Med fast reklame?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 07:54   #31
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?

Går på do
Smører niste til morgendagen
Tar inn marsvina hvis de er ute
Pumper opp sykkelhjul
Tar planken
Henter frukt, yoghurt etc.
Spiller Candy Crush
Sender en snap
Henger opp klær
Tar sprøytene mine
Henter løvetann til svina
Fyller på vannflaska

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 08:17   #32
frksnupp
-o-o-o-o-o-
 
frksnupp sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
Innlegg: 517
frksnupp er litt kul
Standard

Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg surfer!

Jeg og

__________________
Knøttet 2013
frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 08:32   #33
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får man gjort i reklamepausen på tv?

Jeg ser lite tv, og foretrekker helt klart NRK, men hvis jeg ser noe annet så foretrekker jeg å pause, og spole.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no