Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-13, 20:23   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Pepper, jeg deler din oppfatning. Starbucks i Norge blir McD. Med luksuspriser. Det er jo ganske skandaløst at jeg får en latte fra et lite, uavhengig lokalt brenneri for 32 kroner, og må betale nesten 60 for samme fra en formatert, internasjonal kjede.

Longbottom, en liten latte fra Starbucks er da ikke større enn en liten latte fra andre steder?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 20:25   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Jeg liker frappuchino'en - mest fordi den ikke finnes så mange andre plasser - jeg får dog prestasjonsangst når jeg skal bestille. Det er fo rmange valg. Den ordnære kaffen (av typen kaffe latte) synes jeg er kjip. De åpner her i byen også, jeg kommer ikke til å bytte ut deilig dromedarkaffe med kjedelig starbuckkaffe - og det tror jeg gjelder alle de kundene som er villige for å betale såpass mye for en god kaffe som man må betale på typ Starbucks, dromedar etc.

__________________
Min signatur

Sist redigert av Che : 26-05-13 kl 20:38.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 20:27   #23
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Nei, usj. Jeg liker ikke sukkerskvip annet enn en og annen iskaffe, og ordentlig kaffe er det andre som er mye flinkere til å lage. Jeg foretrekker de små, lokale.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 20:27   #24
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Jeg liker frappuccinoen deres, ellers mener jeg de er overhypet.

SB i Honghong likte jeg veldig godt. Der var vi innom hver dag når jeg var der. De hadde små "savory" snacks som var nydelige å ta med på farten (blant annet røkt kalkun med chili i små wraps).

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 20:28   #25
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Jeg syntes Starbucks var veldig stas da jeg første gang kom over dem i USA i 1999 (tror jeg det var). Og jeg var fan i mange år, den gang god kaffe var noe som hørte det eksotiske utlandet til.

Nå synes jeg at det er så mange steder som selger veldig god kaffe, at jeg ikke ser at det er et marked for dem lenger, og jeg synes ikke lenger at Starbucks-kaffen er spesielt god. Jeg kommer ikke til å oppsøke dem når jeg er i Oslo neste gang, for å si det slik.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 20:32   #26
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Jeg har bare prøvd Starbucks 4-5 ganger, alle gangene i Berlin, og har aldri vært spesielt imponert. I Oslo kjøper jeg stort sett hos Kaffebrenneriet, som jeg synes har mye bedre kaffe.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 20:33   #27
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Jeg liker Starbucks ikke så mye pga. kaffen, men pga. lokalene (uten at jeg har vært på den på Gardermoen). Alle jeg har vært i, i ulike byer i ulike land, har vært romslige, luftige og med behagelige stoler.

Jeg er ikke så storforlangende når det gjelder kvaliteten på kaffe, så derfor blir fasilitetene av overordnet verdi. Jeg drikker ikke melkebaserte kaffedrikker, så det skal vel ikke så mye til for å behage meg, sånn sett.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 20:36   #28
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Jeg er ikke særlig begeistret for Starbucks-kaffen. Skvipete kaffe, syns jeg. Overpriset også.

Her i Oslo har vi så utrolig mange gode kaffebarer og jeg er blitt veldig kresen på kaffen min etter årevis med Stockfleth's og Kaffebrenneriet + mange andre. Så mine "kaffepenger" kommer ikke til å havne hos Starbucks ihvertfall.

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 20:42   #29
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Skal jeg kose meg med kaffe, er ikke Starbucks førstevalget. Men når vi har vært innom i utlandet har vi prøvd endel av fancy-variantene. Gøy med noe nytt, men jeg holder meg nok trofast til Dromedar selv om de kommer til Trondheim.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 20:52   #30
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Jeg synes starbucks har vært stas de få gangene jeg har besøkt en. Stas fordi iskaffen er god og stas fordi de akkurat de stedene har hatt en perfekt beliggenhet som ingen andre kan matche. Jeg kommer ikke til å aktivt oppsøke starbucks fordi det er stas i seg selv, men om det dukker opp noen med perfekt beliggenhet velger jeg glatt dem framfor en annen kaffebar med dårlig beliggenhet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 20:53   #31
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Jeg digger Frappucino, og det kan vel hende jeg vil ta turen innom Oslo C på vei til/fra jobb en sjelden gang.
Men jeg har min favorittkaffebar i byen som jeg mer enn gjerne slår ett slag for:
Der legger jeg igjen noen hundrelapper i uka.

Evita på Grønland!
http://www.kjedemagasinet.no/index.p...d=2:forsteside

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 21:00   #32
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Frappuchino! Den får jeg ikke bedre andre steder.

Svart Starbucks liker jeg ikke. Og jeg synes ikke cappuccinoen alltid er like god, det blir litt for tilfeldig (og det er jo nettopp det kjedekonseptet skal sørge for at det IKKE skal være, eller?). Mens man i utlandet får kjempegod iskaffe, presterte de på OSL sist å gi meg VARM!!! iskaffe. Helt sant. Noen isbiter i et glass og to espressoshots oppi. Og så påstod de at "det er sånn de lager den". Bull.

Min yndlingskaffe får jeg på Steam (min mening). Gode alternativer er Stockfleths, Kaffebrenneriet og Dromedar i Bergen.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 21:00   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Jeg har aldri likt Starbucks, ikke i utlandet, ikke her. Kjøpte vanlig filterkaffe der i går, den smakte vondt.

Men hey, da blir det kanskje kortere køer hos de som lager GOD kaffe.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 21:07   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Jeg er helt enig med Tallulah.

Ang internasjonale kjeder på Gardermoen: Sybd. Trist. Men mannen min mener at Avinor leier ut til de som betaler mest, og de store kjedene betaler mer fordi folk er villige til å betale mer for varene deres. Dette er bare synsing, og ikke vet jeg, men det er jo en teori.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 21:14   #35
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.


Longbottom, en liten latte fra Starbucks er da ikke større enn en liten latte fra andre steder?

Nei, det er den ikke. Men den største er veldig stor. De fleste kaffe armene jeg har vært på har stor og liten, mens starbucks har tre størrelser, og den største er veldig stor. Den koster mer også, men jeg liker stor kaffe.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 21:14   #36
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Frelst er jeg ikke. Greit på ukjente steder for da vet jeg hva jeg får. I Oslo kommer jeg til å velge den som er nærmest når jeg får lyst på kaffe. Enkelpenkelt.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 21:18   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Jeg drakk min første Starbucks-frappé mokka i Krakow i mars. Ikke særlig imponert. Jeg elsker den de har på Waynes, den er mye bedre.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 21:20   #38
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Mulig de er i ankomsthallen, og Pizza Hut på internasjonal? Jeg skjønner ikke hvorfor man prøver å få flyplasser til å bli internasjonale ingenmannsland. Det er jo så mange gode norske aktører som kunne levert det samme, men bedre. det er jo det man syns er stas med å komme til andre land, lokaler vrier.

Helt enig, det er jo dønn kjedelig hvis alle flyplasser er like uansett hvor en er.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 21:24   #39
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Ikke stas. Dyrt og generisk.

Men i utlandet, sånn som feks Hellas, er de en garanti for helt grei kaffe.

Kaffefuglen, Dromedar, Kaffebrenneriet osv har kjempegod kaffe.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 21:25   #40
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Jeg er helt enig med Tallulah. Skjønt jeg har hatt noen magiske Starbucks-øyeblikk i San Francisco og New York, den gang navnet fortsatt hadde en eksotisk klang. Grytidlige jet lag-morgener da man kommer ned på gaten nesten før noen andre, kjøper kaffe latte og blåbærscones, og sitter på en benk mens man ser byen våkne til liv.

Ellers var det gledelig - og litt komisk - det massive lettelsens sukk som bredte seg i bussen da vi var i Kina for å hente Ullungen. Rett før bussen svingte opp foran hotellet i Guangzhou, fikk en person i reisefølget øye på en Starbucks. Alle jublet; etter fem dager i Beijing med skrekkelig kaffe over alt, var dette en gedigen opptur.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no