Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skrytetråd!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-13, 00:34   #1
FruLarsen
Småbyfrue
 
FruLarsen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
Innlegg: 90
FruLarsen er litt kul
Standard

Skrytetråd!

La oss skryte av mannen, barna, hunden, oss selv, svigermor, naboens katt.. You name it!

Jeg begynner med å skryte av min elleve år gamle datter som helt alene hadde bakt sjokoladekake til bursdagen min(har i morgen) mens jeg var på jobb i dag, og den smakte kjempegodt!!

__________________
Ja, jeg har bare et barn. Det er ikke bare bare det..
FruLarsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 00:42   #2
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skrytetråd!

Da vil jeg skryte av meg selv siden det ser ut som jeg skal klare å karre meg igjennom 3 år med sykepleiestudier kombinert med 3 barn, mann som jobber mye, deltidsjobb og alt annet

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 00:45   #3
Tyttebær
Ny-schmy
 
Tyttebær sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Rogaland
Innlegg: 165
Tyttebær er litt kulTyttebær er litt kul
Standard

Sv: Skrytetråd!

Jeg bidrar med skryt av min datter som disket opp med deilig frokost da jeg var på besøk hos henne for noen dager siden. Jeg var i dårlig form og syntes det hele var en nytelse. (Hun er 18 år og har akkurat flyttet for seg selv.)

__________________
Ikke tro alt du tenker
Tyttebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 00:47   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråd!

Jeg vil skryte av meg sjøl, fordi jeg tok saken i egne hender og fikk organisert maling av to gjerder i hagen.

De skulle vært malt i fjor sommer, men da var det pokker meg aldri oppholdsvær i lang nok tid til å få gjort det.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 01:28   #5
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråd!

Jeg vil også skryte av meg selv.
Den siste uken har jeg alene tatt meg av tvillingene, begynt på jobbmøter, tatt imot usa-besøk, sørget for at de har alt de trenger, fikset slik at de får låne bilsete til jenta mens de er her, hjulpet mamsen (det er hun som har dem boende hos seg), sprunget ærender og prøvd å holde eget hus i tillegg.

Men så MÅ jeg skryte masse av min tre år gamle sønn D, som viser en enorm empati og forståelse. Han kommer bort til meg når jeg er mest sliten, klapper meg på armen og sier "Mamma, du har så fin kjole!" eller "Mamma, er du sliten? Vil du ha en kos?" Han er fantastisk! (Og han har lært at fine komplimenter gjør mammaen hans glad. )

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 01:31   #6
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråd!

Jeg vil skryte av valpen min som har blitt så flink og veloppdragen.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 01:33   #7
Tyttebær
Ny-schmy
 
Tyttebær sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Rogaland
Innlegg: 165
Tyttebær er litt kulTyttebær er litt kul
Standard

Sv: Skrytetråd!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg vil skryte av valpen min som har blitt så flink og veloppdragen.

Da må du vel strengt talt også skryte litt av deg selv også, da.

__________________
Ikke tro alt du tenker
Tyttebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 01:37   #8
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråd!

Opprinnelig lagt inn av Tyttebær, her.

Da må du vel strengt talt også skryte litt av deg selv også, da.

Hehe, det er sant!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 01:41   #9
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråd!

Og hvis du syns det er vanskelig å skryte av deg selv, så kan jeg gjøre det for deg:

Flinke Safran som har klart å få en vilter (?) valp så flink og veloppdragen.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 01:47   #10
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråd!

Takk! Dette var veldig koselig, altså.

Og når man har barn som oppfører seg eksemplarisk, så har nok mammaene gjort endel riktig også. Mange som fortjener skryt her!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 02:38   #11
_TS_
Nybegynner
 
_TS_ sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Innlegg: 7
_TS_ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skrytetråd!

Så fin tråd! Vi er alt for dårlige til å skryte her i landet.

Jeg vil skryte av kjæresten min som gjør mine dårlige dager overkommelige og mine gode dager verdt å kjempe for. Uten henne hadde verden vært et mørkt sted å være.

Jeg drister meg også til å skryte av meg selv fordi jeg orker å stå i de dårlige dagene uten å stikke av og for være god på å nyte de gode dagene.

_TS_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 02:54   #12
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd!

Jeg vil skryte av folks engasjement i en konkret sak her.

Torsdag morgen så ble en hund påkjørt i en av byens hovedveier her. Hunden stakk av etter påkjørselen, og saken ble nevnt i avisene her, samtidig som en sak ble opprettet på facebook.

Jeg ble klar over saken etter å ha lest om den i avisen, og så fulgt link til facebook, og du verden som folk tok tak i dette. Det ble i gangsatt leteaksjon etter hunden. En leteaksjon jeg også tok del i, siden den var observert i mitt nærmiljø.

I 50 strake timer ble det lett etter hunden, og folk var mer enn ivrige. Folk som ikke kjente hverken hund eller eier var ute både dag og natt for å finne den. Jeg på min side var nøytral leter, men gikk turer i områder hvor den var sett, pluss at jeg kjørte omveier for å se etter den når jeg var ute og kjørte.

I går kveld kom det opp en mann fra Nittedal, i ens ærend for å lete etter hunden!! Det sier litt om engasjementet.

Jeg vet ikke hvor mange som var med på dette, men det var mange, og i dag tidlig ble hunden omsider fanget inn, etter 50 timer på rømmen. Tror det var mange trøndere som var glade da, inkludert meg.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 08:14   #13
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråd!

Og jeg vil skryte masse av klasse 3B som kvalifiserte seg og skal være med på landsfinalen i skolesjakk i dag!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 11:00   #14
FruLarsen
Småbyfrue
 
FruLarsen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
Innlegg: 90
FruLarsen er litt kul
Standard

Sv: Skrytetråd!

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg vil skryte av folks engasjement i en konkret sak her.

Torsdag morgen så ble en hund påkjørt i en av byens hovedveier her. Hunden stakk av etter påkjørselen, og saken ble nevnt i avisene her, samtidig som en sak ble opprettet på facebook.

Jeg ble klar over saken etter å ha lest om den i avisen, og så fulgt link til facebook, og du verden som folk tok tak i dette. Det ble i gangsatt leteaksjon etter hunden. En leteaksjon jeg også tok del i, siden den var observert i mitt nærmiljø.

I 50 strake timer ble det lett etter hunden, og folk var mer enn ivrige. Folk som ikke kjente hverken hund eller eier var ute både dag og natt for å finne den. Jeg på min side var nøytral leter, men gikk turer i områder hvor den var sett, pluss at jeg kjørte omveier for å se etter den når jeg var ute og kjørte.

I går kveld kom det opp en mann fra Nittedal, i ens ærend for å lete etter hunden!! Det sier litt om engasjementet.

Jeg vet ikke hvor mange som var med på dette, men det var mange, og i dag tidlig ble hunden omsider fanget inn, etter 50 timer på rømmen. Tror det var mange trøndere som var glade da, inkludert meg.

Åh, så flott engasjement!! Blir alltid rørt når folk gjør noe ekstra for andres dyr, altfor mange tenker "det er bare en hund!". Åh, nå ble jeg varm i hjerterota!
Gikk det bra med hunden da?

__________________
Ja, jeg har bare et barn. Det er ikke bare bare det..
FruLarsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 14:03   #15
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skrytetråd!

Jeg vil skryte av mannen min som står inne på alle solskinnsdagene for å lage nye soverom til barna våre. Og litt av meg selv som varter opp med pølser og kaffe mens jeg passer barn og gravidmagen.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 15:06   #16
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd!

Opprinnelig lagt inn av FruLarsen, her.

Åh, så flott engasjement!! Blir alltid rørt når folk gjør noe ekstra for andres dyr, altfor mange tenker "det er bare en hund!". Åh, nå ble jeg varm i hjerterota!
Gikk det bra med hunden da?

Ja, jeg tror det gikk bra med den.Eier har ikke oppdatert på fb ennå, men hunden så sprek ut på bildene folk la ut.Ut fra det som sto i avisa så var ikke sammenstøtet med bilen så kraftig.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 17:37   #17
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.878
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd!

Opprinnelig lagt inn av _TS_, her.

Så fin tråd! Vi er alt for dårlige til å skryte her i landet.

Jeg vil skryte av kjæresten min som gjør mine dårlige dager overkommelige og mine gode dager verdt å kjempe for. Uten henne hadde verden vært et mørkt sted å være.

Jeg drister meg også til å skryte av meg selv fordi jeg orker å stå i de dårlige dagene uten å stikke av og for være god på å nyte de gode dagene.

Så rart! Jeg har også en slik fin kjæreste!

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 17:44   #18
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråd!

Jeg vil skryte av datteren min som har satt flere perser på svømmestevnet idag-tiltross for at hun har leddgikt som ikke samarbeider så godt om dagen

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no