Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Den store komposttråden

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-14, 08:26   #101
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den store komposttråden

Vi får en kompostdings av kommunen, jeg vet ikke om jeg gidder å kjøpe min egen for å få lettere tømming.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-14, 08:57   #102
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store komposttråden

Jeg har akkurat startet opp med kompost

Dyrker endel så fint med litt kompostjord etterhvert

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-14, 22:29   #103
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store komposttråden

Etter 2 år med kompostbjørnen har jeg tømt hele bingen i dag og rundvasket den. Etter nesten 3 uker på ferie var det ingenting gjenkjennelig oppi bingen annet enn en avocadostein som hadde forvillet seg oppi. Fire fulle trillebårlass med kompost ble spredt utover hekken (vi har 360 hekkplanter ...) og det lukter vår! (Naboene er på ferie.) Har fått på plass luftelappen som manglet også, så da blir det vel ingen musebesøk i vinter.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-14, 22:46   #104
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store komposttråden

Det var lite gjenkjennelig i vår etter ferien også, bortsett fra.....fluer. Masse, ekle spyfluer.

Vel, kokt sukkervann, ringte pappa mens jeg kokte opp, som bekreftet. Jepp. Vel ja.

Det går nok bedre.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no