Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Oppfriskningskjøretimer – lurt eller noe så inni hampen meningsløst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-15, 20:01   #41
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.381
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oppfriskningskjøretimer – lurt eller noe så inni hampen meningsløst?

Jeg ville øvd på en tom parkeringsplass , prøv å rygge inn melLom to hvite striper. Bruk speilene og øv øv øv.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-07-15, 00:12   #42
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfriskningskjøretimer – lurt eller noe så inni hampen meningsløst?

Jeg var markør da mamma skulle lære seg å kjøre bil, lillebroren min og jeg sto stille og mamma rygget. Mange ganger på en stor parkeringsplass rett ved der vi bodde. Hun ble en kløpper til å rygge og å lukeparkere.
Nå kjører hun ikke så mye bil lenger og jeg merker at hun er usikker.
Jeg kjører mye, også med Far som passasjer selv om jeg egentlig liker å sitte på.
Øvelse gjør mester.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-15, 11:35   #43
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfriskningskjøretimer – lurt eller noe så inni hampen meningsløst?

Etter at jeg, som relativ fersk sjåfør, opplevde at et tre hoppet ut fra plassen sin og bulket sida på bilen min da jeg skulle rygge inn på en parkeringsplass ( ), så tok min far meg med på et øde industriområde, en solblank søndag uten trafikk. Der satte vi opp to store pappesker, og så øvde jeg noen timer på rygging og lukeparkering. Etter det ble jeg en racer på begge deler, og fikk i årene etter følgende anerkjennende komplimenter fra min gamle, konservative, far: "du rygger-/parkerer-/kjører som en mann!"



Men seriøst, jeg kan virkelig anbefale det - finn et stille, utrafikkert sted, sett opp pappesker og øv, det er ikke så mye som skal til før det sitter. Og det må vedlikeholdes. Da jeg bodde relativt sentralt i Oslo, kunne jeg lukeparkere hvor det måtte være. Etter å ha flytta ut av byen, trenger jeg nesten aldri lukeparkere lenger, og jeg merker jeg knøler noe aldeles pinlig når det må til.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-15, 13:15   #44
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfriskningskjøretimer – lurt eller noe så inni hampen meningsløst?

Du trenger selvtillit og trygghet mer enn kjøretimer, tror jeg.
Men hvis du tenker at timer med kjørelærer kan gi deg det, så er jo kjøretimer supert.
Jeg ville anbefalt mengdetrening, altså mye kjøring, og "detalj-trening" på parkeringsplass.

Jeg bare ser for meg at en kjørelærer blir litt som en PT. Du føler deg underlegen. Og det er jo sjelden en god måte å jobbe opp selvtillit på.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no