Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mat på hyttetur

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-15, 22:48   #41
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mat på hyttetur

Vi har hatt mange vennefamilier på overnattingsbesøk på vår hytte, og det er noe vi setter stor pris på. Alle familier har på eget initiativ bidratt med mat og/eller drikke. Vi har en hytte, ikke et hotell.

Jeg ser at familiene som er flinkest til å bidra, er familiene som selv har hytte. Vi har heldigvis aldri opplevd venner som tror de er på et tredagers gratis hotellopphold, men i så tilfelle ville jeg nok gjort miner til slett spill, og så neppe invitert disse menneskene igjen.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-15, 00:47   #42
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat på hyttetur

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Ja, jeg har heller aldri opplevd dette.... det ble en veldig dyr helg... Jeg kunne ALDRI dratt på en 3- dagers tur til andre og fått absolutt alt servert uten å mukke, derfor tror jeg liksom ikke andre gjør det heller, og derfor ble jeg liksom veldig tatt på senga...

Jeg hadde reagert på det. Jeg synes det er veldig, veldig rart.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no