Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Melde flytting - hjelp meg å lage en huskeliste

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-13, 15:42   #1
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Melde flytting - hjelp meg å lage en huskeliste

Jeg og Mannen trenger litt hjelp.
Vi er for tiden involvert i ikke mindre enn 3 flytteprosesser, og den som er først ut for flytting er min manns tante. Vi er bl.a. involvert i å melde flytting til diverse instanser og slikt. Jeg går rundt med en sånn ekkel følelse av at vi har glemt noe viktig... Kan dere se på listen vår og se om dere kommer på noe som vi må sjekke/melde flytting til?

Banken
Posten
Telefonabb
Trygghetsalarm
Hjemmehjelp/sykepleier
GET
Aviser
OBOS
Forsikringen

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 15:44   #2
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Melde flytting - hjelp meg å lage en huskeliste

Tannlege (viss hun har avtale om å bli automatisk kalt inn).

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 15:55   #3
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Melde flytting - hjelp meg å lage en huskeliste

Postordrekataloger
Julekort-venner, altså litt perifere venner og slektninger

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 16:07   #4
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.459
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Melde flytting - hjelp meg å lage en huskeliste

Folkeregisteret?

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 16:57   #5
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Melde flytting - hjelp meg å lage en huskeliste

Om hun har bil; trafikkstasjonen.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 21:11   #6
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Melde flytting - hjelp meg å lage en huskeliste

Tusen takk for hjelpen! Bil har hun ikke, så den slipper vi, men det var Folkeregisteret jeg hadde glemt. Tannlege og postordre, evt andre abonnementer hun måtte ha var bra tips. Venner og slikt må hun nesten hjelpe oss med selv, for vi har ikke helt oversikten.

Jeg skriver også her som huskelapp til meg selv:
NAV / folketrygden ang pensjonen hennes.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 21:14   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.530
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melde flytting - hjelp meg å lage en huskeliste

Jeg er ganske sikker på at NAV får automatisk beskjed når dere melder flytting i folkeregisteret. De fikk i hvert fall det da jeg endret navn for noen mnd. siden.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 21:16   #8
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Melde flytting - hjelp meg å lage en huskeliste

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er ganske sikker på at NAV får automatisk beskjed.

Ah! Godt poeng.

Det gjør kanskje fastlegen også, men det kan jo av og til ta litt tid og siden jeg jobber på poliklinikk på sykehuset har jeg erfaring med at de ikke alltid har oppdaterte opplysninger, så kanskje vi skal ringe å si ifra der i det minste.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 21:27   #9
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.997
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Melde flytting - hjelp meg å lage en huskeliste

Legen
Bokklubber/bladabonnementer

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no