Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-07, 11:12   #981
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

I dag har jeg shoppet, vel jeg har i allefall betalt for, følgende:

1 vippesag
1 sirkelsag med bord
en hel del 2 " 8 og 2 "6 og masser av rupanel
tak shingel
isolasjon til vegg og tak
villmarkspanel og underliggere til dette
takrenner
+ en hel del lekter og annet div.
og ikke minst REGNTØY!

Så sånn på morgenkvisten svei jeg av godt over 100 laken. Ikke så verst.

Jepp. Akkurat denne uken har vi snekker som skal sette opp det nye utbygget på hytta. Og det regner der oppe vistnok. Stakkars.

Nå skal Jonas og jeg på Ikea en tur og få svidd av noen kroner til på mer fornuftige ting.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 11:13   #982
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Bluser uten krage eller snipper går helt supert , slik som denne

Ja den var lekker!!

Azi er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 11:17   #983
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Forresten, i går bestilte jeg med disse:

http://www.sierratradingpost.com/i/1...For-Women.html

Kula er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 11:46   #984
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Melder meg inn i tråden, la inn en bestilling hos Ellos. Håper bare posten kan holde pakken til jeg kommer hjem fra ferie.










Bestilte også brune leggings, lange og korte, en brun bikini og en tunika til.


Sist redigert av Rug : 04-07-07 kl 11:54. Årsak: Hm, la visst inn linker i stedet for bilder.
Rug er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 11:54   #985
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Forresten, i går bestilte jeg med disse:

http://www.sierratradingpost.com/i/1...For-Women.html


De var kjempesøte!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 12:31   #986
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Minni: Kule strømpebukser! Hvor?

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 12:43   #987
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.869
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Minni: Kule strømpebukser! Hvor?

Ellos

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 13:03   #988
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.698
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Forresten, i går bestilte jeg med disse:

http://www.sierratradingpost.com/i/1...For-Women.html

O, I like!
Hvor mye kommer prisen seg på inkl porto?

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 14:18   #989
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg gjorde det eneste fornuftige for folk på østlandet og kjøpte meg disse i går:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 15:20   #990
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg gjorde det eneste fornuftige for folk på østlandet og kjøpte meg disse i går:

Fornuftig! Jeg har regnfrakken som "hører" til, og den har jeg brukt de siste dagene ja...

Isa er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 16:53   #991
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Shoppet en kjole og en cardigan. Vurderer det antrekket til bryllup i slutten av august, tror ikke den brun/gull kjolen min sitter så pent da

Tenkte ha en litt pen svart tights til? For kjolen går over kneet.



__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 17:10   #992
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

JA det er mye grått på vesken og til høsten kommer det mye sort og grått
M-Shoes får inn grå MJ boots til høsten som jeg skal ha (de ringer meg når de er ankommet)

Hvor ligger M-shoes?

morgana er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 17:13   #993
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Nydelig kjole, guniss!

Kule støvler, Mim!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 17:15   #994
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg gjorde det eneste fornuftige for folk på østlandet og kjøpte meg disse i går:


Disse vurderer jeg og
Ikke at vi trenger de NÅ i trøndelag , men til høsten
Har gavekort på en butikk på Stjørdal som har de.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 17:25   #995
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Hvor ligger M-shoes?

I Drammen ( og MJ har "Drammen-priser"...ligger litt under "Oslo-priser"
.Ikke langt unna og så du kunne vi tatt en kopp kaffe også!!
Kan sende deg melding når jeg får beskjed

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 17:27   #996
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Shoppet en kjole og en cardigan. Vurderer det antrekket til bryllup i slutten av august, tror ikke den brun/gull kjolen min sitter så pent da

Tenkte ha en litt pen svart tights til? For kjolen går over kneet.


Det var en absolutt nyyydelig kjole Guniss
Blir kjempeflott i bryllup

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 18:57   #997
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

guniss: Nyydelig kjole!

Jeg tror den blir aller finest uten tights jeg, da.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 18:59   #998
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

guniss: Nyydelig kjole!

Jeg tror den blir aller finest uten tights jeg, da.

Ja, vet. Men noe må jeg ha. Da blir det strømpebukse.
For den er for kort til meg til å gå uten noen ting

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 19:03   #999
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Strømpebukse blir finest.
Synes nå jeg.
Og så sko med litt hæl på.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 04-07-07, 19:43   #1000
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

guniss: Nyydelig kjole!

Jeg tror den blir aller finest uten tights jeg, da.

Egentlig velidg enig med Malena Guniss.
Med tights pynter du de flotte kjolen ned, hvis du forstår.
Den blir mer hverdagslig.
En fin strømpebukse med litt gullskjær i, for det er litt gulskjær i stoffet på kjolen (eller ser jeg bare feil?)

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no