Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen flere innen alternativt her?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-07, 20:55   #41
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Her er en nettside som veldig pedagogisk viser hvordan man kan forestille seg opp til ti dimensjoner (slik en fysiker tenker): http://www.tenthdimension.com/flash2.php (engelsk tale).

Den var søt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 20:56   #42
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Min far er jo kjent som Røde Rolf i Narvik. Så sånt har jeg fått inn med morsmelken.

Han må jeg spore opp! Har vært med på endel medlemsmøter og kommunestyremøter sammen med min SV-far. Han er enda i sjokk etter at jeg som 14 åring meldte meg inn i AUF.

...og sporer enda litt mer av ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 21:01   #43
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Jeg tror VELDIG på gjenferd/spøkelser eller hva en kan kalle det, har hatt flere på besøk!!!!

Og minsten som akkurat ble 3 synger "ælle så nær som a Ingebjørg" av full hals, den er god!!! (eldste sang "han hadde langt hår" og "madammen" med Leif Juster) bare sleger musikk her i huset.

Ble en liten "blandingstråd" detta

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 21:13   #44
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Hvorfor skal dere som ikke tror på slikt, kuppe tråden og håne
andre som tror på noe dere ikke gjør...
Jeg prakker aldri dette på noen,og barna mine kommer til meg og
forteller om ting de "ser" osv.
Da forklarer jeg på en naturlig måte for de,lager ikke noe hokus pokus ut av det.
Herregud,dere tror vel ikke vi er de eneste i dette universet

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 21:16   #45
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

I voodoo renser man hus med jord og tiss.

Hvis det holder med bare tiss, har guttene renset vårt hus.

Hei, nå er jeg i denne tråden igjen. :stikker:

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 21:17   #46
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Han må jeg spore opp! Har vært med på endel medlemsmøter og kommunestyremøter sammen med min SV-far. Han er enda i sjokk etter at jeg som 14 åring meldte meg inn i AUF.

...og sporer enda litt mer av ...

Tror faren til mannen din vet hvem pappa er, i alle fall. Tror det var han som pappa kjente litt, eller så blander jeg mannen din med en annen. Akkurat nå, da, fordi jeg vet jo godt hvem han er, sånnsett, vi var konfirmert sammen.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 21:20   #47
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Hei, nå er jeg i denne tråden igjen. :stikker:

Jaså, du kjenner dragningen?

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 22:03   #48
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Jeg tror VELDIG på gjenferd/spøkelser eller hva en kan kalle det, har hatt flere på besøk!!!!

Har du? Hvordan vet du at det er spøkelser? ppriktig interessert: Hvordan virker spøkelser? Er det slik at "noe", et lite tidsbilde feks, fra et menneske kan bli hengende igjen og går på repeat?

Opprinnelig lagt inn av Tik, her.

Hvorfor skal dere som ikke tror på slikt, kuppe tråden og håne
andre som tror på noe dere ikke gjør...

Jeg kan ikke snakke for de andre, men jeg HÅNER ikke. Litt godmodig tøysing håper jeg ingen tar seg nær av. Jeg HAR problemer med å ta sånne ting på alvor, og min tese om at dine barn er akkurat like sosialt påvirkede som mitt barn er ikke blitt motbevist enda.

Opprinnelig lagt inn av Tik, her.

Jeg prakker aldri dette på noen,og barna mine kommer til meg og
forteller om ting de "ser" osv.
Da forklarer jeg på en naturlig måte for de,lager ikke noe hokus pokus ut av det.

Men hvordan kan du vite at de ikke er blitt sosialt påvirket? Hvorfor hører jeg ALDRI om folk som ikke tror på overnaturlige eller alternative ting ha unger som "ser"? Hvorfor er det bare folk som Gry Jannicke Jarlum som ser ufoer? Det ville kanskje være *litt* mer troverdig om det var sånne som meg, hardbarkede skeptikere, som fikk et synskt (synskt? synsk?) barn. DET ville gitt greiene troverdighet. Det er derfor jeg stiller meg svært tvilende til at dine unger reellt "ser" noe som helst.

Jeg tror de er påvirket sosialt gjennom oppvekst og oppdragelse til å gjøre vanlige barnslige fantasier som alle unger har om til "syn" for å glede deg. Og at du tolker et som mine foreldre ville sagt var fri fantasi om til "syn". :tese:

Opprinnelig lagt inn av Tik, her.

Herregud,dere tror vel ikke vi er de eneste i dette universet

Det skal i følge mine kilder GANSKE mye til at det skapes en planet hvor det er mulig å overleve. Men hva vet vi? Det er veldig veldig veldig langt til andre solsystemer hvor det *kan* være andre beboelige planeter.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers

Sist redigert av Harriet Vane : 23-01-07 kl 22:14.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 22:05   #49
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Det finnes mye mellom himmel og jord, som vi mennesker ikke forstår tror jeg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 22:13   #50
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Det finnes mye mellom himmel og jord, som vi mennesker ikke forstår tror jeg.

Jamfør avataren din?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 22:19   #51
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jamfør avataren din?

Hvorfor ikke...

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 22:20   #52
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Hvorfor ikke...

Hva slags engler? Hvor er de? Hva gjør de?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 22:22   #53
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Jeg har 4 englebarn jeg kommer til å møte igjen når jeg er død, det tror jeg på.

Hva andre tror det bryr jeg meg ikke om.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 22:27   #54
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Ikke bli sur da, det er bare litt fleiping. Men jeg kan godt diskutere det på ordentlig, f. eks. kan dere lese linken jeg la ved i mitt forrige innlegg og forklare meg hvorfor det er en mindre sannsynlig forklaring.

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

eldste sang "han hadde langt hår" og "madammen" med Leif Juster

Kanskje Leif Justers ånd har tatt bolig i ham!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 22:27   #55
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Det finnes mye mellom himmel og jord, som vi mennesker ikke forstår tror jeg.

Snakk for deg selv. Jeg forstår det meste.

Men seriøst: de som jeg har vært borti og som mener at det er så mye som menneskeheten ikke forstår, er ofte (aner ikke om det gjelder deg altså, snakker generelt her) veldig veldig lite interessert i å lære seg det som vi faktisk vet.

For ordentlig naturvitenskap er aaaaalt for kjedelig nemlig. Da er det morsommere å sose undrende rundt: "Se! Et tre! Hva føler det?"

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 22:28   #56
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Jeg har 4 englebarn jeg kommer til å møte igjen når jeg er død, det tror jeg på.

Hva andre tror det bryr jeg meg ikke om.

Uffa. Håper jeg ikke tråkket rett i salaten nå og at du ble lei deg av kritiske og ubetenksomme kommentarer. Det gir kanskje mening å tro at man skal møte igjen dem man har mistet, når man har opplevd stor sorg.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 22:30   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Hvis det holder med bare tiss, har guttene renset vårt hus.

De har vel dratt inn litt sand også, tror du ikke? Neste gang de tisser inne, be dem gjøre det i nord/sør/øst/vest-hjørnene, også banker du skoene rene for sand over. Da er det sikkert renset nok.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 22:31   #58
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Uffa. Håper jeg ikke tråkket rett i salaten nå og at du ble lei deg av kritiske og ubetenksomme kommentarer. Det gir kanskje mening å tro at man skal møte igjen dem man har mistet, når man har opplevd stor sorg.

Vet hvordan det kan bli i diskusjoner med slike temaer, så jeg er like blid.

Det er noe med troen for min del og jeg snakker bare for min egen del, vet ikke hvordan andre tenker, føler angående dette temaet.

Sorgen er stor og det samme er savnet.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 22:33   #59
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Tinka:

Jeg håper dog virkelig at dattera mi bare har veldig god fantasi, og ikke er klarsynt og sanser ting hver gang hun forteller meg hvem andre enn oss som befinner seg i rommet vårt. Da blir det folksomt i huset nemlig.

Når det gjelder UFO'er så er det meg et mysterium hvorfor en fremmed, og tydelig intelligent rase ville brukt så mye tid og energi i å leke gjemsel her på vår planet, og bruke folk som Gry Jannicke ++++ et par tusen mindre troverdige sjeler som talerør. Hvis det er sant, så tror jeg jeg går for betegnelsen "uintelligent rase".

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 22:34   #60
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Håper det blir funnet beviser for at det kan eksistere liv på andre planeter enn jorden.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no