Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen flere innen alternativt her?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-07, 18:58   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

I voodoo renser man hus med jord og tiss.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:00   #22
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Sånn som meg, med andre ord... Jeg sang den og, som liten, med knyttet neve. På norsk, svensk og russisk. Min far elsket å lære meg å synge.

Du er ikke synsk du heller?

Ja, det var det jeg visste. Så det i krystallkulen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:01   #23
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Du er ikke synsk du heller?

Ja, det var det jeg visste. Så det i krystallkulen.

Vell, synsk og synsk... Jeg ser ikke noe framtid, eller noe, men har hatt litt rare opplevelser, men velger å overse det, og ikke grave meg ned i "åndeverden". Det er ikke min stil, liksom.

Men synge Internasjonalen, ja det kan jeg enda! Synd man bare tar den fram en gang i året.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:02   #24
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

I voodoo renser man hus med jord og tiss.

Tiss skal være bra for så mangt, sier de som er alternative på den måten.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:02   #25
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:09   #26
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Tiss skal være bra for så mangt, sier de som er alternative på den måten.

Now you're talkin'

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:10   #27
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Vell, synsk og synsk... Jeg ser ikke noe framtid, eller noe, men har hatt litt rare opplevelser, men velger å overse det, og ikke grave meg ned i "åndeverden". Det er ikke min stil, liksom.

Tror du ikke at det er sånn at vi alle kan ha pussige og/eller uforklarlige opplevelser som kan være vanskelige å forklare logisk? At plutselig skjer det tilfeldige ting som kan virke for utrolig til å til å være tilfeldig? At det er en PLAN eller skjæbnen eller hva_har_du. Også er det bare tilfeldig, men heldig, hvis man tror som jeg. Eller at det er en mening bak det, ånder, skjebne, forutsatt eller spådd hvis man tror på noe av det der?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Men synge Internasjonalen, ja det kan jeg enda! Synd man bare tar den fram en gang i året.

Vi begynner å synge arbeidersangene med en gang påsken er over. Lilles yndlingssang er Vi er de tusener. Fin sang!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:12   #28
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

I voodoo renser man hus med jord og tiss.

Voodoo eller woodo? Urin er rene universalmiddelet.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:14   #29
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Jeg tror alle har det, ja, på sånn måte som du sier. Jeg personlig, tror jo Gud står bak mye av det, der andre ville si "det uforklarlige" om du skjønner. Eller jinn (åndevesener) som også er skapt av Gud, selv om jeg ikke har dette veldige forhold til Jinner som kanskje fødte muslimer har.

Jo hjemme hender det vel at vi pugger litt, men det er nå litt annerledes å stå der på første mai, blandt de vaiende faner, og synge, da...

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:17   #30
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jo hjemme hender det vel at vi pugger litt, men det er nå litt annerledes å stå der på første mai, blandt de vaiende faner, og synge, da...

Vi pugger for å kunne synge HØYT blant de vaiende faner!

Jinner vet jeg lite om. Fortell! Er det spesielle jinner for ulike ting, eller er det generelt en masse jinner rundt om? Er de slemme eller snille eller litt av hvert? Kan man ha sin egen skytsjinn?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:19   #31
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Tiss skal være bra for så mangt, sier de som er alternative på den måten.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:23   #32
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Jeg tror helt klart det er mer til verden enn de tre dimensjonene vi kan se (pluss tiden som den fjerde da). Her er en nettside som veldig pedagogisk viser hvordan man kan forestille seg opp til ti dimensjoner (slik en fysiker tenker): http://www.tenthdimension.com/flash2.php (engelsk tale).

Matematikerne slår seg enda mer løs, og opererer sågar i det "uendeligdimensjonale funksjonsrom", usannsynlig kult uttrykk! Det finnes dessuten imaginære tall, og tall som er satt sammen av imaginære og reelle (komplekse tall). Det hele er usedvanlig fascinerende, men fysikerne har et stykke igjen til den universelle teorien som kan forklare alt. Allikevel, jeg har håp om at den kan finnes i min levetid. Jeg tror en slik teori også vil kunne forklare mye av det som oppfattes som "alternativt" idag.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:24   #33
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg kan love at mitt barn ikke er særlig synsk eller snakker i tunger. Hun kan derimot synge hele internasjonalen og knytter neven mens hun gjør det.

Det gjorde jeg og som barn - hadde i tillegg internasjonalen på spilledåse.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:28   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Jeg velger å linke til denne flotte artikkelen, som jeg nesten alltid gjør når noen mener de kan se inn i fremtiden: Spådomskunst eller kunstig spådom.

Min yndlingsarbeidersang er for øvrig Joe Hill. Jeg pleier å synge den for Lille B når han skal sove.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 20:04   #35
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Tror du ikke at det er sånn at vi alle kan ha pussige og/eller uforklarlige opplevelser som kan være vanskelige å forklare logisk? At plutselig skjer det tilfeldige ting som kan virke for utrolig til å til å være tilfeldig? At det er en PLAN eller skjæbnen eller hva_har_du. Også er det bare tilfeldig, men heldig, hvis man tror som jeg. Eller at det er en mening bak det, ånder, skjebne, forutsatt eller spådd hvis man tror på noe av det der?

Jeg liker ikke den såkalte skjebnen. Heller ikke tanken på at ting er forutbestemt eller at det er noe eller noen som har en plan for/med meg. For meg blir det en defensiv måte å forholde meg til livet mitt på. Jeg vil ha styringen selv. Jeg ønsker at de valgene jeg tar har betydning i mitt liv, på godt og vondt. Jeg selv er den som er ansvarlig for mitt liv og mine valg.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 20:40   #36
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg liker ikke den såkalte skjebnen. Heller ikke tanken på at ting er forutbestemt eller at det er noe eller noen som har en plan for/med meg. For meg blir det en defensiv måte å forholde meg til livet mitt på. Jeg vil ha styringen selv. Jeg ønsker at de valgene jeg tar har betydning i mitt liv, på godt og vondt. Jeg selv er den som er ansvarlig for mitt liv og mine valg.

Veldig enig i dette, jeg forsøker bare å forstå de som tror på planer, skjebner og mønstre.

Jeg tror ikke på Gud, tarot eller åndeverdenen. Englelinker, derimot! Og tiss. Mye tiss.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 20:43   #37
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Vi pugger for å kunne synge HØYT blant de vaiende faner!

Jinner vet jeg lite om. Fortell! Er det spesielle jinner for ulike ting, eller er det generelt en masse jinner rundt om? Er de slemme eller snille eller litt av hvert? Kan man ha sin egen skytsjinn?

http://home.no.net/islamnor/tro.jinn.html

Der kan du lese litt mer om jinn.

Å ta kontroll over jinn, og få beskyttelse fra de, er noe jeg ikke tror på selv, men feks en del sufister hevder de tar kontroll over jinner og sånt, men det blir litt for "humlemumle" for min del...

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 20:47   #38
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Snedig å se akupunktur i samme setning som healing. Og hva er "husrensing"? En slags husvask?

Og er det ikke slik at dersom man selv er litt på alternativ heale-tarot-krystall-greiene, så vil man snakke så mye om det og tillegge det så mye betydning at ungene blir "åpne" for å glede foreldrene sine eller fordi de er blitt påvirket osv? Litt sånn som at unger i karmismatisk kristne menigheter som snakker i tunger?

Jeg kan love at mitt barn ikke er særlig synsk eller snakker i tunger. Hun kan derimot synge hele internasjonalen og knytter neven mens hun gjør det.

Unger lar seg påvirke, gjør de ikke?

:ler så jeg nesten tisser på meg:
(Nå har jeg jo hørt at det er godt for så mangt, så da er det vel bare å la det stå til ...)

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 20:49   #39
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Internasjonalen ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 20:50   #40
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Internasjonalen ...

Min far er jo kjent som Røde Rolf i Narvik. Så sånt har jeg fått inn med morsmelken.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no