Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Strikket vest eller jakke

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-07, 21:30   #1
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Strikket vest eller jakke

Dere kloke og opplyste hoder her inne

Jeg lurer på. Jeg er snart ferdig med å strikke en genser til min sønn. Nå har jeg bestemt meg for at neste strikkeprosjekt skal være noe til meg selv. Jeg trenger en vest eller jakke til hverdagsbruk, men litt fint liksom....

Kjenner dere til noen som har oppskrifter f.eks. som man kan kjøpe på nettet. Når jeg går på garnbutikken her i byen finner jeg bare veldig tradisjonelle strikkeplagg. Jeg liker farger og vi gjerne ha noe med en del farger.

Forslag mottas med takk

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 21:33   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikket vest eller jakke

Vet ikke om du har sett sidene til Garnstudio, der er det masse gratis oppskrifter som man kan printe ut.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 08:45   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strikket vest eller jakke

Jeg har tenkt det samme faktisk. Her har jeg funnet flere jeg kunne tenkt meg å strikke.
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift_nye.php

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 11:09   #4
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikket vest eller jakke

http://www.garnstudio.com/lang/no/vi..._id=11&lang=no

Tusen takk Her var det jammen masse å velge i. Til og med gratis oppskrifter. Jeg fant denne (link over). Inkamønstre ser spennende ut.

Hvis noen vet om andre sider også så mottas det med takk

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 11:11   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikket vest eller jakke

Jeg tror du kan finne mye ved å søke på nettet, på hobbyforum og blogger og slikt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 11:18   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikket vest eller jakke

Hanne Falkenberg har mye fint: http://www.knit.dk/. Hun har liste over norske forhandlere på sida si, men jeg tror ikke hun selger på nett.

Jeg holder på med modellen Mermaid for tida.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no