Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Privat opptak av kolikkgråt (29 sek) (Nå ble jeg faktisk ganske kvalm)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-07, 12:37   #41
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå ble jeg faktisk ganske kvalm.

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Nå signerer jeg ikke. Gråt er ikke underholdning.

...synes ikke latter er så underholdende heller, jeg, som sagt. I min terminklubb på NM (er det lov å nevne det her?) var det så vidt jeg husker en fotokonkurranse med skrikebilder. Jeg antar det må være like rystende og fy-fy som å legge ut en hylevideo?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 12:49   #42
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Privat opptak av kolikkgråt (29 sek) (Nå ble jeg faktisk ganske kvalm)

Jeg signerer HP sitt første innlegg. Har ikke åpnet linken.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 12:52   #43
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Privat opptak av kolikkgråt (29 sek) (Nå ble jeg faktisk ganske kvalm)

Jeg synes ikke det der var så forferdelig jeg da.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 12:58   #44
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Nå ble jeg faktisk ganske kvalm.

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Tør ikke å se på filmsnutten. Har selv et barn som har vært mye plaget med luftsmerter, og den gråten er aldeles grusom å høre. Man føler seg så hjelpesløs når barnet har så vondt og ingenting hjelper.
Kan ikke fatte at noen kan få seg til å filme det og så legge det ut på nett. Stakkars barn.

Eldstemann hadde kolikk,og det var forferdelig.
Du lar ikke babyen ligge slik å gråte,når de har smerter.
Stakkars...

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 13:19   #45
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå ble jeg faktisk ganske kvalm.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

...synes ikke latter er så underholdende heller, jeg, som sagt. I min terminklubb på NM (er det lov å nevne det her?) var det så vidt jeg husker en fotokonkurranse med skrikebilder. Jeg antar det må være like rystende og fy-fy som å legge ut en hylevideo?

Barnelatter er omtrent det beste jeg vet. Husker en videosnutt av firlinger som lo så kjærlig, og jeg satt med tårer i øynene og det største smilet rundt munnen. Herlig.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 16:15   #46
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå ble jeg faktisk ganske kvalm.

Opprinnelig lagt inn av Tik, her.

Eldstemann hadde kolikk,og det var forferdelig.
Du lar ikke babyen ligge slik å gråte,når de har smerter.
Stakkars...

Ble aldri babyen din liggende noen gang i 29 sek uten at den ble trøstet?
Det er ganske uvanlig altså, nesten ikke gjennomførbart i praksis.
Kolikkforeldre skal ikke trenge å ha dårlig samvittighet om de må legge fra seg babyen i korte perioder.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 16:32   #47
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå ble jeg faktisk ganske kvalm.

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Kolikkforeldre skal ikke trenge å ha dårlig samvittighet om de må legge fra seg babyen i korte perioder.

Det synes jeg er et så viktig poeng at jeg har lyst til å understreke det ekstra.

Jeg har ikke sett videoklippet, men på prinsippielt grunnlag mener jeg at det er uproblematisk å la et barn gråte i 30 sekunder. Hvis man har båret på et illskriknde spebarn en time og trenger en pause, så tar ikke barnet skade av å ligge i et halvt minutt. Og om man velger å legge fra seg barnet for å videofilme det eller for å gå på do, kan umulig spille noen rolle for barnet.

Det kan være problematisk å offentliggjøre bilder eller filmer av barn som ikke kan gi sitt samtykke, men det er da noe mange (de fleste?) av oss gjør jevnlig her inne likevel. Det er selvsagt en viss forskjell mellom å legge ut bilder av smilende babyer og filmer av illskrikende barn, men jeg tror i grunnen jeg synes at forskjellen ligger mer i hvordan filmen blir oppfattet hos mottager enn hvordan den påvrker babyen, så jeg for min del klassifiserer det som en gradsforskjell.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 16:35   #48
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Privat opptak av kolikkgråt (29 sek) (Nå ble jeg faktisk ganske kvalm)

Og bare så det er sagt: hjemme hos oss kommer mitt behov for å gå på do før mine barns behov for mat, så begge mine barn har ved flere anledninger måttet skrike i over 30 sekunder. :dårlig mor TM:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 17:01   #49
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Privat opptak av kolikkgråt (29 sek) (Nå ble jeg faktisk ganske kvalm)

At man lar et kolikk barn ligge og gråte litt når man må gjøre andre ting sier seg selv at er nødvendig.
Men hvor nødvendig er det å filme det og legge det ut på nettet.
Om man har tatt det opp for privat bruk (eller av andre personlige grunner) regner jeg med at de har mulighet for å lagre det på selve datamaskinen.
Er de redd den skal gå tapt ed datakræsj er det fult mulig å brenne det over på en cd.
Å si at man legger det ut på Youtube for personlig lagring blir litt for søkt for min del. Det er sider alle (som bruker pc og nett litt) vet at er for alle.
De som har lst har mulighet til å se det.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 17:06   #50
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Privat opptak av kolikkgråt (29 sek) (Nå ble jeg faktisk ganske kvalm)

Jeg har hatt et kolikkbarn, og hadde adri filmet det for å spre det rundt. Barnet mitt måtte nok også ligge et minutt eller to og gråte hvis jeg måtte på do eller lignene. Men for at jeg skulle stå å filme? Nei, da ville jeg heller prioritert å hatt barnet på armen.

Når det er sagt trykket jeg tilfeldigvis på en annen link i høyre kolonne, der fikk jeg se en skolegutt i 12 års alderen bli slått kraftig et par ganger før jeg rakk å slå av. Den sendte jeg tilbakemelding på Så utrolig mye stygt og fælt disse streamingsidene inneholder


Sist redigert av emm : 21-01-07 kl 17:21.
emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 17:12   #51
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Privat opptak av kolikkgråt (29 sek) (Nå ble jeg faktisk ganske kvalm)

*flashback*

Hilsen mor til 2 kolikkbarn (som ikke ble filmet!)

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 17:31   #52
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Privat opptak av kolikkgråt (29 sek) (Nå ble jeg faktisk ganske kvalm)

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Jeg har hatt et kolikkbarn, og hadde adri filmet det for å spre det rundt. Barnet mitt måtte nok også ligge et minutt eller to og gråte hvis jeg måtte på do eller lignene. Men for at jeg skulle stå å filme? Nei, da ville jeg heller prioritert å hatt barnet på armen.

Når det er sagt trykket jeg tilfeldigvis på en annen link i høyre kolonne, der fikk jeg se en skolegutt i 12 års alderen bli slått kraftig et par ganger før jeg rakk å slå av. Den sendte jeg tilbakemelding på Så utrolig mye stygt og fælt disse streamingsidene inneholder

Har selv hatt et kolikkbarn og når man går i barnegråt i mange timer hvert døgn så sier det seg selv at man må legge fra seg barnet for å gå på do etc.

Reagerte også på den 12 åringen, der var det grunn til å reagere.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 17:55   #53
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Privat opptak av kolikkgråt (29 sek) (Nå ble jeg faktisk ganske kvalm)

Jeg har ikke sett linken. Vil bare påpeke at mange kolikkbarn trenger fred og ro, ikke å holdes og bæres, det KAN gjøre vondt verre.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 18:03   #54
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Privat opptak av kolikkgråt (29 sek) (Nå ble jeg faktisk ganske kvalm)

Jeg orker ikke å åpne linken. Jeg får vondt bare av å tenke på det :traumatiskeminner:

Mitt kolikkbarn roet seg kun ved bæring. En babyslynge ble redningen.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 18:06   #55
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Privat opptak av kolikkgråt (29 sek) (Nå ble jeg faktisk ganske kvalm)



Noe av det som jeg synes er interessant med slike tråder er å se hvordan de utvikler seg. I dette ligger også min umiddelbare reaksjon på det jeg leser og hvordan synet mitt på saken endrer seg underveis.

Da jeg leste de første innleggene kjente jeg at jeg ble revet med, og det var like før jeg hev meg inn sammen med de andre i taktfast rop etter barnevernet (overdriver selvsagt nå).

Så jeg gikk jeg ut av tråden, tenkte litt over det jeg hadde lest og roet meg en smule ned. Da jeg etter en tid åpnet tråden på nytt var det kommet inn noen svar som uttrykte et helt annet syn, det gav meg enda et perspektiv på episoden. Det er ofte i slike saker som denne, hvor jeg ikke har tenkt over problemstillen før at jeg reagerer slik, og dermed endrer syn på saken i løpet av et par timer. Artig!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 19:34   #56
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Privat opptak av kolikkgråt (29 sek) (Nå ble jeg faktisk ganske kvalm)

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Å si at man legger det ut på Youtube for personlig lagring blir litt for søkt for min del. Det er sider alle (som bruker pc og nett litt) vet at er for alle.

Jeg er ikke umiddelbart enig med deg i dette. Jeg kan for eksempel se for meg at noen har lagt inn en slik film og postet adressen til den til en venn eller sine foreldre med følgeteksten: "Se her! Sånn holder han på hele døgnet. Jeg blir helt sprø. Kan du hjelpe meg med avlastning en gang til uka?!" Det er jo ikke sikkert man har tenkt så nøye over at alle andre har tilgang til sidene. (Vi som har litt fartstid på ulike fora ser da til stadighet eksempler på at folk poster de mest vanvittige private tekster eller bilder der. Åpenbart uten tanke for at resten av verden da har tilgang på dem.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 20:13   #57
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Privat opptak av kolikkgråt (29 sek) (Nå ble jeg faktisk ganske kvalm)

Det er også et ganske kjempelangt skritt fra at "hele verden har tilgang" til "hele verden ser den".

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 19:06   #58
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Privat opptak av kolikkgråt (29 sek) (Nå ble jeg faktisk ganske kvalm)

30 sekunder…det er vel ikke mer å si.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 19:18   #59
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå ble jeg faktisk ganske kvalm.

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Ingenting å beklage

Kan ikke fatte at man har hjerte til å stå og filme, i stede for å trøste?
Har aldri hatt kolikk barn selv, men man legger dem vel ikke bare i fra seg?

I 29 sekunder kan det hende at man legger kolikkbarn fra seg jo.

Har ikke sett snutten, så uttaler meg bare generelt her. Jeg syns ingenting om sånne filmsnutter, så jeg gidder vanligvis ikke se dem.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no