Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-07, 20:34   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Vi skal bestille en ukes ferie i Danmark, og begynner å begrense søket litt. Er det noen som har erfaringer med følgende steder:

- Ebeltoft (ved "nesen" på østsiden av Jylland)
- Limfjorden (Mors)
- Klegod (vestkysten, sør for Søndervig)
- Årgab (vestkysten)
- Søndervig (vestkysten)
- Sdr. Fjand

Er vestkysten så sandete og forblåst som den virker på bildene? Vil Ebeltoft være mer barnevennlig, tro?

All erfaring interessant!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 20:47   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Har bare vært i Ebeltoft og Mors. Av disse likte jeg Ebeltoft best. Fra Ebeltoft kan man f.eks. reise og se på Rosenholm slott (og få en fin omvisning der -anbefales!).
Ebeltoft er en veldig koselig by. Strendene er langgrunne og det er lite "festeturister" der.

Prøvde å legge ved bilde, men netttilkoblingen er litt variabel her i vinden, så det gikk ikke ...

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 21:00   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

- Ebeltoft (ved "nesen" på østsiden av Jylland)
- Limfjorden (Mors)
- Klegod (vestkysten, sør for Søndervig)
- Søndervig (vestkysten)

Jeg har vært på disse stedene. Vestkysten er forsåvidt sandete og forblåst, men jeg syns det landskapet er fantastisk og liker meg egentlig best på vestkysten. Er man heldig med været så er det veldig fint. Har vært leid sommerhus i Søndervig to uker, og i Ebeltoft en gang. Ebeltoft er som Fluke sier en koselig liten by, tror det var der det var et glassmuseum/glassblåserverksted som var en fin opplevelse.

Limfjorden er en fjord, og ikke så spennende sånn landskapsmessig syns jeg. Men det går helt sikkert an å ha en fin ferie der også. Og det er sikkert mer barnevennlig med tanke på bading. Men vi hadde småbarn med til Søndervig og Ebeltoft og jeg likte meg veldig godt der.

Fyn er forresten også veldig fint, Odense f.eks.

På vestkysten ville jeg unngått steder som Løkken og Blokhus som har tradisjon for å være ungdoms/festesteder. Og så ville jeg leid et frittstående sommerhus fremfor store leilighetskomplekser.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 21:02   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Vi har vært i Klegod og Søndervig og syntes det var lite sjarmerende og forblåst. Vestkysten, der i mot, trives vi veldig godt på. Har vært i Juelsminde de tre siste årene og det er helt topp.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 21:04   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Vi har vært i Klegod og Søndervig og syntes det var lite sjarmerende og forblåst. Vestkysten, der i mot, trives vi veldig godt på. Har vært i Juelsminde de tre siste årene og det er helt topp.

Juelsminde er vel på østkysten?

Smak og behag, jeg synes vestkysten er finere.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 21:05   #6
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Vi skal en uke i nærheten av Ebeltoft i sommer. Er det en attraksjon i seg selv, tro? Å møte nolofamilien?

Eneste stedet jeg har feriert med barn i Danmark, er på Sjællands Odde, og der var det vidunderlig.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 21:06   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Juelsminde er vel på østkysten?

Smak og behag, jeg synes vestkysten er finere.

Østkysten er mye mer stabil med tanke på vær, er vår erfaring. Dessuten slipper man det vinden, noe som er en fordel når man har med små unger.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 21:08   #8
Cielo
Superduperaktiv
 
Cielo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 685
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Vi var på Mors i sommer, og jeg syntes det var utrolig fint der. Vi bodde hos noen venner, så jeg har dessverre ingen overnattingssteder å anbefale.

Vi var også noen dager på vestkysten, rett nord for Limfjorden. Vi leide et hus på stranden ved Lønstrup, som var en idyllisk liten by. Jeg synes ikke det var sandete og forblåst der.

__________________
Cielo & Tassen, f.05. og Lille Bolla, f.08.
Cielo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 21:28   #9
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Hvis Ebeltoft er der det ligger et sted som heter Syv Søer (?), så har jeg vært der da jeg var liten, og husker det som et skikkelig sommerparadis.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 22:33   #10
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Jeg har vært ved Ebeltoft, like ved er det et tettsted som heter Femmøller strand, der er det fint. Ligger i bukta nord for Ebeltoft. Området her hadde fine strender, og Ebeltoft var koselig.

Min erfaring er at det lønner seg å bruke litt penger på huset, da får dere bra standard. Og at nesten alt avhenger av været... Vi opplevde utrolig dårlig vær på Mols, og jeg har ikke så mange gode minner derfra med tanke på stedet. (Mols, ikke Mors). Men utrivelig vær harmonerer uansett ikke med barn på 11 mnd som bare krabber... Vått og flått...

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:06   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Jeg har vært masse på ferie i Danmark og anbefaler Fyn på det varmeste! Spesielt Syd-Fyn. I Faaborg har jeg vært tre ganger og det er en nydelig by, masse å finne på i området rundt, kort til Odense og i det hele tatt. Jeg har ikke vært på øyene sør for Fyn (bortsett fra som liten jente, da vi ogsp reiste masse i Danmark), men jeg har veldig lyst.

Jeg synes Jylland generelt er litt goldt og forblåst (til tross for at jeg er en Nord-Jæren-kvinne..). Jeg foretrekker østkysten hvis jeg skal til Jylland, evt områdene rundt Silkeborg, der det er mye skog. Sjælland har jeg mindre erfaringer med, bortsett fra København. Ebeltoft er koselig, men jeg syntes ikke det var så mye å finne på der.

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Har vært i Juelsminde de tre siste årene og det er helt topp.

Vi var i Juelsminde i forfjor. Vi var veldig uheldige med været (juli), det var kaldt og regnet hele tiden. Byen var helt død (sikkert pga været) og jeg kan huske at vi kjørte og kjørte og kjørte for å komme oss litt rundt. Frister ikke til gjentakelse, men som sagt, været var dårlig.

Ja til Fyn!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:07   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Ebeltoft er koselig, men jeg syntes ikke det var så mye å finne på der.

Ja til Fyn!

Det er jeg enig i.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:33   #13
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Ebeltoft er koselig, men jeg syntes ikke det var så mye å finne på der.

Skriver under på den.
Veldig koselig by, men det eneste den har å by på er vel den båten som er hentet opp og har blitt restaurert.
Men det er jo ikke langt til Grenaa som har det havmuseumet (husker ikke navnet) hvor de har den glasstunellen hvor man kan gå gjennom og se på haiene.
Det er heller ikke lagt til Djurs Sommerland, men vær obs om man kommer litt utpå dagen en solrik dag kan man oppleve at parken er full.......

Har vært endel på vestkysten (Saltum/Saltum strand som ikke er langt fra Fårup Sommerland)
Liker meg helt klart der, men den kjempefine stranda som er mange km lang.
Ja det kan blåse bra der, men det kan også være vindstille der.
Jeg ville i allefall valgt vestkysten.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 08:56   #14
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.


Vi var i Juelsminde i forfjor. Vi var veldig uheldige med været (juli), det var kaldt og regnet hele tiden. Byen var helt død (sikkert pga været) og jeg kan huske at vi kjørte og kjørte og kjørte for å komme oss litt rundt. Frister ikke til gjentakelse, men som sagt, været var dårlig.

Vi har vært der i juli de tre siste årene med rundt 30 grader og sol. Mye bedre enn syden.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 09:35   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Vi har vært der i juli de tre siste årene med rundt 30 grader og sol. Mye bedre enn syden.

Jeg er enig i at Damnark er bedre enn syden i fint vær. I fjor var vi i Faaborg i juli i 30 graders varme. Men sommeren 2004 (3.-10. juli) var det IKKE sommervær i Juelsminde!! Tretten grader og regn hver dag.. (Jeg har bildebeviser hvis du trenger...)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 10:30   #16
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Man er ikke garantert sommervarme med en uke i Danmark i juli, nei. Uansett hvilket sted man velger. Så det er et sjansespill uansett. Vi har opplevd sydenvær på både østkysten og vestkysten, og vi har også opplevd ruskevær, regn og vind. Det blir selvfølgelig en helt annen ferie, men det er mye hyggelig å finne på om sommervarmen uteblir også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 11:02   #17
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Jeg har feriert urolig mye i Danmark, og har også hatt kjæreste som bodde i Danmark. Dermed har jeg feriert de fleste steder der.
Vestkysten er flott, men jeg synes ikke det er et egnet sted med små barn. Bølgene blir for høye, og man må gjemme seg for mye i sanddynene pga vind.
Ebeltoft er veldig fint, og det er også mye å finne på i områdene rundt dersom man får dårlig vær. Dyreparker, fornøyelsesparker, museumer osv.

Favorittstedet mitt er her: http://www.visitmarielyst.com/velkommen.html

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 11:05   #18
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Vi har vært i Ebeltoft to ganger i mai. Jeg synes det er en hyggelig liten by å vandre rundt i, samtidig som det er kort vei til Århus. Dessuten er det en dyrepark der (ti min kjøretur utenfor Ebeltoft) som er helt ok, og vi kjørte også til Legoland derfra.

  Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 11:10   #19
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Den Gamle By i Århus er veldig hyggelig, syns jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 20:06   #20
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?

Takk for alle svar!

Da har vi avgrenset ytterligere, til:
1) v/ Ebeltoft
2) Årgab, på vestkysten
3) Fyn, ved Nyborg

Spørsmål:
- Hvordan er strendene på Fyn?
- Er det mye vind/bølger?
- Attraksjoner (utover det som er nevnt allerede)?

Takker!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no