Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ville du gjort?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva skal jeg kjøpe meg?
Canon Eos 400 D 55 61,11%
Kitchen Aid og kjøkkenstæsj 8 8,89%
Bærbar PC fra Dell 19 21,11%
Noe annet. Spesifiser i tråd 8 8,89%
Deltakere: 90. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-07, 10:09   #41
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

PC'en uten tvil.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 10:14   #42
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Canon!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 10:18   #43
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Mim; denne formelig trygler om å få hilse på Nigella-tingene dine:

Er denne like god som den er lekker?

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 10:39   #44
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Jeg ville kjøpt kamera.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 10:44   #45
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Jeg elsker det kameraet. Fikk det nå til jul og er enda mer fornøyd med det enn med det gamle speilreflekskameraet mitt. Det tar (minst) like bra bilder og man får sett dem med en gang. Stas!

Måtte jeg velge mellom kamera og bærbar hadde jeg muligens gått for den bærbare. Men jeg er faktisk ikke helt sikker.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 10:47   #46
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Jeg hadde valgt kamera. Som nummer to: Annet (dra på ferie/weekend).
Så kjøkkenmaskin, og til slutt bærbar pc (noe som står veldig langt nede på min liste).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 10:59   #47
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Er denne like god som den er lekker?

Jeg vet ikke. Registrerte bare at den matchet Nigella-tingene.

Jeg har ikke en slik, og ville kanskje ikke brukt så mye penger på en slik maskin heller, selv om de er fantastisk lekre. Jeg har selv noen penger til rådighet nå, og de skal brukes på en sårt tiltrengt weekendreise for meg og mannen.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 14:04   #48
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Spar pengene nå, og kjøp en Apple iPhone når den kommer. (Den kan man sannsynligivs ha sex med også).



Om du må bruke pengene med det samme: Kjøp kamera. (Hvis du ikke kan kjøpe alt sammen, så er det lettere å rettferdiggjøre innkjøp av kjøkkenutstyr og PC selv om du ikke egentlig har råd siden.)

Ben "in the Reality Distortion Field" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 14:08   #49
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Jeg ville kjøpt meg kamera

Har mitt andre digitale kamera nå, og ønsker nå et bedre et
Her i huset har vi 5 bærbare pc'er og flere stasjonære og jeg får gjennom jobben

Kjøkkenting er ikke så mye min greie, så det hadde jeg ikke brukt den summen på

Nå svarte jeg ut i fra hva jeg ville gjort

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 14:16   #50
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Laptop skal man få på jobben

Jeg hadde kjøpt et billigere kamera, + kitchen aid.

:jatakkbeggedeler:

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 15:27   #51
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Jeg har canon, pc og ny kjøkkenmaskin. Tannlegen krever snart sitt, så der ville jeg ha brukt pengene.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 15:31   #52
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Når jeg tenker meg om, så ville jeg nok ha kjøpt denne:


Sitat:

AV 700 er et bærbart home cinema system som gjør det mulig å lagre opp til 160 timers video, som kan ses på en 7 TFT skjerm i 16/9 format.

AV 700 er kompatibel med de fleste formater, bl.a. DivX og MPEG-4, og gjør det mulig med AV opptak på den interne 40 Gb harddisken.

Takket være USB 2.0 porten kan du overføre dine lyd-, video- og datafiler med lynets hastighet fra PC eller fra hvilken som helst USB lagringsenhet.

AV 700 er utført i et kompakt format og er den ideelle reiseledsager

Et godt alternativ når man f.eks skal se nedlastet film på tv'n.
http://www.pixmania.com/no/no/134607...fichetechnique

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 15:33   #53
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Kameraet uten tvil.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:05   #54
mammatherese
Snart STOOOOR
 
mammatherese sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 24
mammatherese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Jeg brukte 7000,- på nytt speilrefleks kamera for ca ett år siden. Det var virkelig verdt hver krone.

Har også en laptopp (Inspiron 9300 fra Dell) den er også innmari kjekk å ha...

__________________
2000
2004
mammatherese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:07   #55
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har nettopp kjøpt meg Canon eos 400 D, og hadde det vært mulig, hadde jeg hatt sex med det. .

Hvilket objektiv har du da? :wink:


:nysgjerrig:


Jeg stemte på kamera da!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:15   #56
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Jeg har både kjøkkenmaskin (ikke KA da, men...), Canon EOS 30D og en gammel bærbar privat og jobbbærbar ellers. Må absolutt si at kameraet er det jeg elsker høyest. Kjempefornøyd med det. Gå for kamera Mim, så kan vi kanskje endelig få sett kjøkkenet ditt i farger...

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:18   #57
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Kitchen Aid ....uten tvil !!!

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:26   #58
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Av dine alternativ villle jeg valg laptop. kjøpte selv før jul og er kjempefornøyd. Bortsett fra det ville jeg kanskje spart en tusen lapp eller tre til og kjøp en 40" flatskjerm.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:26   #59
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Jeg blir også småkåt av mitt Canon 350d, så min stemme gikk til kameraet. Angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte det tidligere, på tross av at vi hadde ganske gode kameraer fra før av. Det er virkelig stor kvalitetsforskjell på bildene.

Godt valg!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:32   #60
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Jeg ville kjøpt Nikon D40
Fikk det til jul og er kjempefornøyd!

Se her:
http://www.dinside.no/php/art.php?id=361783

Fra DinSide er denne konklusjonen hentet:
Med D40 leverer Nikon et kamera for førstegangskjøpere - kameraet har en meget god pris (langt lavere enn D50 hadde da det kom) og er mer brukervennlig enn noe annet speilreflekskamera på markedet; det tør vi påstå.

Bildekvaliteten er også meget god på dette kameraet; mye takket være lysmåleren, som gir meget gode eksponeringer under så og si alle forhold. Vi har heller ikke noe spesielt å utsette på ytelsen til denne prisen.

Som valg nr to ville jeg kjøpt Kitchen Aid. Er veldig fornøyd med den og.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no