Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-09, 14:06   #21
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Det er åpne blogger også, Malama.

Ja, jeg har forsåvidt registrert det. (Men, om det som skrives i bloggene er mer "personlig", skrives det i åpne blogger da?)

Jeg har ikke helt tatt meg tiltaket med å lese gjennom (alle?) de åpne bloggene for å se om jeg fant noe som fenger enda, jeg burde kanskje det... selv om det virker MOT min plan om å bruke mindre tid på pc'n da...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 14:08   #22
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Ja, jeg har forsåvidt registrert det. (Men, om det som skrives i bloggene er mer "personlig", skrives det i åpne blogger da?)

De mest personlige bloggene er vel stort sett bare åpne for dem som bloggeieren kjenner (eller "kjenner"), det stemmer.

Det går forresten ikke an å se om de bloggene du kan se er åpne for alle eller om de er lukket, men har gitt deg tilgang. Så det kan godt hende noen av de bloggene du ser er lukket. (Min, for eksempel; jeg gir tilgang til alle jeg ser, stort sett.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 14:08   #23
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Nei, det er det ikke. Men du pleier ikke sutre.

Jeg syns også FP var bedre før blogginga, forresten.

Så min mening er sutring? Jeg konstaterer da bare hvordan jeg syns det er. Men for all del, tolk det som du vil.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 14:09   #24
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Dessuten tenker jeg at bloggen er MIN, altså trenger jeg ikke bry meg så veldig mye om hvorvidt andre synes det er interessant eller ikke. Nettopp fordi det er MIN blogg og jeg styrer den som jeg vil. Når jeg skriver noe ute i forumet er jeg mer opptatt av at det skal være noe almennyttig eller noe som kan fenge interesse.

Enig med K-bollen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 14:09   #25
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Jeg skriver ikke så mye i bloggen min da, jeg kommenterer mest i andres. :groupie:

Men det som er helt sikkert er at absolutt ingen av blogginnleggene hadde blitt publisert på forumet om det ikke hadde vært bloggemulighet. Jeg skriver om ting som jeg synes er morsomt (og jeg har for sær humor til at det er av almenn interesse for forumet), og om personlige ting. Som huskjøp, leilighetssalg, fremtidige jobber, fyllekuler med venninner etc. Jeg la til og med ut et bilde av sønnen min en gang, noe som aldri hadde skjedd på forumet.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 14:10   #26
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Så min mening er sutring? Jeg konstaterer da bare hvordan jeg syns det er. Men for all del, tolk det som du vil.

Når du skriver tre ganger på rappen om hvor teit og dumt du synes noe er, så synes jeg også det er litt sutrete.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 14:11   #27
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Når du skriver tre ganger på rappen om hvor teit og dumt du synes noe er, så synes jeg også det er litt sutrete.

Jeg kan gjerne gjenta meg enda mer.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 14:12   #28
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg kan gjerne gjenta meg enda mer.

Det tviler jeg ikke på.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 14:12   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Blogg er sikkert vel og bra, sånn egentlig. Jeg ser jo det med at man kan ha mer kontroll på hvem som leser - og det er enklere å bruke forumnettverket til flere ting.

Men for min del så blir det litt sånn at man må velge å gå inn i så mange ulike blogger framfor å bare trykke "Uleste innlegg" for så å finne interessante innlegg. Jaja, egentlig så gjør det ingenting at jeg synes forumet blir litt kjedeligere. Jeg bruker alt for mye tid her inne okke som.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 14:14   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Så min mening er sutring? Jeg konstaterer da bare hvordan jeg syns det er. Men for all del, tolk det som du vil.

Og du furter også?!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 14:15   #31
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Det er helt lov å ikke like bloggene, det er ikke en form som passer alle, og det bloggrensesnittet vi har nå er virkelig ikke særlig brukervennlig heller. Men jeg ble litt nysgjerrig på noe du sa tidligere, Bauche, om at de store samtalene er flyttet inn i bloggene - mener du at du ser "store samtaler" i de bloggene du leser, som du skulle ønske var i forumet i stedet? Eller er det mer (som jeg har sett flere nevne) en følelse av at en del av det som tidligere var ute i forumet ikke er der lenger, og at man ser (eller antar) at det er i bloggene i stedet?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 14:17   #32
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Blogg er sikkert vel og bra, sånn egentlig. Jeg ser jo det med at man kan ha mer kontroll på hvem som leser - og det er enklere å bruke forumnettverket til flere ting.

Men for min del så blir det litt sånn at man må velge å gå inn i så mange ulike blogger framfor å bare trykke "Uleste innlegg" for så å finne interessante innlegg. Jaja, egentlig så gjør det ingenting at jeg synes forumet blir litt kjedeligere. Jeg bruker alt for mye tid her inne okke som.

Tror det er litt der det ligger hos meg også... føles litt emr tiltak å gå på glogg-jakt... men, jeg skal legge meg det på minnet til en dag jeg kjeder meg (antakelig ikke lenge til neste gang)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 14:56   #33
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.964
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Dessuten tenker jeg at bloggen er MIN, altså trenger jeg ikke bry meg så veldig mye om hvorvidt andre synes det er interessant eller ikke. Nettopp fordi det er MIN blogg og jeg styrer den som jeg vil. Når jeg skriver noe ute i forumet er jeg mer opptatt av at det skal være noe almennyttig eller noe som kan fenge interesse.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 15:12   #34
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Jeg har fått en meelooper!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 12:28   #35
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Jeg kunne gjerne hatt deler av bloggen min åpen, men ser absolutt behov for å ha noen kategorier private. Blir det mulig også?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 12:39   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Jeg vil herved allerede nå melde at jeg gjerne vil ha tilgang til den Aller Mest Juicy Bloggen din, bæret.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 12:39   #37
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Jeg synes det virker komplisert å ha ulik tilgang i en og samme blogg. At det kan være praktisk for noen kan jeg skjønne.

Det jeg ser på som en stor fordel for den som leser blogger er at det gjøres tydelig dersom et innlegg kun er ment for de få utvalgte eller om det er ment for alle som følger bloggen.

Det er ikke sjeldent at ting fra tidligere blogginnlegg tas opp i nye og det er ganske naturlig. Da er det viktig at det ikke slarves i et "åpent" innlegg om noe som har vært delt i et lukket.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 12:41   #38
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Bortsett fra når det gjelder moddene, da. De sniler seg inn om de har tilgang eller ikke.

Gjør de? At de har tilgang vet jeg, men jeg trodde det var sagt i fra temmelig tydelig at de ikke leser eller deltar i blogger som de ikke har blitt gitt tilgang i uten at det dreier seg om innrapporteringer.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 12:45   #39
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Gjør de? At de har tilgang vet jeg, men jeg trodde det var sagt i fra temmelig tydelig at de ikke leser eller deltar i blogger som de ikke har blitt gitt tilgang i uten at det dreier seg om innrapporteringer.

Det hender vi leser i blogger vi ikke har tilgang til, for å følge med - det finnes jo blogger som ingen modder har fått tilgang til, og vi har som oppgave å følge med på at reglene overholdes på hele forumet, inkludert i bloggene. (Jeg tviler på at noen bruker veldig mye tid på å lese slike blogger; det er tross alt mest som privatbrukere vi er her. ) Vi pleier ikke å delta/kommentere "sosialt" i blogger vi ikke har fått tilgang til, men om vi synes det er nødvendig, kan vi poste en påminnelse eller advarsel i en lukket blogg. Det er forskjell på å delta som privatbruker og i egenskap av moderator.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 12:47   #40
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Jeg antar at 007 mener at moddene har lesetilgang til alle bloggene. Moddene har lesetilgang, men deltar ikke i bloggene. Vi kan lese, men vi deltar ikke i blogger vi ikke har tilgang til. Er det blogger jeg ikke har tilgang til, men som andre modder har tilgang til (og besøker jevnlig) så ser jeg ingen grunn til å lese. Er det blogger få/ingen modder har tilgang til så følger jeg med.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no