Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikini ja

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-23, 18:06   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bikini ja

Jeg skal til Zanzibar. Og jeg har ikke kjøpt bikini på mange år, har brukt mest badedrakt. Men sikkert fint å kunne få litt sol på magen også i varmen. Så en ny bikini må jeg ha. Trekantbikinienes tid er definitivt forbi for min del, vil gjerne ha bukse som er mer som en liten shorts og en velsittende bh. Noen som har forslag til merker/nettbutikker?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-23, 18:18   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bikini ja

Change har mye som dekker, jeg har blant annet en i boxer. Mulig triumph også har noe.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-23, 18:30   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini ja

Seafolly har også mye bra.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-23, 18:56   #4
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bikini ja

Underverker.no har mye bra.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-23, 18:59   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini ja

Enig, begynner å se endel aktuelt nå. Takk for svar!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-23, 23:31   #6
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bikini ja

Har god erfaring med change, men så mye bra i en ny kolleksjon hos cubus i dag. Alt var svart men fine former. Trives best i full cup bikini.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-23, 05:38   #7
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bikini ja

Jeg har kjøpt et par separate overdeler og underdeler (jeg trenger mer oppe enn nede) i merket Saltabad (svensk). Det er flere nettbutikker som fører dette merket. Super kvalitet på det jeg har kjøpt, bra utvalg og til en hyggelig pris.

Og Zanzibar!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-23, 09:13   #8
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bikini ja

Jeg må abonnere på denne. Begge overdelene mine har spiler (?) på undersiden av puppen og det er toppen av ekkelhet for meg.
Noterer Change og Cubus. Seafoly har jeg aldri hørt om.
Nå har jeg noe å undersøke i dag (og handle i morgen?).

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-23, 09:27   #9
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikini ja

Jeg kjøpte bikini fra careless.no i fjor, ble veldig fornøyd og de passet veldig godt.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-23, 10:07   #10
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikini ja

Nettbutikken Timarco har Saltabad, Seafolly, Abecita og mer. Tar litt tid med levering, fri frakt og retur. Jeg har hatt Seafolly siste 15 år, godt fornøyd med passform og levetid.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-23, 12:50   #11
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.339
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Bikini ja

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Jeg kjøpte bikini fra careless.no i fjor, ble veldig fornøyd og de passet veldig godt.

Jeg er også veldig fornøyd med min bikini fra careless.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-23, 14:41   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini ja

Takk for svar. Når jeg først klarte å komme igang så fant jeg jo masse fint. Nå har jeg bestilt litt forskjellig fra Seafolly, Freya og Abecita, håper på at ihvertfall en eller to sett passer og kan bli med meg på ferie. Har også bestilt en kimono og en frotteshorts til strandbruk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-23, 14:42   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini ja

Bestilte denne i svarte og hvite ruter, syns den var så fin i grønn også. Men veldig få størrelser igjen, ingen som passer.
https://sheundertoy.no/butikk/badeto...SABEgJxLfD_BwE

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-23, 20:05   #14
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bikini ja

Det er fint med nettbutikker altså, men akkurat bikinioverdel og bh må jeg teste fysisk siden området under puppa, hele veien rundt bysten er kravstort på meg. Grmph.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-23, 21:53   #15
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini ja

Jeg må absolutt teste dem fysisk og prøve. Men syns det er greiere å prøve hjemme enn å bakse rundt i prøverom i bikini. I tillegg så er det jo mye større utvalg på nettet..

Så jeg regner med å måtte returnere, men forhåpentligvis ikke alle.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-23, 22:05   #16
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikini ja

Ser du har bestilt. Jeg har funnet mye som passer på Change. Synes ikke de leverer kvalitet på bh, men bikiniene liker jeg.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-23, 22:18   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini ja

Merker jeg er litt skeptisk til Change, og har aldri handlet der siden jeg forbinder det merkenavnet med influenserreklame.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 08:07   #18
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini ja

Opprinnelig lagt inn av Unicorn, her.

Jeg er også veldig fornøyd med min bikini fra careless.

Jeg har også vurdert Careless faktisk, selv om det i alle fall er influenserreklame. Hvordan er størrelsene egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Merker jeg er litt skeptisk til Change, og har aldri handlet der siden jeg forbinder det merkenavnet med influenserreklame.

Jeg er fornøyd med Change. Hvilken influenser er det da?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 08:14   #19
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bikini ja

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har også vurdert Careless faktisk, selv om det i alle fall er influenserreklame. Hvordan er størrelsene egentlig?


Jeg er fornøyd med Change. Hvilken influenser er det da?

Det lurer jeg på og.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 09:43   #20
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bikini ja

Også veldig fornøyd med change om man bare klarer å stå imot kjøpepress i butikk. De vil alltid selge mer mer og mer. Ellers enig i at netthandel funker bra på badetøy selv om jeg holder meg til badedrakt. Hva er vitsen med brun mage? Vil heller føle meg fin på stranden med badedrakt som sitter. Skal jo aldri vise frem magen liksom.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no