Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mammakveld (er jeg urimelig)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-14, 09:38   #1
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mammakveld (er jeg urimelig)

Min datter er begynt på konfirmasjonsforberedelser i kirken, og i går var vi på foreldremøte i den forbindelse. Der inviterte ungdomslederen like godt alle mødrene på en mammakveld der vi blant annet skulle sy knapper i konfirmantkappene.

Heldigvis var det en av mødrene som umiddelbart spurte hvorfor det bare var mødre som skulle på den kvelden, og fikk svar både fra prest og ungdomsleder at det ikke hadde noe med mangel på likestilling å gjøre, men ulike roller for mødre og fedre, og kveld til å diskutere hva det vil si å være mamma, og kveld senere til å diskutere papparollen. Svada.

Det ble ikke mer diskusjon etter de ulne forklaringene om hvorfor det var kjønnsinndeling på foreldrekvelder, for han som skulle holde foredrag (et veldig bra et) for oss sto klar. Jeg ble imidlertid så irritert at jeg skrev mail til ungdomslederen og sa at dette måtte de revurdere.

Nå får dere eventuelt realitetsorientere meg. Overreagerer jeg? Kan det være lurt å ha en mødrekveld og en fedrekveld i stedet for en foreldrekveld? Jeg finner ingen gode argumenter, og blir sur bare jeg tenker på det.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 09:41   #2
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Nei, jeg synes ikke du overreagerer. Vet ikke om jeg hadde giddet møte opp.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 09:41   #3
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Jeg ville også blitt sur. Og kanskje særlig av begrunnelsen

Sitat:

ikke hadde noe med mangel på likestilling å gjøre, men ulike roller for mødre og fedre

Det er nettopp mangel på likestilling når man definerer ulike roller for mødre og fedre. En mor og en far er hjertelig velkomne til å ha ulike roller enn hverandre, men ingen utenforstående har noe med å påstå at jeg og en annen mor har en felles rolle som er forskjellig fra rollen til min mann og en annen far.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 09:42   #4
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Bra at du reagerte! Jeg kan virkelig ikke se noen gode argumenter for å dele mødre og fedre. Og jeg tror ikke et sekund på at det er tilfeldig at det er mødrene som blir satt til å sy kapper.

Jeg hadde reagert som deg.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 09:43   #5
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

En mor og en far er hjertelig velkomne til å ha ulike roller enn hverandre, men ingen utenforstående har noe med å påstå at jeg og en annen mor har en felles rolle som er forskjellig fra rollen til min mann og en annen far.

Nettopp!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 09:43   #6
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Nei.

Hva er det pappaene skal gjøre da, siden de ikke kan være med å sy?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 09:43   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Er det sosialt eller skal dere diskutere ting knyttet til konfirmasjonen?

Vi har mamma-vin i klassen til snuppa. Det er at mammaene treffes over et glass vin på en nærliggende restaurant. Grunnen for dette er rett og slett at vi skal bli bedre kjent slik at terskelen for å kontakte hverandre blir lavere. Vi kunne sikkert hatt foreldrekveld, men det har vi ikke. Synes du det er like galt?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 09:44   #8
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Det er det merkelegaste eg har høyrdt i konfirmantsamanheng. Vi hadde ein foreldrekveld der vi fekk orientering om kva som skulle skje utover året og sånn generell info, og det var det og akkurat heilt passeleg.

Skal mødrene sitje ein kveld og sy i knappar og sludre om mammarolla, var det det som var tenkt? Kva skal fedrene gjere då? Reparere kyrkjebenkane og snakke om fotball og andre "mannfolktema"? Beklagar altså, eg hadde ikkje møtt opp på noko sånt med ein slik profil. Og kva slags signal sender det til konfirmantane?

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 09:44   #9
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Hadde blitt sur, men ikke overrasket. Tipper at fedrene ikke får i oppgave å legge opp de kappene som trenger det. Hadde som skilpadde blitt ekstra sur for begrunnelsen.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 09:44   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Det eneste jeg reagerte på, var at mødrekvelden skulle brukes til å sy knapper i kappene, liksom - åffer kunne ikke pappaene gjøre det?

Jeg syns det kan være ok med egne kvelder for mødre og fedre, i tillegg til felleskvelder, både fordi diskusjoner kanskje kan gå litt løsere om enkelte emner dersom det er bare kvinner/bare menn i rommet, og litt kanskje, for de (forhåpentligvis få) tilfeller hvor foreldrene ikke er sammen lenger og sliter med å være siviliserte i samme rom - så kan mor komme på mammakveld og far på pappakveld og begge føle de får ta del i hva som skjer.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 09:45   #11
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

En mammakveld der man skal sy knapper!?! Trenger du en mer inngående forklaring på hva min reaksjon ville vært, eller holder det om jeg ruller rundt på gulvet og ler. For alternativet er jo å ta det på alvor, og da er det jo bare kjipt.

Si at de kan kontakte deg på nytt når de har fått hodet ut av rompa, og rompa ut av 50-tallet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 09:45   #12
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Det hørtes ut som et veldig tøysete opplegg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 09:49   #13
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Er det sosialt eller skal dere diskutere ting knyttet til konfirmasjonen?

Vi har mamma-vin i klassen til snuppa. Det er at mammaene treffes over et glass vin på en nærliggende restaurant. Grunnen for dette er rett og slett at vi skal bli bedre kjent slik at terskelen for å kontakte hverandre blir lavere. Vi kunne sikkert hatt foreldrekveld, men det har vi ikke. Synes du det er like galt?

Både sosialt og diskutere det å være mamma til en ungdom, virket det som. Samt sy i knapper.

Ang mamma-vin. Tja, jeg syns det er ekskluderende. Hva hvis det er et barn som bare har pappa, evt to pappaer. Da blir jo terskelen veldig mye høyere når en gruppe av foreldrene har en sosial arena de møtes på, som ikke er åpen for ham/de.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 09:51   #14
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Mammakveld for å sy knapper?! Snakkes!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 09:53   #15
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har mamma-vin i klassen til snuppa. Det er at mammaene treffes over et glass vin på en nærliggende restaurant. Grunnen for dette er rett og slett at vi skal bli bedre kjent slik at terskelen for å kontakte hverandre blir lavere. Vi kunne sikkert hatt foreldrekveld, men det har vi ikke. Synes du det er like galt?

Jeg synes foreldrekveld er det naturlige i skolesammenheng. Jeg har like god kontakt med fedre til barn i klassene til mine som mødre og føler ikke noe større fellesskap med mødrene. Og hva er det med at mødrene "alltid" skal møtes til et glass vin mens fedrene drar på bowling eller til en øl. Sånt får meg til å følge meg helt utenfor normen som "mamma".

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 09:54   #16
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Noen:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 09:55   #17
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Om jeg ikke var sikker på at jeg ikke kommer til å heie på at ungene skal ha en kirkelige konfirmasjon fra før, så er jeg det i hvertfall nå.

Hjelpes.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 09:56   #18
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Om jeg ikke var sikker på at jeg ikke kommer til å heie på at ungene skal ha en kirkelige konfirmasjon fra før, så er jeg det i hvertfall nå.

Hjelpes.

Eldstemann er konfirmert i samme kirke, og det var ikke et sånt opplegg da, med annen konfirmasjonslærer, så jeg tror helst det er personavhengig.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 09:59   #19
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 10:03   #20
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Foreslå for presten at menigheten lager seg ein kappekomite. Det hadde me då eg arbeidde i kyrkja. Det der var rimeleg sært og eg har aldri høyrt om noko slikt før.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no