Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[spinoff] Har du hjemmeklær?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-14, 12:52   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[spinoff] Har du hjemmeklær?

I mange, mange år har både jeg og mannen skiftet klær med det samme vi har kommet inn døra hjemme. Jeg trekker stort sett i kosedress (superundertøy om vinteren), mannen i joggebukse. Det begynte for mange år siden da jeg hadde lite klær og ikke ville slite på de fine buksene mine unødvendig, men også fordi jeg ikke orker klær som strammer eller er noen som helst form for ubehagelige, når jeg skal være hjemme.

Jeg ser dog av naboene rundt meg, at dette sikkert er noe bare Divine-mannen og jeg driver med. De andre naboene er alltid pene i tøyet. Sporty, men pene. Selv om de bare skal ut og henge ved trampolina. Ikke en kosebukse eller shabby t-skjorte in sight.

Jeg blir alltid fascinert av amerikansk film hvor alle alltid er fullt sminket og pent kledd når de åpner døra for fremmede, men er det slik ståa er rundt om i de norske hjem også? Altså med unntak av Divine-heimen?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 12:55   #2
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Vi har hjemme-klær!

Ikke alltid jeg rekker å skifte med en gang jeg kommer hjem, men så fort vi er ferdige med middagen, så er det på med koseklær.

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 12:57   #3
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Det varierer. Jeg var konsekvent labbetuss i kosetøy før. Da jobbet jeg forøvrig på sykehuset, og all den tid vi gikk med eget arbeidstøy, så var det ganske greit å bare hive på seg noe "kosetøy" til og fra jobb, og så ble det til at jeg gikk i mye sånn slækketøy, overalt. Nå er det ganske annerledes, for selv om sykehuset fortatt er arbeidsgiveren min, så har jeg en arbeidsplass på annet sted der vi bruker egne klær. Aldri har garderoben min vært så full av egnet jobbtøy og fint ellerstøy, og en god del av det er såpass ok å gå med at jeg gjerne går med det hele dagen. Dvs. jeg går med det til alt av plikter og oppgaver utenfor heimen er unnagjort, slik som barnas treninger, møter etc., noe som gjerne gir full timeplan 4-5 av ukens dager, og så ender jeg eventuelt opp i ulltøy eller annet mer behagelig tøy på sofaen når barna er i seng, ikke noe særlig før det og ikke alltid. I helgene, hvis vi ikke har planer og/eller er på farten, har jeg mange ganger ikke på meg særlig fint tøy i det hele tatt, og da kan det til og med hende naboen ser meg utendørs i pysj. Jeg skifter oftere underdel enn overdel. Men hjemmeklærne mine er ikke nødvendigvis egne hjemmeklær, det kan fint være klær jeg kan gå med på søndagsmiddag til svigermor uten at jeg ser shabby ut. Jeg har f.eks et par Pulz-bukser jeg bruker mye hjemme, men også på jobb på dager der jeg ikke orker tanken på jeans ol. eller ikke er helt i form, men må på jobb allikevel. De er langt finere enn joggebukser liksom og kan dresses opp/ned.

Mannen er litt som faren i The Goldbergs, han stripper av seg arbeidsbuksa/shortsen (snekker) idét han kommer inn døren hjemme og så ligger han resten av kvelden på sofaen i bare bokseren. Evt. en joggebukse eller shorts hvis han skal på butikken etc., hvis han ikke bare hiver på seg arbeidsbuksa igjen.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 30-09-14 kl 13:04.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 12:59   #4
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg har jo klær jeg kan trekke på meg hjemme, men det er ikke alltid jeg skifter fra jobbklærne nei.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 12:59   #5
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg har ikke hjemmeklær. Det hender jeg skifter når jeg kommer hjem, av ulike grunner, men de klærne jeg skifter til er ikke egne hjemmeklær. Jeg eier ingen kosedress eller joggebukse eller pysj eller denslags.

Men nå går jeg stort sett i ganske behagelige klær på jobben også, så det er kanskje mer at jeg er mindre fin på jobb enn du er enn at jeg er mer fin hjemme.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 12:59   #6
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg har hjemmeklær. Ikke alltid jeg bytter oventil, men jeg bytter alltid bukse og har derfor mange joggebukser og kosebukser. Mannen tar alltid av seg dongeribuksen når han kommer hjem.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 12:59   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Nei, jeg skifter ikke til hjemmeklær - men jeg tror veldig mange gjør det. Mannen min bruker dress på jobb, og skifter som regel til olabukse når han kommer hjem. Seinest i forrige uke sa en litt oppdressa fotballmamma på sidelinja til meg at det var godt å se at det var flere som ikke hadde rukket å skifte etter jobb. Jeg måtte da forklare at jeg er sånn. Jeg går alltid i kjole eller skjørt, men det er jo behagelige klær som ikke er for "fine" til å bruke på hjemmebane.

(For øvrig har jeg også et par faste "kosekjoler", men de brukes bare om jeg har trent på kvelden og uansett snart skal legge meg e.l. For et utrent øye ser det nok ut som en helt vanlig kjole. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 12:59   #8
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg har, men mannen har de samme klærne på hjemme som på jobb (pen olabukse og skjorte/genser).

Jeg slenger av meg BH-en og tar på meg noe mer behagelig/avslappet hjemme. Jeg kler meg som regel i strømpebukse og skjørt/kjole på jobb, og det egner seg rett og slett ikke til å slenge seg i sofaen med, synes jeg.

Ulempen er selvfølgelig at jeg ikke alltid er like presentabel når det ringer på døra.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:00   #9
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg skifter også etter jobb, og skiller mellom jobbklær og hjemmeklær.

Det er likevel ikke "kosedress" og skikkelig shabby, hullete eller møkkete, men behagelige bukser og myke gensere. Sminke går sjelden på i helgene, muligens maskara om jeg møter kjentfolk på en-eller-annen-bloody-turnering elns.

Andamannen mener, og det har jeg respektert og dermed fulgt, at det er "litt dårlig gjort" mot partneren å bare være shabby og sjuskete hjemme. Trenger ikke å være full shine og high maintenance hjemme, men heller ikke sånn at du ikke ville møtt andre folk i det samme. I hvertfall sånn utpå dagen.

Ga det mening?

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:00   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg slanger meg uhemmet i sofaen i kjole og skjørt, ja.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:01   #11
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg skifter også etter jobb, og skiller mellom jobbklær og hjemmeklær.

Det er likevel ikke "kosedress" og skikkelig shabby, hullete eller møkkete, men behagelige bukser og myke gensere. Sminke går sjelden på i helgene, muligens maskara om jeg møter kjentfolk på en-eller-annen-bloody-turnering elns.

Andamannen mener, og det har jeg respektert og dermed fulgt, at det er "litt dårlig gjort" mot partneren å bare være shabby og sjuskete hjemme. Trenger ikke å være full shine og high maintenance hjemme, men heller ikke sånn at du ikke ville møtt andre folk i det samme.

Ga det mening?

Men kosebukser og joggebukser må jo ikke være av den chabby sorten, bare myke og gode. Sminke og hår er på plass uansett.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:01   #12
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg slanger meg uhemmet i sofaen i kjole og skjørt, ja.

Det gjør jeg også. Men jeg går mest i kjoler og skjørt som (jeg synes) egner seg til det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:01   #13
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Ja, ofte. Jeg går alltid i kjoler på jobb, iallefall nesten. Og når jeg kommer hjem og skal lage middag, så har jeg som regel på meg ei slags treningsbukse og t-shirt/fleece.
Og så har jeg en enkel bomullskjole som jeg har på meg også.

Kjæresten har fått pysjbukse av meg, og elsker den tydeligvis - og trekker i den hver kveld

Jeg synes det er deilig.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:02   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Nei, bruker de samme klærene hele dagen. Men jeg har en kosebukse, som brukes før jeg har "stått skikkelig opp". Mannen skifter klær når jhan kommer hjem, men da fra skjorte og dressbukse til dongeribukse og tskjorte.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:04   #15
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg slanger meg uhemmet i sofaen i kjole og skjørt, ja.

Det skal legges til at jeg har endel strikkakjoler som egner seg til sofaslenging - men noen er litt fasterer i stoffet, og da strammer det.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:06   #16
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg skifter ikke alltid med en gang, men som regel i løpet av kvelden. Jeg kler meg relativt formelt på jobb, og det er greit å få på seg noe litt "løsere". Dedikerte hjemmeklær er det vel ikke nødvendigvis, men jeg bruker yogabukse som for tiden ikke blir brukt på yoga noe annet sted enn hjemme.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:06   #17
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Nei. Men så jobber jeg jo ikke heller.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:08   #18
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Egentlig har jeg ikke hjemmeklær, men det hender jo at jeg skifter til noe annet. Mannen skaffet seg en joggebukse i fjor, men den er ikke mye brukt. Han vandrer mye rundt i bare boxeren, da.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:09   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg skifter ofte, men det er mest pga at jeg ikke vil at "jobbtøyet" skal slites unødig, all den tid jeg ofte krabber bortover gulvet sammen med ungene eller plutselig sitter på knærne i blomsterbedet i hagen. Skifter ikke til onepiece liksom, men jeans og genser det ikke er så nøye med.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:09   #20
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Ja. Men de er mer helgeklær og etter-trening klær. Jeg skifter ikke når jeg kommer hjem med mindre jeg har dusjet. Har joggebukser og pysjbukser, og en uanstendig stor haug hettegensere. Hettegenserne bruker jeg jo ute og da, men ikke på jobb.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no