Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

A- eller B-menneske (fra Aftenposten.no)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du A eller B menneske?
A-menneske 20 28,99%
B-menneske 49 71,01%
Deltakere: 69. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-07, 17:13   #41
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: A- eller B-menneske (fra Aftenposten.no)

Sitat:

Det er så mange mennesker som samfunnet oppfatter som dovne, bare fordi de fungerer bedre på andre tidspunkter av døgnet, sier Kring.

Jeg ble fortalt en gang, av en danske, forresten, at han helt oppriktig mente at b-mennesker var latere enn a-mennesker.

Nå ER jo jeg lat, da, men likevel...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 22:01   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: A- eller B-menneske (fra Aftenposten.no)

Jeg er skikkelig a-menneske. Jeg spretter opp kl 05.45 hver morgen og er blid og fornøyd fra første sekund.

Dessverre er jeg gift med selve prototypen på et b-menneske. Helt i begynnelsen av forholdet var jeg ekstremt skeptisk; faktisk så skeptisk at det holdt på å bli slutt bl.a. på grunn av dette. Vi har ganske mange konflikter rundt dette temaet fremdeles.

Men en fordel har det jo; vi har veldig grei fordeling når det gjelder levering og henting i barnehagen. Det er innlysende hvem som må gjøre hva.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 22:14   #43
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: A- eller B-menneske (fra Aftenposten.no)

Aner ikke hva jeg er. Jeg liker å sitte oppe til sent, men vet at det er lurt å legge seg tidlig, så jeg gjør som regel det.
Dagen er ødelagt om jeg står opp senere enn 8 om morran, bortsett fra på søndager da alt likevel er stengt. Da foretrekker jeg å sove bort hele dagen.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 22:34   #44
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: A- eller B-menneske (fra Aftenposten.no)

Jeg er B-menneske, og gjør alt for å unngå stress om mårran. Jeg foretrekker å være seint oppe og legge alt klart, så jeg kan stå opp så seint som mulig og bare hoppe i dusjen og løpe ut av døra om mårran.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 18:58   #45
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: A- eller B-menneske (fra Aftenposten.no)

Jeg er absolutt B-menneske, liker rolige morgener. Meg jeg liker også å være hjemme fra skolen ikke så langt ut på kvelden heller, så jeg klarer tidligere morgener for å være hjemme litt tidligere...

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 20:45   #46
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: A- eller B-menneske (fra Aftenposten.no)

B-menneske uten tvil. Alltid. Så B-menneske at jeg har fått et alvorlig søvnproblem av det etterhvert. For jeg elsker å være oppe sent, og trenger generelt lite søvn, men med små A-unger (og A-mannen er jo alltid bortreist ) så skjærer det seg gitt.

Tar avstand fra ALL aktivitet om morgenen. Det inkluderer frokost på sengen, morrasex og "koselige" familiefrokoster før 0930. Pføy.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 22:07   #47
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: A eller B menneske (fra Aftenposten.no)

Jeg er håpløst B som tvinger meg sjøl inn i et A-mønster pga ungene. Men nå er det sterke tendenser til at han som alltid har vært morrafugl er på vei til å bli B-menneske, og da vet jeg sannelig ikke hvordan det skal gå med oss...

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 22:38   #48
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: A- eller B-menneske (fra Aftenposten.no)

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Tar avstand fra ALL aktivitet om morgenen. Det inkluderer frokost på sengen, morrasex og "koselige" familiefrokoster før 0930. Pføy.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 20:57   #49
Fie80
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 5
Fie80 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: A- eller B-menneske (fra Aftenposten.no)

B menneske

Fie80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no