Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ser feite folk eldre ut enn slanke?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-07, 18:13   #21
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser feite folk eldre ut enn slanke?

Enig med Elinblu.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 20:24   #22
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser feite folk eldre ut enn slanke?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Vel... jeg har trodd det, men er ikke så overbevisst lenger. Egentlig tror jeg det varierer. Nå er det gjerne også slik at overvektige mennesker som slanker seg blir veldig "gamle" pga rynker... men det er jo en digresjon.

Hmm. Jeg trodde det var aldreren, men gubben sier at jeg har mye skinn fylle ut etter at jeg gikk ned noen kilo.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 20:40   #23
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ser feite folk eldre ut enn slanke?

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Ikke når vi blir gamle. For da fyller vi ut rynkene våre.
De slanke blir skrukkete.

Jepp det var det jeg hadde tenkt å si. ENIG !

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 20:46   #24
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Ser feite folk eldre ut enn slanke?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Om feite folk ser eldre ut enn slanke? Nei, det synes jeg ikke - snarere tvert imot, nesten. Folk som er litt runde i ansiktet, har ofte mindre rynker. De som ser aller eldst ut, er den avmagrede solariums- og storrøykertypen, synes jeg.


Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 21:01   #25
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser feite folk eldre ut enn slanke?

“After forty a woman has to choose between losing her figure or her face. My advice is to keep your face, and stay sitting down.”

- Barbara Cartland.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 21:09   #26
Solen
Tusenkunstner
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 538
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Ser feite folk eldre ut enn slanke?

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Ikke når vi blir gamle. For da fyller vi ut rynkene våre.
De slanke blir skrukkete.

Nemlig!

__________________
Mamman til storebror 2001 og lillebror 2004
Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 22:56   #27
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser feite folk eldre ut enn slanke?

Unge mennesker (<30) ser kanskje eldre ut enn de er om de er overvektige. Litt eldre, oss med rynker, får glattere hud, og ser derfor litt yngre ut, når vi får noen ekstra kilo på oss og "fyller ut rukkene", som mamma sier.

Min erfaring, i hvert fall.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 23:06   #28
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser feite folk eldre ut enn slanke?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Unge mennesker (<30) ser kanskje eldre ut enn de er om de er overvektige. Litt eldre, oss med rynker, får glattere hud, og ser derfor litt yngre ut, når vi får noen ekstra kilo på oss og "fyller ut rukkene", som mamma sier.

Min erfaring, i hvert fall.

Stemmer nok.. har en venninne som er hudpleier. Hun sier det samme. Magre mennesker ser ofte mer dradde ut enn de på samme alder som har litt for mye. LITT for mye.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 23:07   #29
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser feite folk eldre ut enn slanke?

Jeg har samme erfaring som Polyanna.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 23:58   #30
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ser feite folk eldre ut enn slanke?

Det er veldig individuelt. Jeg vet om slanke mennesker som ser mye yngre ut enn det de er. Eldre enn 40 er de også.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 00:55   #31
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser feite folk eldre ut enn slanke?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Vel... jeg har trodd det, men er ikke så overbevisst lenger. Egentlig tror jeg det varierer. Nå er det gjerne også slik at overvektige mennesker som slanker seg blir veldig "gamle" pga rynker... men det er jo en digresjon.

Hmmm... denne er jeg ikke enig i. Jeg kjenner en del hysterisk magre jenter i min alder dvs. 30-40 årene som pga. at de er så magre ser forferdelig dratt ut og har masse rynker som følge av at de eldes men ikke omtrent har underhudsfett. Spesielt rynker rundt øynene synes jeg er veldig mer fremtredende på tynne mennesker. Jeg legger vekt på tynne eller magre, fordi det er her jeg synes det er tydelig. Og når jeg tenker etter på tynne kjendiser osv. også, så synes jeg mange av de tynne ser langt eldre ut enn de overvektige. Grete Waitz er et eksempel....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 00:57   #32
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser feite folk eldre ut enn slanke?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

De som ser aller eldst ut, er den avmagrede solariums- og storrøykertypen, synes jeg.

Ja, enig, og vil tillegge toppidretts-utøvere.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 10:20   #33
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser feite folk eldre ut enn slanke?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hmmm... denne er jeg ikke enig i. Jeg kjenner en del hysterisk magre jenter i min alder dvs. 30-40 årene som pga. at de er så magre ser forferdelig dratt ut og har masse rynker som følge av at de eldes men ikke omtrent har underhudsfett. Spesielt rynker rundt øynene synes jeg er veldig mer fremtredende på tynne mennesker. Jeg legger vekt på tynne eller magre, fordi det er her jeg synes det er tydelig. Og når jeg tenker etter på tynne kjendiser osv. også, så synes jeg mange av de tynne ser langt eldre ut enn de overvektige. Grete Waitz er et eksempel....

Jeg vet ikke hva du mente at du er uenig i, men jeg er helt enig med deg! Grethe Waitz er vel forresten et eksempel på at man gjerne blir "gammel" og sliten i ansiktet av å trene mye.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 10:26   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser feite folk eldre ut enn slanke?

Jeg tror det er vanskelig å trekke konklusjoner utfra dem man kjenner, for vi er vel ekstremt forskjellige her også, er vi ikke? Jeg har en del flotte smilerynker, min venninne som også er slank ser fankern meg ut som en barnerumpe. 2 dager eldre enn meg er hun også.

Tror jeg prøver Barbara Cartland-metoden :en setning jeg aldri trodde jeg skulle si:.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no