Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kvalitet på Hammershøi servise

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-19, 11:20   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Kvalitet på Hammershøi servise

Vi skal ønske oss nytt kjøkkensefvise, både frokost og middag.

Jeg har allerede noen deler til Hammershøi i indigo og lurte på å samle på resten derfra også. Tenker å ha deler i både blått (indigo) og hvitt.

Men er det noen som kjenner til kvaliteten på serviset? Om det holder seg pent og tåler bruk?

Har Edme i dag, og det har vært helt fantastisk hva kvalitet angår. Har et servise fra Aida på hytta, og jeg tror faktisk serviser fra Ikea har bedre kvalitet enn det. Har ikke lyst til å gjøre et sånt bomkjøp igjen.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-19, 17:57   #2
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kvalitet på Hammershøi servise

Jeg har kaffekopper bare, men hatt de et par år. Ser ikke brukt ut i det hele tatt, og de brukes hver eneste dag.

Jeg forstår forøvrig godt at du spør, jeg har mange deler til et servise - Höganas keramikk, typen matt, og det er altså så stygt nå at jeg nesten blir lei meg. Vi investerte et år i frokostservise til 12 i dette, med te- og kaffekopper, frokostskåler og hva har du, og nå er det bare ripete inni. Jeg ønsker meg derfor nytt frokostservise, men føler ikke jeg kan unne meg det når dette ikke er særlig gammelt.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-19, 21:14   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kvalitet på Hammershøi servise

Så bra, takk for svar.

Ja, det er kjempeergelig når man investerer i nytt og så blir det stygt med en gang.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-19, 01:53   #4
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kvalitet på Hammershøi servise

Vi har frokostserviset, og har brukt det siden det kom. Ingen hakk eller riper, og det ser fremdeles nytt ut. Har også tekannen.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-19, 09:31   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kvalitet på Hammershøi servise

Takk for svar, det lover godt.

Jeg har også tekannen, det var det første jeg fikk. Og har vært litt småforelsket i serviset siden da.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-19, 12:54   #6
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kvalitet på Hammershøi servise

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Vi skal ønske oss nytt kjøkkensefvise, både frokost og middag.

Jeg har allerede noen deler til Hammershøi i indigo og lurte på å samle på resten derfra også. Tenker å ha deler i både blått (indigo) og hvitt.

Men er det noen som kjenner til kvaliteten på serviset? Om det holder seg pent og tåler bruk?

Har Edme i dag, og det har vært helt fantastisk hva kvalitet angår. Har et servise fra Aida på hytta, og jeg tror faktisk serviser fra Ikea har bedre kvalitet enn det. Har ikke lyst til å gjøre et sånt bomkjøp igjen.

Er det Aida Passion du har på hytta? Jeg vurderer dette som nytt penservise, men når jeg søker på kvalitet, får jeg bare treff her på FP

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-19, 16:34   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kvalitet på Hammershøi servise

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Er det Aida Passion du har på hytta? Jeg vurderer dette som nytt penservise, men når jeg søker på kvalitet, får jeg bare treff her på FP

Ja, det er det. Jeg fikk byttet alle tallerkner, og de nye har bedre kvalitet. Men nå har noen av de begynt å bli stygge også, så det virker ikke som om problemet er helt løst.

Gjelder ikke alle delene, bare tallerknene. Men dette brukes på hytta, ergo er de lite i bruk i forhold til serviset her hjemme. Jeg ville funnet noe annet.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-19, 16:35   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kvalitet på Hammershøi servise

Dessuten er det litt lite deler til det syns jeg. Mangler f.eks sausenebb.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-19, 16:53   #9
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kvalitet på Hammershøi servise

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Dessuten er det litt lite deler til det syns jeg. Mangler f.eks sausenebb.

Jeg har litt deler fra det gamle penserviset mitt, som kan gå overens med dette, men da tror jeg at jeg dropper det, og finner noe annet i steden.

Tusen takk for svar!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no