Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor finner jeg ferdigsydde hvite liftgardiner?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-14, 19:18   #21
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvor finner jeg ferdigsydde hvite liftgardiner?

Vinduene våre krever spesialmål, så jeg kjøpte noen fra KID som var litt større enn jeg trengte. Sydde de inn på sidene, og monterte de på mine eksisterende oppheng. Var veldig enkelt.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-14, 19:39   #22
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg ferdigsydde hvite liftgardiner?

Da har vi endelig fått liftgardiner som er slik jeg vil ha dem. Helt gratis. Jeg bare vasket og reparerte de gamle.




Nå får de duge noen år til, også kan det godt hende jeg syr. Å sy slik disse er sydd tror jeg er ganske lett. Å sy etter Stoff og stil sine sett var ikke lett.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-14, 23:18   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ferdigsydde hvite liftgardiner?

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Vinduene våre krever spesialmål, så jeg kjøpte noen fra KID som var litt større enn jeg trengte. Sydde de inn på sidene, og monterte de på mine eksisterende oppheng. Var veldig enkelt.

Haha, jeg ler og ler.dette var jo kjempesmart tenkte jeg så jeg googlet sy inn liftgardiner. Får opp fp-treff og hvem andre enn meg selv er det som har svart at jeg har sydd inn liftgardiner. Jeg kan ikke for mitt bare liv huske at jeg har gjort det, men jeg har nok helt sikkert det, kjenner jeg meg selv rett.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=51618

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-14, 23:43   #24
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor finner jeg ferdigsydde hvite liftgardiner?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Å sy etter Stoff og stil sine sett var ikke lett.

Mulig de har flere typer men den jeg brukte var veldig enkel. Kjøpte ikke pakken på S&S opprinnelig men så de hadde samme pakker der nå når jeg bestilte reservedeler.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-14, 00:29   #25
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg ferdigsydde hvite liftgardiner?

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Mulig de har flere typer men den jeg brukte var veldig enkel. Kjøpte ikke pakken på S&S opprinnelig men så de hadde samme pakker der nå når jeg bestilte reservedeler.

Jeg fikk nok en veeeeeeeldig mye mer komplisert pakke enn deg.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-14, 01:34   #26
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvor finner jeg ferdigsydde hvite liftgardiner?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Haha, jeg ler og ler.dette var jo kjempesmart tenkte jeg så jeg googlet sy inn liftgardiner. Får opp fp-treff og hvem andre enn meg selv er det som har svart at jeg har sydd inn liftgardiner. Jeg kan ikke for mitt bare liv huske at jeg har gjort det, men jeg har nok helt sikkert det, kjenner jeg meg selv rett.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=51618

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no