Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Mobilen min tuller ...

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-09, 01:41   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.764
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Mobilen min tuller ...

Jeg har en SE C902 som er er halvannet år gammel, så det spørs om jeg ikke like gjerne skaffer meg en ny.

... men hva skal jeg velge? Det bør ta gode (til mobil å være) bilder, spille musikk på en kurant måte, være enkel å surfe med og selvfølgelig fungere godt til å ringe og sende mms/sms med.

Jeg liker SE, er forutinntatt mtp Nokia og har dårlige erfaringer med Samsung.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 02:14   #2
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mobilen min tuller...

Under tvil, så vil jeg si SE C905. Den tar flotte bilder, spiller musikk bra, og er enkel oggrei i bruk.

men, jeg sier under tvil, for jeg har hatt den, og det er den beste telefonen jeg har hatt, men også den som det har vært mest tull med... På under ett år, så måtte den inn på service 4 ganger. Den 4. gangen så forlangte jeg å få hevet kjøpet.

Jeg valgte da å ikke ta en ny av samme type, for jeg vet det har vært endel trøbbel med den, men det er godt mulig det er gjort endringer på den nå, slik at den er fri for disse feilene.

Jeg valgte istedet en SE W995 nå. Det er jo en walkmantelefon, så på musikk siden er den toppers. Minuset med denne kontra C905 er kameraet.

Er 8,1 mp på denne også, men den taper endel på at det ikke er en skikkelig blitz. Er kun et lys, og det duger ikke i skumring eller mørke. I optimalt lys så tar den flotte bilder.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 20:39   #3
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.764
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mobilen min tuller...

Kan du beskrivet tullet? Hos meg har nå den 'joystick'-knappen (firkantet, men med +tast funksjon) hengt seg opp slik at den ikke vikrer nedover, i tillegg åpner adresselisten seg kontinuerlig å begynner å rulle.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 20:46   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mobilen min tuller ...

Jeg er veldig glad i min SE w995. Den fyller alle kriteriene dine godt.

  Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 21:18   #5
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mobilen min tuller...

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Kan du beskrivet tullet? Hos meg har nå den 'joystick'-knappen (firkantet, men med +tast funksjon) hengt seg opp slik at den ikke vikrer nedover, i tillegg åpner adresselisten seg kontinuerlig å begynner å rulle.

Nå må jeg først si at jeg nok var ekstremt uheldig med min, for i følge butikken, så fikk jeg alle de kjente feilene med denne telefonen, mens andre gjerne opplever en av dem...

Første runde så var det en tast som ga seg. Ikke all verdens til problem, men irriterende nok på en ny telefon.

Runde to så fikk jeg plutselig en skjerm som så ut som fargesprakende mosaikk. Er skyvetelefon denne, og når jeg skøv den opp eller igjen, så skjedde dette. Viste seg å være kontakten mellom telefonen og denne skyvedelen.

Runde tre så røk høytaleren. Hørte kun ved å slå på mikrofon.

Og siste runde vet jeg egentlig ikke hvor problemet lå, men om jeg var inne i en meny, så poppet den plutselig ut til hovedmenyen når jeg trykket på en tast. Veldig festlig midt i skriving av sms og slike ting. Mulig dette også var et tasteproblem, men det vet jeg som sagt ikke, da jeg sendte inn telefonen med krav om å få hevet kjøpet.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 13:29   #6
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mobilen min tuller ...

Min tuller også, men det er en C 702 (sprut/støtsikker). Har vært mye tull med den, dvs startvansker, måtte oppgradere den via et program på internet for at den skulle bli kvitt barnesykdommene. Så har den fungert godt i et par år, men den siste mnd har den bare plutselig slått seg av, gjerne etter jeg har sendt en melding.

Så jeg må nok bytte selv nå. Kanskje til Sony Ericsson W995. Men den er dyr da...

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no