Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I en alder av 37 1/2 år...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-08, 00:03   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

I en alder av 37 1/2 år...

er jeg ikke lenger en vepsestikk-jomfru.

Tror dere ikke at det frekke stikkedyret fant innsiden av underarmen min og bestemte seg for å se om den dugde som nålepute. Makan!

Nu vel, det var mindre vondt enn fryktet, så er jeg muligens kureret for frykten for disse små, ekle, onde og stikkende greiene som normalt går etter strupen.

Jeg lurer derfor på om det er en sammenheng mellom frykt og uvitenhet (som det jo er på mange områder her i verden) når det gjelder vepsestikk også.

Poll kommer!

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 00:10   #2
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I en alder av 37 1/2 år...

Det er det nok, ja. Jeg har hatt ganske kraftig vepsefobi, men har aldri blitt stukket av veps. Bare av jordveps.. Men, selv om det gjorde vondt, så gjorde det jo ikke på langt nær så vondt at det kan rettferdiggjøre min frykt. Nå har jeg slutta med fobien , gjennom en vellykket eksponerings-"terapi". Jeg var nemlig nødt til å forholde meg rolig med veps i nærheten når jeg satt ute og lekte med Kaninungen for et par somre siden. Dermed måtte jeg konse skikkelig om å puste rolig, holde meg avspent etc. Og jo mer man opplever at den fryktede situasjonen ikke forbindes med angstreaksjonen, jo mer vil den nye sannheten fortrenge den innlærte frykten.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 00:16   #3
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: I en alder av 37 1/2 år...

Dumme vepsen

Har blitt stukket en gang i livet jeg også, og det midt på kaldeste vinteren... Jeg passet ungene til søstera mi, og det rommet jeg lå på var oppvarmet for første gang den vinteren. LIte ante vel vi om at en veps hadde funnet det for godt å overvintre i sengetøyet...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 00:21   #4
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I en alder av 37 1/2 år...

Poll kom i egen tråd siden jeg er litt treg av meg.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 01:05   #5
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I en alder av 37 1/2 år...

De er noen smådjevler de der udyrene. Gudene må vite hva slags funksjon de har her på jorden.
Jeg er ikke redd dem, men jeg er ikke videre glad i dem heller. Slår dem kjapt ihjel om jeg når tak i dem. Klegg også, det har vi mye av her.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 01:07   #6
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: I en alder av 37 1/2 år...

Slår nesten aldri i hjel veps jeg. Kommer det en inn i huset, så jager jeg den til et vindu, fanger den i et glass, og slipper den ut i friluft igjen.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 01:33   #7
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I en alder av 37 1/2 år...

Jeg slår dem ihjel, hardt og brutalt. Skal sannelig ikke ha noe av at de kommer tilbake og plager meg mer.
Men jeg er egentlig mer plaget med klegg som kommer i samme kategorien for min del. Tykke små beist som setter seg på huden min og eter hull! Nei de skal sannelig få dø.

Høres jeg makaber ut, da kan jeg berolige dere med at jeg egentlig er veldig mild og snill med dyr. Men etter å ha bodd på landet med hester noen år får man bare nok av terroren fra disse beistene og det utarter seg til krig!

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 11:05   #8
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: I en alder av 37 1/2 år...

Jeg er overhysterisk idiotisk redd for veps. Får helt krupp av dem.

Glemmer ikke da eldste var bitteliten, 4 dager gammel og vi ble innvadert av 6 veps i stua, det samtidig som jeg satt i telefonen og avtalte hjemmebesøk med helsesøster. Hun må jo ha trodd jeg var gal eller noe, sånn som jeg hylte. Måtte legge på å ringe henne opp igjen.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 14:14   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I en alder av 37 1/2 år...

Vepsestikk er vondt, men med mindre man er allergisk, er det ikke nevneverdig plagsomt utover det.

Men fy søren så redd jeg hadde vært om jeg måtte gått med sprøyte på meg hele sommeren sånn for sikkerhets skyld.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no