Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hund med på restaurant

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-14, 20:17   #301
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Er hundeeier, har flydd med valp i kabinen, men pr. nå tror jeg hunden vår hadde taklet veldig greit en tur i lasterommet uten å få verige men.

Opprinnelig lagt inn av Guava

Det var ikke trivelig med flere hunder i en liten avgangshall. Og uansett hvor perfekte FP-hunder er så finnes det andre hunder som gneldrer ved synet av andre hunder og som slettes ikke bare sitter pent i ro hos eieren sin i avgangshallen.

Det jeg ikke skjønner er alle idiotene som på død og liv må ta bissevovven sin med inn i avgangshallen for å ønske eieren eller hvem det måtte være velkommen hjem. Som om hunden ikke kan ligge en halvtime alene i bilen og som om man ikke kan ta gjensynsgleden hjemme.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:21   #302
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Er hundeeier, har flydd med valp i kabinen, men pr. nå tror jeg hunden vår hadde taklet veldig greit en tur i lasterommet uten å få verige men.

Det jeg ikke skjønner er alle idiotene som på død og liv må ta bissevovven sin med inn i avgangshallen for å ønske eieren eller hvem det måtte være velkommen hjem. Som om hunden ikke kan ligge en halvtime alene i bilen og som om man ikke kan ta gjensynsgleden hjemme.

De hundene jeg snakker om skulle nok ut på tur. Det var i den meget trange avgangshallen hvor man ikke kommer uten å passere sikkerhetskontrollen. Jeg hadde nok ikke lagt merke til dem hvis ikke de hadde gjort så mye vesen ut av seg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:52   #303
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg leser i nettaviser at det er stadig flere som tar med seg kjæledyr på fly og stadig flere som tar med seg hund på ferietur. Helgetur til Paris var ikke bokstavelig ment.

Vi flyr en del, siden vi har familie over hele landet. Jeg og mannen er også en del på jobbreiser, og vi reiser også noe utenlands, jeg har sett hunder i adgangshallen, men ikke på fly. Jeg tviler ikke på at hunder i kabinenen er et problem for de som er allergisk, men det er da ikke slik at det er vanlig med hunder i kabinen?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 21:03   #304
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Vi flyr en del, siden vi har familie over hele landet. Jeg og mannen er også en del på jobbreiser, og vi reiser også noe utenlands, jeg har sett hunder i adgangshallen, men ikke på fly. Jeg tviler ikke på at hunder i kabinenen er et problem for de som er allergisk, men det er da ikke slik at det er vanlig med hunder i kabinen?

Jeg vet ikke hvor stort antallet jeg. Jeg har sett hunder på fly, ikke mange ganger, men noen. Da vi reiste på sydentur sist var det en hund med på flyet. Enkelte flymodeller har ikke mulighet til dyr i lasterom og i slike fly må hunder og katter være i kabinen. De hundene jeg så i avgangshallen var kanskje lasteromshunder? Jeg hadde innbilt meg at hunder som skulle i lasterom ikke blir stående ved gaten sammen med eieren, men der kan jeg jo ta feil.

Hvis det er veldig uvanlig med hunder i kabinen og behovet er lite synes jeg kanksje flyselskapene kan innføre forbud med en gang. Da er det en liten pris å betale for å bli litt mer tilgjengelige for folk. Det forbauser meg også litt at det selges nøtteposer på enkelte fly fremdeles. Det har skjedd to ganger siste tiden at det opplyses om nøtteallergi og man henstiller til passasjerer å ikke åpne nøtteposer.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 21:14   #305
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Hvis det er veldig uvanlig med hunder i kabinen og behovet er lite synes jeg kanksje flyselskapene kan innføre forbud med en gang.

Det kan jo jeg og du synes noe om, men det er jo et sidespor av diskusjonen slik jeg oppfatter den. Det jeg er så overrasket over er hvilken gevinst det vil gi til allergikere at folk som har hund ikke skal kunne bruke flytilbudet som er der, såfremt allergikere har muligheten til å "reservere" et hundefritt fly?

Jeg har heller aldri hørt noen oppfordringer om å ikke åpne nøtteposene? Over høytaleranlegget, da?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 21:21   #306
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det kan jo jeg og du synes noe om, men det er jo et sidespor av diskusjonen slik jeg oppfatter den. Det jeg er så overrasket over er hvilken gevinst det vil gi til allergikere at folk som har hund ikke skal kunne bruke flytilbudet som er der, såfremt allergikere har muligheten til å "reservere" et hundefritt fly?

Jeg har heller aldri hørt noen oppfordringer om å ikke åpne nøtteposene? Over høytaleranlegget, da?

Ja over høytaleranlegget.

Problemet med allergikerbillett er at det gir allergikere begrensninger med tanke på flyreiser. Det praktiseres "først til mølla" og dersom det er få avganger og hundene er booket inn i veldig lang tid på forhånd mister man muligheten til å reise med avgangen. Dette gjør også noe med mulighetene til å få billige billetter for denne gruppen. Er hunden først trumfer hunden den funksjonhemmede.

Ferieturer må planlegges i lengre tid på forhånd (og ferie vet man ikke alltid om man får så tidlig). Sydenturen man virkelig kunne tenkt seg hvor de andre i studentgjengen får billigbillett ryker osv. Det kan synes som bagatell, men saken er i alle fall såpass aktuell for noen mennesker at naaf jobber med det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 21:30   #307
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Problemet med allergikerbillett er at det gir allergikere begrensninger med tanke på flyreiser. Det praktiseres "først til mølla" og dersom det er få avganger og hundene er booket inn i veldig lang tid på forhånd mister man muligheten til å reise med avgangen. Dette gjør også noe med mulighetene til å få billige billetter for denne gruppen. Er hunden først trumfer hunden den funksjonhemmede.

Er dette en reell problemstilling? Vi har jo akkurat samme problemstilling i forhold til barn som reiser alene (nå bare ett barn da), der også er det reservasjoner (i forhold til antall), så teoretisk sett kan man få nei, men det har vi aldri opplevd. Har naaf noen tall på hvor mange allergikere som ikke har fått reist dit de ønsket?

Opprinnelig lagt inn av Guava

Ferieturer må planlegges i lengre tid på forhånd (og ferie vet man ikke alltid om man får så tidlig). Sydenturen man virkelig kunne tenkt seg hvor de andre i studentgjengen får billigbillett ryker osv. Det kan synes som bagatell, men saken er i alle fall såpass aktuell for noen mennesker at naaf jobber med det.

Jeg må innrømme at jeg ikke tror at det er veldig mange mennesker som tar med seg hunden på ferie til syden.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 21:32   #308
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Er dette en reell problemstilling? Vi har jo akkurat samme problemstilling i forhold til barn som reiser alene (nå bare ett barn da), der også er det reservasjoner (i forhold til antall), så teoretisk sett kan man få nei, men det har vi aldri opplevd. Har naaf noen tall på hvor mange allergikere som ikke har fått reist dit de ønsket?
Jeg må innrømme at jeg ikke tror at det er veldig mange mennesker som tar med seg hunden på ferie til syden.

Jeg har ikke tallene. Det ble nevnt på kurs med naaf. Skal se om jeg finner mer dokumentasjon. Det kan selvsagt naaf opphauser hele greia og kjører saken uten at det er reelt. Jeg skal sannelig høre.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 21:45   #309
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Vi flyr en del, siden vi har familie over hele landet. Jeg og mannen er også en del på jobbreiser, og vi reiser også noe utenlands, jeg har sett hunder i adgangshallen, men ikke på fly. Jeg tviler ikke på at hunder i kabinenen er et problem for de som er allergisk, men det er da ikke slik at det er vanlig med hunder i kabinen?

Jeg var i Athen i april, og da observerte jeg hunder på tre av fire strekninger. Jeg kan jo ha hatt uflaks, selvsagt, men direkte uvanlig er det nå i alle fall ikke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 21:49   #310
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Jeg har flydd ganske mye, men tydeligvis ikke nok, for jeg har aldri sett et dyr på et fly. (Det er jo også mulig at jeg er fullstendig blind, selvsagt.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 21:56   #311
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Jeg har flydd mye.
Oslo-Bergen går noen ganger i året stort sett, samt en del utenlandsreiser. Og jeg har aldri opplevd hund/katt på fly, annet enn den ene gangen jeg selv hadde med mitt nye familiemedlem.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 22:01   #312
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har flydd ganske mye, men tydeligvis ikke nok, for jeg har aldri sett et dyr på et fly. (Det er jo også mulig at jeg er fullstendig blind, selvsagt.)

Samme her

Jeg har derimot flere ganger opplevd at det har blitt opplyst om at det er nøtteallergikere om bord.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 22:05   #313
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Samme her

Jeg har derimot flere ganger opplevd at det har blitt opplyst om at det er nøtteallergikere om bord.

Det har jeg også opplevd!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 12:18   #314
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.443
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Jeg har ikke sett hunder paa fly för jeg tok med min egen jeg, heller. Ante faktisk ikke at det var mulig aa ta med hund i kabinen för en venninne fortalte meg det. Jeg har flydd ukentlig eller mer i flere aar baade innenlands og utenlands frem til jeg sluttet aa jobbe. Naa flyr jeg maanedtlig, og kommer ikke til aa ha med hunden min mer enn en tur til Norge i ny og ne (max en gang i aaret) selv om det var utrolig koselig at hun fikk hilse paa resten av familien en gang

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 17:16   #315
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Jeg skjønner ikke helt det der med at det er først til mølla? De gangene vi har bestilt billett til dyr i kabinen har vi fått beskjed om at billetten ikke blir bekreftet før dagen før avgang fordi det kan komme en som vil ha allergibillett og da trumfer det dyrebilletten. I såfall måtte dyret i lasterommet. SAS.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 17:20   #316
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg skjønner ikke helt det der med at det er først til mølla? De gangene vi har bestilt billett til dyr i kabinen har vi fått beskjed om at billetten ikke blir bekreftet før dagen før avgang fordi det kan komme en som vil ha allergibillett og da trumfer det dyrebilletten. I såfall måtte dyret i lasterommet. SAS.

Kan stemme det var sånn før.

Men nå er det hvertfall førstemann til mølla. Var hvertfall det når jeg fløy for 4år siden.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-15, 17:15   #317
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.443
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Jeg vet ikke om det er noen god ide aa dra frem denne igjen etter alt pepperet jeg fikk sist, men jeg tar sjansen:

Vi skal til Norge igjen (Oslo) og skal ha med hunden. Jeg har absolutt baade skjönt og akseptert at man omtrent ikke faar ha med hunden noen som helst steder i Norge, men ett sted oppi her leste jeg at hunder paa uteservering er OK. Stemmer dette over alt eller maa jeg spörre paa hver enkelt uterestaurant?

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-04-15, 17:31   #318
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Tror uteservering stort sett alltid er ok. Har ikke opplevd noe annet i alle fall.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-15, 18:20   #319
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Jeg ville også gått utifra at uteservering var ok.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-15, 19:15   #320
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Uteservering pleier å være ok ja.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no