Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hund med på restaurant

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-14, 17:42   #281
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Aller helst hadde det vært fint om allergibombene hadde vasket klærne sine for dyrehår og vært rene når de reiser med fly siden fly er litt mer spesielt enn andre,men man kan ikke forvente det, bare ha et ønske om litt hensyn.

Akkurat det er jo ikke så lett heller. Jeg antar at de fleste er rene i tøyet når de flyr, men dyrehår sitter ekstremt godt på klær, så om de skal være fri for dyrehår, må de nesten rense klærne sine og ikke ta dem med inn i huset før de reiser.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 18:15   #282
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg skjønner imidlertid ikke hvorfor enkelte dyreeiere er så redde for å la dyret reise i lasterommet, .


Noen venner var vitne til utlastingen av dyret sitt i Portugal. Det ble slengt på bagasjebrettet i buret (hivd i luften slik kofferter behandles), og masse kofferter lasset oppå. Hunden var livredd. De tar aldri mer dyr med i lasterom. (Ergo har de begynt å kjøre til Portugal isteden).

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 18:18   #283
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Noen venner var vitne til utlastingen av dyret sitt i Portugal. Det ble slengt på bagasjebrettet i buret (hivd i luften slik kofferter behandles), og masse kofferter lasset oppå. Hunden var livredd. De tar aldri mer dyr med i lasterom. (Ergo har de begynt å kjøre til Portugal isteden).

Det var dårlig behandling. Min erfaring er stikk motsatt, dyrene har blitt veldig godt ivaretatt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 18:20   #284
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Noen venner var vitne til utlastingen av dyret sitt i Portugal. Det ble slengt på bagasjebrettet i buret (hivd i luften slik kofferter behandles), og masse kofferter lasset oppå. Hunden var livredd. De tar aldri mer dyr med i lasterom. (Ergo har de begynt å kjøre til Portugal isteden).

Uff. Høres ikkje ut som noe kjekk opplevelse.

Når jeg henter 8uker gammel valp tar jeg den inn på flyet. Når jeg skal reise med de 5jeg har her som er fra 6mnd og oppover bruker jeg bilen. Rett og slett fordi jeg ikke ønsker å utsette de for å fly under kabinen, da jeg har hørt altfor mange skrekkhistorier.

Dette gjør det selvfølgelig mye mer jobb og skulle reise til Danmark, Finland og England feks med hundene. Men men, jeg er nå glad i å kjøre bil.

Men for en liten tass på 8uker, syns jeg ikke 8-12timer i bil er så kjekt, derfor blir det fly for den krabaten. (Den ene gangen jeg har gjort det på 5år)

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 18:20   #285
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det var dårlig behandling. Min erfaring er stikk motsatt, dyrene har blitt veldig godt ivaretatt.


Absolutt dårlig behandling, men det kan de jo ikke garantere seg mot at ikke skjer igjen. Så jeg skjønner at noen er redde for lasterommet.

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 18:29   #286
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Katta: Jeg ville aldri, aldri utsatt hunden min for å være i lasterommet. Over mitt lik. Da heller kabinen, ut fra dyrevelferdshensyn. Nå gjør jeg ikke det heller, jeg har verken lyst til det eller behov for det.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 18:32   #287
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Jeg skjønner at man er engstelig for at dyrene ikke skal behandles bra altså, men utover det - hva er galt med lasterommet? Det er mulig jeg er naiv. Jeg har sendt katter i lasterommet, og de har vært rett så harmoniske når jeg har fått dem igjen. Stort sett ligget i buret sitt og smilt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 18:48   #288
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg skjønner at man er engstelig for at dyrene ikke skal behandles bra altså, men utover det - hva er galt med lasterommet? Det er mulig jeg er naiv. Jeg har sendt katter i lasterommet, og de har vært rett så harmoniske når jeg har fått dem igjen. Stort sett ligget i buret sitt og smilt.

En ting er behandlingen, en annen ting er angsten de aller fleste hunder kjenner på i stor eller mindre grad. Mange er ikke vant til bur, de er adskilt fra eier på et utrygt sted, det er uunngåelige høye lyder som er ukjente. Det kan ødelegge en hund fullstendig. Jeg fatter ikke at folk tar den sjansen. Nå kan jeg lite om kstter, men det er utrolig stor forskjell på en hund og en katt, altså.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 18:49   #289
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det er jo en viss forskjell på at du tar fly, buss, tog osv, eller om du faktisk insisterer på å ta med deg sauene. Selvsagt kan man ikke til enhver tid være garantert 100% allergivennlig, men det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg hodet.

Ja, men hele poenget mitt er at man ikke vet om det er allergikere eller ikke på flyet. Jeg tenker at det å forsikre seg om at man får et dyrefritt fly hvis man er allergisk er noe man bør gjøre - man kan jo ikke stole på at absolutt alle andre har nok informasjon om alvorlig allergi? Og da har jo ikke allergikeren spart seg noe som helst arbeid ved at noen velger å ikke ha hunden i lasterommet? (For jeg regner med at du synes det er OK å ha med hund hvis folk ikke er allergiske? Eller?)

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Uhygienisk vet jeg ikke om er det viktigste, men du har allergihensynet og så er det endel mennesker som er redde for hunder og endel hunder som slett ikke ligger stille under bordet uten å forstyrre og endel hundeeiere som mener at hunder har like mye rett til nærmest hva som helst som mennesker.

Ja, noen vil det alltid være. Men jeg ser jo andre steder at dette er noe med kultur. Feks da vi var på Rhodos gikk hunder og katter fritt om i gatene. Veldig eksotisk for meg, men det var ingen problemer med det (som jeg så). Samme med disse store katteflokkene (også på Rhodos). Og i Australia - alle hundene var løse som jeg så, det var også veldig spesielt (i mine øyne)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 18:54   #290
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Jeg vil anta det er forskjell på hund og katt med tanke på utvikling av f.eks. seperasjonsangsangst og andre type angster? Jeg hadde aldri, ALDRI sendt hunden min i lasterommet. Om jeg skulle flytte og ikke kunne kjørt bil hadde jeg heller omplassert.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 19:15   #291
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg vil anta det er forskjell på hund og katt med tanke på utvikling av f.eks. seperasjonsangsangst og andre type angster? Jeg hadde aldri, ALDRI sendt hunden min i lasterommet. Om jeg skulle flytte og ikke kunne kjørt bil hadde jeg heller omplassert.

Enig!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 19:23   #292
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Det er mulig hunder er mye reddere sånn ja, det kan godt være, jeg kjenner ikke til hunder så godt på den måten. De fleste hunder er jo alt for store til å være i kabinen også så da er vel egentlig ikke fly noe alternativ for de som skal reise med hund? Jeg har en ganske liten katt og noe særlig større enn henne kan man strengt tatt ikke ha i de burene som går inn på fly.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 19:34   #293
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Nei, jeg tenker personlig at hund og fly ikke hører sammen. Det finnes sikkert unntak. Jeg hadde i likhet med Sneglo også tatt en valp i kabinen hvis jeg absolutt var helt nødt. Og jeg må innrømme at jeg tenker primært på hunden, men også på menneskene.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:02   #294
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg har stort sett aldri med meg noe dyr, noe sted.
Og ikke forstår jeg helt behovet heller og skulle jeg flydd med hund, ville den fått beroligende om den var redd, og havnet i lasterommet, uansett. :lat:

Men jeg tror vi får et fattigere samfunn om dyr skal ekskluderes helt i det offentlige rom, og kun eksistere på hjemmebane. At det skal være ekkelt eller uhygenisk at en hund ligger under bordet på en resturant greier jeg ikke å skjønne. Men allergihensynet forstår jeg godt.

Noe av grunnen til at det blir strengere regler er at det rett og slett er alt for mange som har dyr og for mange som velger å ha dyr som et helt fullverdig familiemedlem som med den største selvfølgelighet skal være med over alt, om det er sydentur, helgetur til Paris eller på jobbreise til Tromsø.

Med økt volum øker belastningen på allergikere og da vil nytt regelverk sannsynligvis tvinge seg fram.

Det var ikke trivelig med flere hunder i en liten avgangshall. Og uansett hvor perfekte FP-hunder er så finnes det andre hunder som gneldrer ved synet av andre hunder og som slettes ikke bare sitter pent i ro hos eieren sin i avgangshallen.

Og om noen skulle være i tvil. Jeg er veldig glad i hunder, men jeg er ikke glad i all slags hundehold.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:07   #295
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Tror du det, eller vet du det? Jeg kjenner ingen hundeeiere som ønsker å ta med hunden på sydentur, helgetur til Paris eller på jobbreise til Tromsø. Jeg tror ikke det er særlig vanlig. At hunden er et fullverdig familiemedlem har ikke noe med dette å gjøre. At hunder er mye sammen med eierne sine er utelukkende positivt for dyret, altfor mange er for mye alene. Det betinger selvsagt at eierne, når de skaffer seg hund, tenker over hvilke arenaer de skal være sammen med hunden sin på.

Jeg tror ikke regelverket kommer av at folk tar med hundene flere steder enn før eller ser på dem som fullverdige familiemedlemmer, noe jeg har inntrykk av at du anser som negativt. Jeg tror regelverkene kommer av at det er stadig flere allergikere (meg selv inkludert) og at det naturlig nok får mer fokus.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:08   #296
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Akkurat det er jo ikke så lett heller. Jeg antar at de fleste er rene i tøyet når de flyr, men dyrehår sitter ekstremt godt på klær, så om de skal være fri for dyrehår, må de nesten rense klærne sine og ikke ta dem med inn i huset før de reiser.

Det er bedre å gjøre sitt beste enn å ikke forsøke.

De fleste allergikere blir dårligere av mye eksponering enn av lite. Gjør man sitt til å minimere risikoen for å plage andre innenfor det man ser man får til gjør man en god jobb.

Slik er det når hundeeiere skal på sykehus også på visse avdelinger. Der må man ha rene klær som ikke har vært i kontakt med dyret, men det forventes ikke rens. Man skal heller ikke ha på parfyme, men det å ha bittelitt roll-on er innenfor. Man kan heller ikke på slike steder eliminere risiko fullstendig, men man kan bidra til at andre mennesker får mindre plager.

Det er ikke enten sterilt eller ullgenser dekket med hundehår. Det er mulig å gjøre så godt man kan tenker jeg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:09   #297
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Kjenner ingen som tar med seg hunden på sydenferie.

Men på innenlandsferie, eller Sverige, Danmark, ja. Men da kjører de/vi.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:13   #298
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tror du det, eller vet du det? Jeg kjenner ingen hundeeiere som ønsker å ta med hunden på sydentur, helgetur til Paris eller på jobbreise til Tromsø. Jeg tror ikke det er særlig vanlig. At hunden er et fullverdig familiemedlem har ikke noe med dette å gjøre. At hunder er mye sammen med eierne sine er utelukkende positivt for dyret, altfor mange er for mye alene. Det betinger selvsagt at eierne, når de skaffer seg hund, tenker over hvilke arenaer de skal være sammen med hunden sin på.

Jeg leser i nettaviser at det er stadig flere som tar med seg kjæledyr på fly og stadig flere som tar med seg hund på ferietur. Helgetur til Paris var ikke bokstavelig ment.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:14   #299
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg leser i nettaviser at det er stadig flere som tar med seg kjæledyr på fly og stadig flere som tar med seg hund på ferietur. Helgetur til Paris var ikke bokstavelig ment.

Ja, men de du leser om i VG er vel som regel Paris Hiltons veskehund.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:16   #300
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, men de du leser om i VG er vel som regel Paris Hiltons veskehund.

Nei slettes ikke. Jeg leser om flyselskap som rapporterer økning. Paris Hilton kjenner jeg ikke.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no