Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hund med på restaurant

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-14, 21:31   #241
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Avfall, noen, se for deg at de transportører ekle, gamle søppelposer i vognene!

Takk! Jeg skal prøve å fokusere på ekle, gamle søppelposer i stedet.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 21:59   #242
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Da jeg jobbet i butikk hadde vi tomkasser, tomflasker, søppelsekker, papp, søppelbøtter og hva som helst i handlekurvene. Jeg tenker at et par sko fra eller til ikke betyr noe.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 22:02   #243
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Jeg tenkte helst på ymse søppel, ja, samt klin fra varer med brekk. De kurvene brukes blant annet til å frakte svinn i, og matavfall kan fort stå lenge før det kastes, sjøl om det liksom skal gjøres daglig. Dessuten er barnehagebarn langt fra de mest møkkete kundene.

Skal jeg forresten fortelle om den gangen jeg måtte tømme en rekefryser som hadde stått uten strøm på i to uker? Med rekerester i? Det er ti år siden, og jeg har ikke rørt reker etterpå. Jeg har jobba i to ulike butikker under fem-seks ulike butikksjefer, og jeg har ingen illusjoner igjen når det gjelder hygiene i butikk. Det hjelper ikke med regler og rutiner, heller, når det bare ansattes hjernedøde ekstrahjelper som ikke får opplæring.

Hvis man ser for seg kattemøkk på ungene, så kan jeg være enig i at det er ekkelt. Min erfaring er dog at bæsj på ungenes sko merker man ganske kjapt på lukta, og da har man dem ikke i handlevogn, eller noe som helst annet sted. Sand og gjørme dør ingen av. Snørr og gørr kommer det alltids i de vognene uansett.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 22:04   #244
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Det er jo veldig dårlige rutiner hos butikkene hvis de bruker handlevogner til søppel uten å rengjøre dem før de settes ut i butikken igjen. Papp er vel uansett greit.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 22:08   #245
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Hvis det virkelig er sånn at handlevogna brukes til søppel og er så ekkel, er det vel egentlig best for barna å slippe å sitte oppi der. For deres egen skyld.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 22:11   #246
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er jo veldig dårlige rutiner hos butikkene hvis de bruker handlevogner til søppel uten å rengjøre dem før de settes ut i butikken igjen. Papp er vel uansett greit.

Enig. Det er dårlige rutiner, og de rutinene som finnes blir nok ikke alltid fulgt opp. Men sånn er det. Jeg nekter å tro at de stedene jeg har jobba er unike. Dessuten blir det stadig større press på inntjening, den siste sjefen jeg hadde kjørte med så lav bemanning at det ikke akkurat var tid til å drive og vaske så mye. Daglig vask av samlebånd røyk kjapt, for eksempel.

Og jeg tror hemmeligheten er å ikke tenke så hardt på de bakteriene. Og vaske hender på små og store når man kommer hjem.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 22:15   #247
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Jeg tenker ikke hardt på bakterier, som sagt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 22:35   #248
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Jøss, jeg kan ikke huske at det var så ille i min tid som butikkansatt, men det som beskrives her er jo grunn nok til å ikke ha barn i RENE klær oppi vognene hvertfall...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 23:19   #249
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Jeg hadde deltidsjobb i butikk da jeg gikk på videregående. Vognene ble aldri vasket, aldri! Men kan heller ikke huske at de ble brukt til å kjøre søppel i dem.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 23:20   #250
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg må si jeg undrer meg over at man ikke engang har reflektert *bittelitt* over barn/sko/møkk oppi handlevognen.

Jeg tenker ikke bittelitt over det. Men jeg tenker veldig ofte på alle de møkkete hendene som har tatt på vogna før meg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-14, 00:01   #251
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg må si jeg undrer meg over at man ikke engang har reflektert *bittelitt* over barn/sko/møkk oppi handlevognen.

Mens jeg er mest overrasket over at det faktisk finnes folk som tenker over sånt når man ser helt normale unger uten utedress på i ei handlevogn.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-14, 00:01   #252
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg tenker ikke hardt på bakterier, som sagt.

Hva er da problemet?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-14, 00:25   #253
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Jeg synes hund på restaurant er en uting ...

Glemmer aldri den gangen for mange år siden at jeg kom deisende inn på 7-11 i Frognerveien sent en natt, og hvor nattevakten hadde en Grand Danois gående bak disken. Den gangen var det så trangt at når hunden snudde seg, så kom rompa hans rett i høyde med skolebrødene som lå til avkjøling. Yak!

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-14, 01:32   #254
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Mens jeg er mest overrasket over at det faktisk finnes folk som tenker over sånt når man ser helt normale unger uten utedress på i ei handlevogn.

Ja, det er jeg også.

Når man nå snakker om hygiene på butikker, så er det andre ting jeg synes er langt verre enn dette. Håndtaket på handlevognene for eksempel, og tanken på at folk krafser og klår på alle varer.

Men på innpakkede varer så er det helt ok. Jeg skal ikke spise emballasjen uansett, og føler jeg det for ille, så skyller jeg gjerne av pakken før det går i kjøleskapet.

Frukt, grønt og andre ting som er uten emballasje, det vaskes før inntak.

Smågodt i løsvekt vil jeg ikke tenke på en gang... *grøss*

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-14, 02:09   #255
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Eg spiser ikkje løsvekt smågodt. :grøss:

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-14, 07:26   #256
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Eg spiser ikkje løsvekt smågodt. :grøss:

Jeg skrur av tanken på bakterier. Smågodt fra candy King er jo så godt!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-14, 08:17   #257
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hva er da problemet?

Jeg har aldri sagt at det er et stort problem for meg. Jeg lever helt greit med det, selv om jeg syns det er en rar ting å gjøre. Det er litt som å se folk gå på kjøkkenbenken med sko - jeg hadde ikke trodd jeg ville bli syk av det heller, men feil likevel.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-14, 08:35   #258
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har aldri sagt at det er et stort problem for meg. Jeg lever helt greit med det, selv om jeg syns det er en rar ting å gjøre. Det er litt som å se folk gå på kjøkkenbenken med sko - jeg hadde ikke trodd jeg ville bli syk av det heller, men feil likevel.

Nå finnes det ingen åpenbar grunn til å sette en unge på kjøkkenbenken med sko som ville vært en praktisk fordel på noe vis, tvert imot.
Derimot er det endel unger som sitter på rumpa på kjøkkenbenken mens de ser på at foreldrene lager mat. Det blir vel i omtrent samme kategori. Jeg reagerer ikke på det heller.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-14, 08:42   #259
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Kjøkkenbenken min er rein sone. Ungene får ikke sitte der med mindre de har vaska seg først, og tøyet inspiseres kjapt først. Sandkassebukse fra barnehagen kan medføre skift. Handlevogner er ikke rein sone - de tenker jeg på som skitne, sjøl om de ikke nødvendigvis er det - følgelig får ungene sitte oppi der med sko. Jeg skjønner jo at man ikke vil ha sko i maten, altså, jeg tenker vel bare at det gjør ingen forskjell fra eller til, siden de ikke akkurat er så reine fra før. Da trumfer det praktiske.

Smågodt spises med stor vellyst. Jeg dør ikke av litt bakterier.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 09:47   #260
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.443
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hund med på restaurant

For aa komme tilbake til hovedtemaet: Vi er tilbake fra Norgesferie og alt gikk kjempefint. Les: Jeg mötte ingen fra FP som syntes det var dumt aa ha med hund paa fly. Vi ble plassert helt fremme paa veien til Norge og helt bak paa vei hjem igjen slik at avstanden til eventuelle allergikere som ikke hadde bestilt hundefritt fly skulle bli saa lang som mulig. Fikk ikke inntrykk av at det var noen allergikere der, det var heller flere som kom bort til oss, snakket om hunden og smilte og skröt av den. Hunden sov omtrent hele veien etter at den hadde spist opp tyggebeinet sitt som den hadde faatt til reisen. Fremme i Norge, maatte vi melde oss i tollen hvor de kontrollerte at den hadde vaksiner og ormekur i orden samt sjekken chip-en og önsket den velkommen i landet. Etter raad fra dere, prövde jeg meg over hodet ikke paa aa ta den med paa restaurant eller inn i butikker. Det var ikke noe problem siden vi bodde privat. Merket at det er strengere/vanligere aa opprettholde baandtvang i Norge enn her hvor vi bor, men vaar hund er jo vant til aa gaa i baand, saa det var greit for oss. Vi lot den löpe litt fritt over snöen paa Hardangervidda ettersom vi ikke saa hverken folk eller dyr/fugler i mils omkrets (var jo lett aa se siden alt var hvitt), men ellers holdt vi oss pent til reglene. Aner ikke om vi kommer til aa ta henne med paa reise regelmessig, men i alle fall var det fint aa se at det funket.


Sist redigert av liefje : 05-05-14 kl 17:12.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no