Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

2,2 år

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-07, 21:20   #21
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Regelen er vel at vi bruker titallssystemet i Norge.

At denne ikke kom som svar to sekund etter at Sitron postet spørsmålet sitt forundrer meg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 21:20   #22
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg er enig med Monsoon, og tolker tall skilt med komma som desimaltall (= tidelstall), og bare det. Og det irriterer mitt flisespikkerhjerte inderlig når andre ikke bruker dem slik.

Egentlig så skal man, dersom man ikke bruker titallssystemet angi radix eller base da.

F.eks. så bør det være lov å angi 2 år og 6 mnd som

2,5(12)

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 21:21   #23
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Egentlig så skal man, dersom man ikke bruker titallssystemet angi radix eller base da.

F.eks. så bør det være lov å angi 2 år og 6 mnd som

2,5(12)

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 21:23   #24
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

2,6(12)

Ja, den godtar jeg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)

Sist redigert av Toffskij : 15-05-07 kl 21:44. Årsak: Flisespikket esme-quoten
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 21:28   #25
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: 2,2 år

Fullstendig enig med Monsoon og andre her.

Får jeg flisespikke inn noe annet i samme gata og? Hvorfor er det så viktig å vise til antall måneder over år når barnet begynner å 'dra på åra'? Å skille mellom helt og halvt år er ok, men er det egentlig så stor forskjell på 3 år og 3 år og 2 måneder? Foreldrene ser kanskje at poden kan tegne hodefotinger fra den ene måneden til den andre, men for den som står utenfor er det ikke store forskjellen.

Men for all del, jeg irriterer meg ikke over det. Bare lurer.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 21:28   #26
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Nei! Feil!
2 år og 6 mnd blir

2,6(12) eller 2,5(10).

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 21:29   #27
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Jeg opererer med tre desimaler i angivelsen av mitt barns alder, jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 21:42   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Egentlig så skal man, dersom man ikke bruker titallssystemet angi radix eller base da.

F.eks. så bør det være lov å angi 2 år og 6 mnd som

2,5(12)


Er det jeg som er blånn her eller? Vil det ikke bli 2,5(10)?
Man opererer vel ikke med 12-base her?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 21:44   #29
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Fullstendig enig med Monsoon og andre her.

Får jeg flisespikke inn noe annet i samme gata og? Hvorfor er det så viktig å vise til antall måneder over år når barnet begynner å 'dra på åra'? Å skille mellom helt og halvt år er ok, men er det egentlig så stor forskjell på 3 år og 3 år og 2 måneder? Foreldrene ser kanskje at poden kan tegne hodefotinger fra den ene måneden til den andre, men for den som står utenfor er det ikke store forskjellen.

Men for all del, jeg irriterer meg ikke over det. Bare lurer.

Jeg er vel litt der nå. Posøren er 21, snart 22 mnd gammel, og jeg er usikker på hva jeg skal si. Er han ett og et halvt år, eller er han to? Når slutter man å angi alder i måneder?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 21:44   #30
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Er det jeg som er blånn her eller? Vil det ikke bli 2,5(10)?
Man opererer vel ikke med 12-base her?

Esme har korrigert seg selv rett over her.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 21:46   #31
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Jeg har alltid tenkt at man slutter ved to-årsalder å angi alder i måneder, senest når de er tre. Mellom to og tre år ville jeg kanskje brukt "to år og to måneder", men allerede nå bruker jeg ikke månedsangivelser. Jeg sier blant annet at Snupp er halvannet, selv om han strengt tatt er nesten 20 måneder.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 21:47   #32
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Esme har korrigert seg selv rett over her.

Åh. Ja, der fikk jeg nok en gang for ikke å ha lest hele tråden.



....for ikke å ha lest...
....for å ikke ha lest.... Ojoj, nå går det i stå for en flisespikker her.
Hva er mest rett, Toffen?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 21:50   #33
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

....for ikke å ha lest...
....for å ikke ha lest.... Ojoj, nå går det i stå for en flisespikker her.
Hva er mest rett, Toffen?

Jeg mener at begge deler er helt fint, men det er jo en viss tradisjon for å mene at det ikke skal stå noe mellom infinitivsmerket og infinitiven. Men dette er en skrivebordsregel som ikke har noe med gjengs språkbruk å gjøre, så jeg adlyder den ikke, og jeg tror heller ikke den er offisielt anbefalt lenger. Dessuten er det noen ganger betydningsforskjell på "ikke å" og "å ikke".

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 21:56   #34
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

2,5 år er selvsagt 2 år og 6 måneder. 2,2 år ser litt merkelig ut i mitt hode, men det betyr åpenbart at barnet er 2 år, 2 måneder og 12 dager. Jeg har ikke kommet på tanken om at noen mener at 2,5 år er 2 år og 5 måneder.


Sist redigert av Teofelia : 15-05-07 kl 22:03. Årsak: Rettet tallfeil
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 21:59   #35
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

2,2. da tenker jeg automatisk 2 år og 2 mnd. Jeg har faktisk ikke tenkt over det før.
2 år og 11 mnd. blir vel ikke 2,11?


Akkuratt slik tenker jeg også og skriver det slik.

Siden ett år har 12 mnd så teller jeg da med året først og mnd etterpå.
Jeg synes det er enklerer slik og hadde det stått annerledes så måtte jeg ha tatt frem kalkulatoren.
For meg så er det logisk å skrive det slik og jeg ser det over allt.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 10:00   #36
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 2,2 år

Synes det høres og ser veldig rart ut å referere til barnets alder som 2,2 år; uansett om desimalet betyr det ene eller det andre. Jeg har nok selv skrevet 2,5 år, og ment 2 år og 6 mnd, men er et barn 2 år og 2 mnd så hadde jeg skrevet det slik, i stedet for 2,2 mnd (eller 2,1 som i 2 år og 1/6 år)

*tunga rett i munnen*

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 10:14   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Jeg har skrevet 2,2 når jeg har ment at barnet er sånn et sted mellom 2 år og 2 år og 6 mnd. Det har aldri falt meg inn at det skal bety 2 år og 2 mnd, men ei heller at noen tror han er nøyaktig på dagtallet 2,2 år. Jeg mener, jeg bruker 2,5 ganske omtrentlig også, ikke bare på halvtårsdagen hans.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 10:38   #38
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg mener, jeg bruker 2,5 ganske omtrentlig også, ikke bare på halvtårsdagen hans.

2,5 år er mer omtrentelig enn 2,2 år. Sier du at sønnen din er 2,5 år så antar jeg at han er et sted midt mellom to og tre år. Sier du 2,2 år så ser jeg for meg at du har sittet med kalkulatoren og regnet deg frem til hvor gammel han er. Det blir det samme med penger. Sier du at det kostet en hundrelapp for en pizza, så illustrerer du et prisnivå. Sier du at den kostet 103 kr så antar jeg at det var kronebeløpet du måtte betale.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 10:44   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

:insisterer: Men når gutten er et godt stykke fra 2,5 år, og jeg skal fortelle at han kan skille et 0-tall fra et 2-tall, blir det jo MYE mindre imponerende hvis jeg påstår at han er 2,5. Og det vil se ut som uhensiktsmessig skryting hvis jeg sier at han er bare 2, mens det står i signaturen at han er født for over 2 mnd siden.

2,2 vil være alt fra 2,15 til 2,2499999. Såh.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 10:51   #40
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Siden du insisterer, så lover jeg at når du sier 2,2 så skal jeg tolke det som to år og bittelitt til, kanskje så mye som 2 år og 4 måneder, og ikke som to år og to måneder, eller min favoritt: 2 år og 2,4 måneder. :generøs:


Sist redigert av Pepper Lemon : 16-05-07 kl 10:53. Årsak: Så ikke den ene setningen Scarlett hadde skrevet, og da ble mitt svar veldig rart.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no