Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Spørsmål angående "aktive brukere" på div fora

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-08, 22:13   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Spørsmål angående "aktive brukere" på div fora

Hvis jeg ser nederst på siden under alle de siste innleggene i et forum, så står det: Antall aktive brukere, så står det antall og i parantes antall medlemmer og gjester. Greit nok, men så står det nickene, men ikke på alle.

Feks et sted her nettopp sto det 11 (5 medlemmer og 6 gjester), men det sto bare nicket mitt og et til.

I samme slengen lurer jeg på rekkefølgen til nickene (f.eks på hovedsiden med forumene) Der står det nå at det er 93 medlemmer som er aktive (jeg telte nickene og det er bare 70...). Der står jeg først (det er kanskje fordi jeg er logget inn som meg selv), men hva bestemmer rekkefølgen på de andre?

Er det bare jeg som lurer på slike ting?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:16   #2
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spørsmål angående "aktive brukere" på div fora

Man kan velge å være skjult.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:17   #3
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål angående "aktive brukere" på div fora

Og noen står det et + bak. ???

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:18   #4
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spørsmål angående "aktive brukere" på div fora

Men jeg lurer på en annen ting: På forsiden står det:
Medlemmer: 1.318, Aktive medlemmer: 651
Hvordan er man et ikke-aktivt medlem? Er det avhengig av når man sist var innlogget?

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:18   #5
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spørsmål angående "aktive brukere" på div fora

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Og noen står det et + bak. ???

Det er de du har på kontaktlista di.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:18   #6
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spørsmål angående "aktive brukere" på div fora

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Man kan velge å være skjult.

jaså... blir en det hele tida da, eller bare en periode?
Tror ikke jeg gidder å skjule meg lell, men det visste jeg ikke.
(vet du noe om rekkefølgen da?)

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:18   #7
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spørsmål angående "aktive brukere" på div fora

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Og noen står det et + bak. ???

Dine nyervervede venner.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:19   #8
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spørsmål angående "aktive brukere" på div fora

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Men jeg lurer på en annen ting: På forsiden står det:
Medlemmer: 1.318, Aktive medlemmer: 651
Hvordan er man et ikke-aktivt medlem? Er det avhengig av når man sist var innlogget?

Aktivt medlem: Pålogget siste 30 dager.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:20   #9
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spørsmål angående "aktive brukere" på div fora

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

jaså... blir en det hele tida da, eller bare en periode?
Tror ikke jeg gidder å skjule meg lell, men det visste jeg ikke.
(vet du noe om rekkefølgen da?)

Du velger å være skjult i kontrollpanelet, og er det til du velger å være synlig.
Rekkefølgen mener jeg var alfabetisk før, men nå er det visst ganske random. HP?

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:21   #10
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spørsmål angående "aktive brukere" på div fora

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Aktivt medlem: Pålogget siste 30 dager.

Takk! Blir man på noe tidspunkt slettet som bruker med mindre man ber om det selv?

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:21   #11
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål angående "aktive brukere" på div fora

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Det er de du har på kontaktlista di.


Aha!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:25   #12
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spørsmål angående "aktive brukere" på div fora

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Takk! Blir man på noe tidspunkt slettet som bruker med mindre man ber om det selv?

Vi sletter brukere som har 0 innlegg med gjevne mellomrom, det er ikke noe bestemt tidspunkt. Brukere som har skrevet innlegg slettes ikke.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:36   #13
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spørsmål angående "aktive brukere" på div fora

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Vi sletter brukere som har 0 innlegg med gjevne mellomrom, det er ikke noe bestemt tidspunkt. Brukere som har skrevet innlegg slettes ikke.

så hvis jeg oppretter brukernavn, og svarer BØØØØ på et innlegg, så er jeg medlem i evig tid?...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no