Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

"Noe" til å plassere i sofaen for å sette kopper etc på

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-23, 14:33   #1
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Noe" til å plassere i sofaen for å sette kopper etc på

Vi har en stor sofa (uten sofabord foran) som jeg bruker mye, og jeg tenker at det må finnes løsninger for å sette fra seg noe i denne som må stå rett opp og ned. Vi har ikke armlener å bruke til formålet.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-23, 14:36   #2
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "noe" til å plassere i sofaen for å sette kopper etc på

Tenker du på feks fat og glass mens du spiser?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-23, 14:38   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "noe" til å plassere i sofaen for å sette kopper etc på

Hva med noe sånt? https://www.ikea.com/no/no/p/klipsk-...hvit-00258882/

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-23, 14:42   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "noe" til å plassere i sofaen for å sette kopper etc på

Marmorbrett med kanter er tungt og stødig, har brukt det i sofa selv.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-23, 14:58   #5
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: "noe" til å plassere i sofaen for å sette kopper etc på

Vi har også sofa uten sofabord, hvor armlenene ikke kan benyttes til oppbevaring. Jeg holder på å teste ut dette bordet fra IKEA. Liker at det kan slås sammen og at beinene gjør at den kommer seg under sofaen og dermed nærmere meg når jeg slanger meg på sofaen.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-23, 15:01   #6
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "noe" til å plassere i sofaen for å sette kopper etc på

Dersom sofaen er stor nok, ville jeg gått for et tungt og solid brett. For eksempel marmor som foreslått. Alternativt vil et lite sidebord være mindre sårbart for andre som beveger seg og kan risikere å få brettet og evt. kaffekopper/vinglass ut av balanse.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-23, 15:06   #7
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.244
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "noe" til å plassere i sofaen for å sette kopper etc på

Det finnes bord der beina får plass under sofa og så får man et lite bord midt i sofaen. Skal se om jeg finner et eksempel.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-23, 15:13   #8
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.244
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "noe" til å plassere i sofaen for å sette kopper etc på

Denne feks

https://www.homeroom.no/hanah-home/l...E&gclsrc=aw.ds

eller en sånn til armlene eller område i sofaen
https://www.etsy.com/de-en/listing/9...CABEgK6j_D_BwE

eller denne typen
https://www.wayfair.com/keyword.php?...er+coach+table

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-23, 16:49   #9
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: "noe" til å plassere i sofaen for å sette kopper etc på

Du vil ha et settebrett!
Jeg ønsker meg noe sånt som dette:
https://bybjorkheim.no/nettbutikk/se...ys-gra-marmor/

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-23, 20:19   #10
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: "noe" til å plassere i sofaen for å sette kopper etc på

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hva med noe sånt? https://www.ikea.com/no/no/p/klipsk-...hvit-00258882/

Jeg har et sånt som jeg bruker når jeg spiser eller drikker kaffe i senga. Det har ikke falt meg inn at det også kan brukes i sofaen. Det skal jeg teste.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-23, 09:18   #11
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Noe" til å plassere i sofaen for å sette kopper etc på

Jeg har alle løsninger nevnt over her: Digert tungt, rundt metallbrett (anbefaler digert, det er stødigere), flere småbord som flyttes rundt dit det er behov samt et sånt bord som står med beina halvveis under sofaen slik at bordet "henger" over sofaen.

Brettet brukes både til pynteting og i tillegg kopper/glass etc. Småbordene brukes mest, til både kopper/glass etc., legge fra seg fjernkontroll, lesebriller etc. Det som delvis henger over sofaen brukes til computeren min.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-23, 14:30   #12
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Noe" til å plassere i sofaen for å sette kopper etc på

Takk for mange gode tips Alle ting som tar plass på gulvet og henger over sofaen, utgår pga mannen min, men tunge brett til å sette stødig på mykt underlag er veldig aktuelt! Metall eller marmor, da kanskje, for skikkelig tyngde. Det fra Bjørkheim over her var veldig fint!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-23, 14:51   #13
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Noe" til å plassere i sofaen for å sette kopper etc på

Jeg bruker ipad'n

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no