Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #9

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-21, 15:52   #881
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Bank-id. Føkkings ustabile møkkadritt!!! Jeg vil inn og bestille boosterfose, men neeeeida.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 13-12-21, 17:17   #882
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Så sliten.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 13-12-21, 23:51   #883
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #9

3 uker siden operasjonen og nå er magen blå?!
Og hersens angstanfall.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 13-12-21, 23:53   #884
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Avlyste konserter

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 07:38   #885
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Mail fra samarbeidsfyr på jobben som er direkte ufin, i tillegg til å være ovenfra-og-ned.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 07:41   #886
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Trøtt.
Det er glatt ute.
Trening med hunder i kveld er avlyst, og jeg hadde gledet meg masse.
Sure unger.
Tirsdag.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 09:34   #887
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Tilbake på hjemmekontor for... vettafaen, fjerde gang? Føles som Groundhog Day.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 09:44   #888
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Mail fra samarbeidsfyr på jobben som er direkte ufin, i tillegg til å være ovenfra-og-ned.

Har du noen kolleger du kan dele frustrasjonen med? Jeg hadde en gang i tiden en kunde som var ufin både titt og ofte. Det hjalp veldig å finne en alliert som jeg kunne videresende til og få tilbakemelding på at det var han som var helt på bærtur og ikke meg.


(Etter en stund begynte han å sette sjefen sin på kopi. Da tok det bare noen måneder før han fikk sparken. Det var visst ikke bare meg han kommuniserte med på den måten. Og for hver gang det skjedde før han ble oppsagt, så fikk jeg en oppriktig beklagelse fra sjefen hans. Det hjalp VELDIG.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 10:44   #889
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Mannen min har kjørt bilen vår tom for strøm. Hvorfor GJØR de sånt?!? Hva er det med menn som gjør at de bare MÅ prøve?!?
Føkk it altså. Heldigvis fikk vi tauet den til en plass det den kan stå noen timer. Så må vi ned med traktor og aggregat for å lade nok til å få den hjem. Veldig praktisk.
Idiot!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 12:19   #890
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Mannen min har kjørt bilen vår tom for strøm. Hvorfor GJØR de sånt?!? Hva er det med menn som gjør at de bare MÅ prøve?!?
Føkk it altså. Heldigvis fikk vi tauet den til en plass det den kan stå noen timer. Så må vi ned med traktor og aggregat for å lade nok til å få den hjem. Veldig praktisk.
Idiot!!

Fravær av rekkeviddeangst?

Utrolig kjedelig og mye mer arbeid.

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 14:09   #891
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Mannen min har kjørt bilen vår tom for strøm. Hvorfor GJØR de sånt?!? Hva er det med menn som gjør at de bare MÅ prøve?!?
Føkk it altså. Heldigvis fikk vi tauet den til en plass det den kan stå noen timer. Så må vi ned med traktor og aggregat for å lade nok til å få den hjem. Veldig praktisk.
Idiot!!

Mannen min forsøker seg på dette titt og ofte. Og så sitter han der med et triumferende smil hver gang det går bra. Jeg blir like sur hver gang.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 14:44   #892
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Absolutt mannegreie. Pappa er imot lading på prinsipiellt grunnlag, det er jo praktisk når man samtidig har elbil med ca null rekkevidde.

Heldigvis går det ikke utover meg da (bortsett fra at han må låne bilen min hver gang han skal kjøre langt, fordi han tydeligvis ikke er imot fylling av Diesel??)

Neket er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 15:07   #893
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Bank-id. Føkkings ustabile møkkadritt!!! Jeg vil inn og bestille boosterfose, men neeeeida.

Jepp. Kommer ikke inn

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 15:36   #894
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #9

At vi ikkje kan få ha heimeskule måndag og tysdag neste veke…Det er smitte på dei fleste skulane, og skulane har ønska heimeskule desse dagane, men nei. Dermed, for kvar unge som tester positivt tysdag, onsdag og torsdag neste veke sit ei heil klasse i karantene julaftan… vi har tre lodd i lotteriet…

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 15:50   #895
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Alt. Avlyst julekonsert. Avlyst julebord. Avlyst erfaringskonferanse. Sjuk mann som forstyrrer hjemmekontorarbeidsmiljøet. Dumme hunder med løpetid. Dustevær.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 16:10   #896
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Alt. Avlyst julekonsert. Avlyst julebord. Avlyst erfaringskonferanse. Sjuk mann som forstyrrer hjemmekontorarbeidsmiljøet. Dumme hunder med løpetid. Dustevær.



Samme her med hjemmekontorfurt. Unger. Mann (forsåvidt grei) som sover i andreetasje, så jeg ikke kan bruke hjemmekontoret mitt i et tilstøtende rom. Hund som legger seg under stolen min for å sleike seg i skrittet med all mulig lyd.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 16:12   #897
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.



Samme her med hjemmekontorfurt. Unger. Mann (forsåvidt grei) som sover i andreetasje, så jeg ikke kan bruke hjemmekontoret mitt i et tilstøtende rom. Hund som legger seg under stolen min for å sleike seg i skrittet med all mulig lyd.

Ja! Jeg har to - med løpetid, som vekselvis slikker seg selv og rir på hverandre hele føkkings tiden. Kan jo ikke gå ut blant folk med dem helle, sånn som de oppfører seg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 16:17   #898
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Ja! Jeg har to - med løpetid, som vekselvis slikker seg selv og rir på hverandre hele føkkings tiden. Kan jo ikke gå ut blant folk med dem helle, sånn som de oppfører seg.



Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 16:22   #899
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Ja! Jeg har to - med løpetid, som vekselvis slikker seg selv og rir på hverandre hele føkkings tiden. Kan jo ikke gå ut blant folk med dem helle, sånn som de oppfører seg.



Jeg måtte gå ut med ham midt i arbeidsdagen fordi han la seg under stolen der og feis og feis. Så kom vi inn og begynte å slikke i stedet.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 18:22   #900
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.



Jeg måtte gå ut med ham midt i arbeidsdagen fordi han la seg under stolen der og feis og feis. Så kom vi inn og begynte å slikke i stedet.

Jeg leste tråden litt fort, og glemte du hadde hund, og husket at du hadde mannen hjemme mens du hadde hjemmekontor. Say no more.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no