Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #9

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-21, 08:47   #601
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.738
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

på Pasta.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 19-11-21, 09:00   #602
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Det høres ut som en skikkelig vond situasjon å være i, Pasta!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Sist redigert av Input : 19-11-21 kl 11:07. Årsak: Fjernet sitat
Input er ikke aktiv  
Gammel 19-11-21, 10:10   #603
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Pasta.

I småbarnsperioden så var min største og beste dagdrøm at jeg hadde en lydisolert og ren leilighet i hagen, helt for meg selv!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 19-11-21, 10:16   #604
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Å, Pasta!

Jeg husker jeg gikk forbi t-banestasjonen en dag i den verste tåka, og tenkte "tenk om jeg bare går på den. Tar den til Oslo S. Setter meg på et tog og bare reiser og reiser og reiser så lenge kortet har penger?"

Det blir bedre.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 21-11-21, 12:33   #605
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

På 10. klasses foreldremøte blir skoleball nevnt. Det oppfordres til måtehold og selskapskjoler. Jeg tenker jippi og bestiller tre selskapskjoler fra Zalando til prøving, alle blir avvist, det skal være ballkjole og det heter ball sier jentungen. Og nå tror jeg jentungen har helt rett. På skolens og områdets Facebook-sider inviteres det til ballkjolesalg på skolen, med en nabobutikkens vintageskatter fra Paris, Roma og København. Hilsen ballkjolekomiteen/FAU. :herskullværtgrønnspyemoji:. Ja, og 500,- pr unge ved påmelding.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 21-11-21, 12:40   #606
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Forbannedes innpakningspapir som revner for et godt ord!

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 21-11-21, 13:17   #607
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

På 10. klasses foreldremøte blir skoleball nevnt. Det oppfordres til måtehold og selskapskjoler. Jeg tenker jippi og bestiller tre selskapskjoler fra Zalando til prøving, alle blir avvist, det skal være ballkjole og det heter ball sier jentungen. Og nå tror jeg jentungen har helt rett. På skolens og områdets Facebook-sider inviteres det til ballkjolesalg på skolen, med en nabobutikkens vintageskatter fra Paris, Roma og København. Hilsen ballkjolekomiteen/FAU. :herskullværtgrønnspyemoji:. Ja, og 500,- pr unge ved påmelding.

Det synes jeg du skal løfte til KFU.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv  
Gammel 21-11-21, 14:39   #608
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg våknet tidlig i dag så da begynte jeg å rydde i noen hyller.. har mye bøker (fag..) og mye fag ark (medisin og psykiatri). Jeg vet jo alt jeg hsr printet ut og sånt men jeg finner det aldri når jeg skal ha det!

Vel.. det gikk fint i starten.
Så kom skulle jeg ut med hunden og nå orker jeg ikke starte på an igjen.

Resultatet?

Det ligger bøker, ark og permer strødd utover gulvet.

Jaja, får bli ferdig.. enda mange timer det MÅ være ferdig

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 21-11-21, 17:09   #609
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

På 10. klasses foreldremøte blir skoleball nevnt. Det oppfordres til måtehold og selskapskjoler. Jeg tenker jippi og bestiller tre selskapskjoler fra Zalando til prøving, alle blir avvist, det skal være ballkjole og det heter ball sier jentungen. Og nå tror jeg jentungen har helt rett. På skolens og områdets Facebook-sider inviteres det til ballkjolesalg på skolen, med en nabobutikkens vintageskatter fra Paris, Roma og København. Hilsen ballkjolekomiteen/FAU. :herskullværtgrønnspyemoji:. Ja, og 500,- pr unge ved påmelding.

Høyner med kr 650 hos oss. På byens beste selskapslokale. Jeg skjønner ikke hensikten. Vi i turkomiteen har planer om dugnad for å tjene inn penger for hele klassen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-11-21, 17:53   #610
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #9

650,- for skoleball? Ungdomsskole? Men i himmelens navn, det er jo direkte ekskluderende. På vår skole er det en makspris på 200,-.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 21-11-21, 18:36   #611
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Hos oss koster det ikke noe å være med på ball. Vi har ball for 8-10 klasse.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 21-11-21, 18:36   #612
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Mann og et barn (foreløpig) ned med omgangssjuke. Jeg kjenner jeg har lyst til å flytte på hotell!!!! Fuck! Fuck! Fuck!!!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 21-11-21, 18:38   #613
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

650,- for skoleball? Ungdomsskole? Men i himmelens navn, det er jo direkte ekskluderende. På vår skole er det en makspris på 200,-.

Ja, ungdomsskole, 10.klasse. Lite prangende kjoler, men altså dyr inngangsbillett.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-11-21, 18:43   #614
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Det synes jeg du skal løfte til KFU.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Høyner med kr 650 hos oss. På byens beste selskapslokale. Jeg skjønner ikke hensikten. Vi i turkomiteen har planer om dugnad for å tjene inn penger for hele klassen.

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

650,- for skoleball? Ungdomsskole? Men i himmelens navn, det er jo direkte ekskluderende. På vår skole er det en makspris på 200,-.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Ja, ungdomsskole, 10.klasse. Lite prangende kjoler, men altså dyr inngangsbillett.

Takk for støtte, føles litt ensomt å være arbeider og å tjene normalt i dette området. Vi klarer oss, men i alt er dette langt utenfor hva som er gratisskole. Og 500,- er for ball på skolen, i kantina.

__________________
06 & 08 .

Sist redigert av Lavender : 21-11-21 kl 18:50.
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 21-11-21, 18:43   #615
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Mann og et barn (foreløpig) ned med omgangssjuke. Jeg kjenner jeg har lyst til å flytte på hotell!!!! Fuck! Fuck! Fuck!!!!

Oioioi! Krysser alt som krysses kan for at du ikke blir smittet!!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 21-11-21, 18:53   #616
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Takk for støtte, føles litt ensomt å være arbeider og å tjene normalt i dette området. Vi klarer oss, men i alt er dette langt utenfor hva som er gratisskole.

Min datter fikk ikke dette ballet i januar, men regner med broren får. Tror det er tatt opp med Fau allerede, men kanskje vi kan ta det opp igjen. Det er en liten skole som ikke ligger i bydel med svært høye inntekter, det er lite merkepress og klassetur finansieres av dugnader. Ballet passer ikke inn.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-11-21, 18:54   #617
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Mann og et barn (foreløpig) ned med omgangssjuke. Jeg kjenner jeg har lyst til å flytte på hotell!!!! Fuck! Fuck! Fuck!!!!

Kan du? Eller isolere deg?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-11-21, 18:57   #618
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.738
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg er så trøtt at jeg ikke funker til noen ting etter lengre periode med lite søvn. Og jeg har masse å gjøre.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 21-11-21, 18:59   #619
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Kan du? Eller isolere deg?

Dessverre. Med en ute betyr det dobbelt på meg.
Men blir å holde avstand. Prøvde å minne han på at jeg spydde og lå i fosterstilling i melkegrava for en uke siden, men jeg stilte på jobb. Men jammmen gikk han å la seg lell menn ass, pyser.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 22-11-21, 07:06   #620
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

På 10. klasses foreldremøte blir skoleball nevnt. Det oppfordres til måtehold og selskapskjoler. Jeg tenker jippi og bestiller tre selskapskjoler fra Zalando til prøving, alle blir avvist, det skal være ballkjole og det heter ball sier jentungen. Og nå tror jeg jentungen har helt rett. På skolens og områdets Facebook-sider inviteres det til ballkjolesalg på skolen, med en nabobutikkens vintageskatter fra Paris, Roma og København. Hilsen ballkjolekomiteen/FAU. :herskullværtgrønnspyemoji:. Ja, og 500,- pr unge ved påmelding.

Vi skal prøve å få til noe med Fretex, vet jeg. Og mange skoler har resirkulering av tidligere års ball. Vintageskatter høres fryktelig dyrt ut, og jeg skjønner godt det er frustrerende og vanskelig å si fra, selv om jeg er helt enig i at det kan du gjerne gjøre. Man vil jo ofte ikke være DEN forelderen... Lyseblå ballballkjole i str M henger her, og kan gjerne lånes ut hvis dere vil

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no