Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegave til jente på snart 9

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-13, 21:27   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Julegave til jente på snart 9

Hva kjøper dere til eget barn på denne alderen? Min ønsker seg alt fra Lego friends, lydbøker og klær til egen iPad. Hun trenger ski også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 21:38   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til jente på snart 9

Jenta mi fylte 8 i juni. Slalomskia begynner å bli vel korte, så jeg tror det blir nye. I hele fjor prøvde hun fortvilet å "trikse" og kjøre baklengs på dem (vanlige slalomski), så jeg tenker det blir twintip denne gangen.

I fjor fikk hun Lego City fjernstyrt tog, med stasjon og skinner. Det var stor suksess, hun greide å bygge alt helt selv.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 21:38   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til jente på snart 9

Det er faktisk en smule flaut, men jeg husker ikke hva vi kjøpte til LilleVenn i fjor (da var hun akkurat fylt 9)...Hun fikk sovepose ihvertfall. Charmsarbånd ønsket hun (og fikk) til 9 årsdagen. I år er det gitar og ny pc, samt et Penny board som står høyest på ønskelisten.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 21:40   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegave til jente på snart 9

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.


I fjor fikk hun Lego City fjernstyrt tog, med stasjon og skinner. Det var stor suksess, hun greide å bygge alt helt selv.

Min jente fikk det i fjor hun og.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 21:41   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegave til jente på snart 9

Jeg tror nok iPad står på toppen av listen. Men hun bruker min når hun vil, så behovet er der ikke. Heller heller mot høyttaler med docking stasjon til henne til iPad. Vet iPod touch men trenger hun det?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 21:43   #6
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til jente på snart 9

Min er 10, og fikk en hest og Lego friends (rideleiren) i fjor. Hun ønsker seg Lego friends i år også, og skal få en hund hun har sett på en eller annen reklame i tillegg. Pluss et spill til DS-en, tenker jeg. Mellomsøs er 6 og skal også få Lego friends, et DS-spill + en ting til.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 21:51   #7
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegave til jente på snart 9

Jenta vår skal få seg sparkesykkel. Har aldri eid det, og ønsker seg veldig.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 22:01   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til jente på snart 9

ipod touch er jo genialt om hun ikke har iphone! Både til spill, surfing samt spille musikk.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 22:09   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegave til jente på snart 9

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

ipod touch er jo genialt om hun ikke har iphone! Både til spill, surfing samt spille musikk.

Hun har ikke iPhone og får heller ikke. Eller, jeg har en ny liggende siden jeg fikk på jobb. Strengt tatt kunne den blitt årets gave...

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 23:09   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til jente på snart 9

Snuppa ønsker seg pc og sparkesykkel. Vi antar at hun får førstenevnte fra oss og så regner vi med at noen andre kjøper sparkesykkel. Hvis ikke, så får hun det av oss til bursdagen i januar.

Sparkesykkelen hun har nå er fullstendig utslitt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-13, 14:57   #11
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til jente på snart 9

Jeg skal sy sakkosekk. Og så skal hun få ny pyjamas til å daffe rundt med hele jula.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-13, 15:06   #12
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til jente på snart 9

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hun har ikke iPhone og får heller ikke. Eller, jeg har en ny liggende siden jeg fikk på jobb. Strengt tatt kunne den blitt årets gave...

Ikke dumt LilleVenn har også iphone kun fordi hun arver mine gamle...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-13, 15:37   #13
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegave til jente på snart 9

Min niese på straks ni får ett års abonnement på Aftenposten Junior i år. Storesøster har det og leser stort sett med stor interesse.

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-13, 08:34   #14
TripptrappTREsko
Bondesjakk(matt!?)
 
TripptrappTREsko sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 71
TripptrappTREsko har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Julegave til jente på snart 9

Opprinnelig lagt inn av mosol, her.

Min niese på straks ni får ett års abonnement på Aftenposten Junior i år. Storesøster har det og leser stort sett med stor interesse.

Det var faktisk en super idé! Gad vite om det finnes et lignende alternativ her i Danmark? Det skal undersøkes.

TripptrappTREsko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-13, 09:21   #15
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Julegave til jente på snart 9

Bonusungen får en klokke i fra oss, hun eier ikke tidsbegrep så det blir en grei gave. Vet at hun nok får en hesteleke fra en av besteforeldreparet.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-13, 09:54   #16
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegave til jente på snart 9

I år blir det nye skøyter på 9-åringen!
-og lego fra lillebror og et-eller-annet jåleri-dill fra katten.

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-13, 10:09   #17
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julegave til jente på snart 9

Min får en stor Lego-eske, en bok og et klesplagg (har ikke kjøpt de to siste tingene enda).

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-13, 19:58   #18
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julegave til jente på snart 9

Her blir det ny DS, klær, lego og bøker på 9-åringen.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 10:09   #19
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegave til jente på snart 9

Hun får båten i Lego Friends og et ullteppe. Jeg pleier ha noen små gaver i tillegg, jeg tror jeg har dem i kalenderen i år istedenfor.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 10:47   #20
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegave til jente på snart 9

Jeg vet min ønsker seg mobil..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no