Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

17. mai - hva slags planer har dere?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-12, 23:23   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

17. mai - hva slags planer har dere?

Det nærmer seg 17. mai, og for første gang har jeg skolebarn som skal gå i tog.

Hva gjør dere denne dagen, hvilke tradisjoner har dere og hva spiser dere? Trenger litt tips.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 23:38   #2
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.874
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?

Vi har i grunnen hatt ytterst få tradisjoner utenom grilling. Jeg tenker at 17. mai tidsnok blir en ganske stressende dag straks man har skolebarn som skal gå i tog o.l., så vi har så langt bare nytt å sove lenge og ta det med ro. I år blir første gang på 12 år at vi faktisk skal ut og se på tog. Det blir selvsagt pølse og is og muligens en tur til skolen vi sokner til for å se hva som skjer der. Senere får vi besøk og så skal det grilles. Har ikke bestemt hva som skal grilles, men desserten blir kransekake og marsipankake

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 23:39   #3
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?

Første år uten togtvang. Så den eneste tradisjonen vi opprettholder er pavolova med massevis av bær. Og Champagne, selvsagt. Til og med jeg kliner til med å ta et glass.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 23:42   #4
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?

I år skal jeg selge kaker og smørbrød på kafèen på skolen. Så da går vel den dagen

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 23:43   #5
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?

Skolens arrangement er obligatorisk, de små elsker det. Etter frokost, tog, skolearrangement og nytt tog pleier vi samles hjemme og skifte, spise frokostrester og slappe av. Noen ganger med gjester. I år blir det enklest mulig på grunn av glutting I pinsen.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 23:44   #6
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?

Frokost med venner. Deretter toging, pølsing og ising. På ettermiddagen ramlar vi inn døra heime, spenner av vonde sko og tar det heilt med ro. Middag er noko enkelt og raskt.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 23:52   #7
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?

I år 'driter' vi i alt, og drar på heisatur over grensen og handler og koser oss. Ingen vil gå i tog, ei heller styre med finklær. Så da bruker vi fridagen på noe annet.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 23:52   #8
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?

Flaggheising og korpsfrokost kl 08, deretter videre for å marsjere med alle skolebarna. Videre til skolen for leker, is, pølser og brus. Hjem til oss for kaffe og kake. I år har vi bestilt bord på restaurant med storfamilien. Tidligere har vi hatt selskap med naboene hvor vi har servert rømmegrøt og spekemat. Sistnevnte kjenner jeg blir litt tøft mht korpsfrøknas aktivitet denne dagen og jeg skal følge henne. På kvelden ligger vi på sofaen og ser Flåklypa.
17. mai er en vakker dag. Ikke noe stress, litt hektisk, men veldig koselig.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 23:56   #9
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?

I år er vi ville og gale, og drar med oss treåringen til byen for å se barnetoget og vinke til kongen. Kollektivtrafikken er sprengt på 17. mai, så jeg tenkte å droppe vogna... Satser på at vi kommer oss hjem fulltallige.. Så tenkte jeg vi skulle ha en bedre lunsj, og slappe av fram til arrangementet på skolen. Etter det er feiringen over.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 00:11   #10
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?

Vi skal først ned til byen for å delta og se barnetoget. For første gang skal jeg ikke være tilskuer, men være med i toget. *foreldrekontakt*

Etter barnetoget er det å gå litt i byen før vi stikker hjem til svigers hvor det står pizza på menyen.

Så er det opp til skolen og opplegg der på ettermiddagen.

Er litt spent på om vi rekker svigers i år, for jeg har endel oppgaver på skolen også.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 00:16   #11
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?

Vi har skolebarn, så det er opp tidlig til oppmøte på skolen kl 9, barnetog kl 10, lunsj med familien etterpå, deretter borgertog (må vi gå der i år tro?) og russetog og så opp på skolen der vi selvfølgelig har en dugnadsoppgave å passe. Merkelig nok har jeg foreløbig ikke blitt spurt om å bake kaker i år. Har foreldrekontaktene på eldste sitt trinn begynt nederst på lista i år tro? Eller er de bare trege? Jaja time will show. Etterpå drar vi hjem og da er vi egentlig modne for sofaen, men vi pleier å tvangsgrille litt og spise enda litt mer is. Ungene får så mye is de vil, men de får ikke så mye is de vil nede i byen. Vi kjøper inn bokser og har hjemme.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 06:12   #12
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?

Eldste skal vel dra kl 6 eller noe for å gå rundt Skaugum. Litt senere på dagen blir det logistiske utfordringer da minste gjerne vil gå i barnehagetoget (rosaruss må vite) og eldste skal gå i skoletoget. Disse er til samme tid, men forskjellig sted, siden barnehagen går sammen med en annen skole enn den eldste går på. Etter det er det leker osv på skolen, så griller vi sammen med mamma og pappa hjemme hos oss om kvelden.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 06:29   #13
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?

Mye det samme som tidligere år, men poden går alene i toget for første gang.

Så da blir det å kle oss, plassere poden i toget (som starter opp rett utenfor her), se på toget, følge toget til den andre barneskolen i området, kjøre hjem igjen til "vår" skole, treffe bygda og mingle på skolens arrangement (leker, kiosksalg, osv). På ettermiddagen pleier vi som regel grille/spise sammen med noen venner.

Minsten kunne også vært i toget i år, siden han har begynt i barnehage. Men det dropper vi, siden han mest sannsynlig sover i den tiden.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 06:57   #14
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?

17.mai er fint, jeg elsker den dagen.

I år skal eldste gå barnetoget med klassen, snuppa skal se på toget med mormor og farmor. Mannen og jeg skal nemlig spille i korpset i år. (Jeg har ikke vært ute og marsjert på ni år, eller spilt på syv, men håper å ta det på gammel rutine.)

Etterpå må vi vel opp en tur på skolen og bli med på arrangementet der. Vi får oss litt mat og etterpå skal vi går borgertoget alle fire. Vi med korpset, eldste med fotballen og yngste med turninga. Da tipper jeg det er jeg og slappe av etter det, mulig det blir litt grilling.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 07:02   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?

På vår skole får ikke førsteklassingene gå i toget (bor i Oslo). Og det synes jeg er helt greit.

Vi har aldri vært i byen på dagen på 17. mai, men i år skal vi prøve oss. Jeg har forespeilet ungene om at det kommer til å være lange køer på alt, men at de skal få is allikevel.

På ettermiddagen skal vi ha et eget arrangement i borettslaget vårt. Det er egentlig ingen arrangør, vi har bare avtalt å møtes. Alle tar med egen grill og grillmat og en kake til kakebordet. Så har vi tradisjonelle leker, og spiser. Forholdsvis ukompliserte saker, men veldig gøy. Det er et arrangement på skolen også, men det er lettere å være på det som er her hjemme.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 07:03   #16
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.555
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?

Planene mine strekker seg egentlig til 14. Mai om kvelden, og en vag plan for formiddagen 15. Vi har altså visning 14.

Men jeg tenker at 17. nok blir markert enkelt og tradisjonelt. I tog med barnehagen, det er det lokale barnetoget som havner på skolen. I fjor plasket det så mye at Knerten var så gjennomvåt at vi stakk av fra toget og gikk hjem. I år satser jeg på å kle ham bedre om det regner, og komme oss ttil skolen, litt brus og is, før vi går hjem og lager mat. Vi pleier lage biff.

Og så kan vi pakke bort festtøyet og sende det med flyttebilen som kommer i helga.

Jepp, i år er nasjonaldan et lite pust i bakken mellom visning og flytting. Endelig flytting skjer først helga etterpå da, i pinsa.

Uansett, jeg elsker nasjonaldagen, og det blir nok kjekt i år også, selv om jeg ikke bruker så mye energi på å planlegge det.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 07:28   #17
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?

Speiderne heiser flagget ved Eidsvollbygningen klokka 8 så da må vi være der - har to speidere og en speiderleder i hus. Vanligvis er vi med i toget og på arrangementer ved nevnte sted, men siden den blir pusset opp nå skjer det ikke noe der etter flaggheis, så vidt jeg vet.

Så det bærer avsted til skolen etter at speiderne er ferdige, der er det barnetog, leker, is og det som hører med. På ettermiddagen skal vi til foreldrene mine og grille hvis det er fint vær, evt. spiser vi innendørs.

17. mai er fint!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 08:59   #18
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?

Skolegården klokken 08.00 hvor Vesla møter opp til barnetoget og vi synger "Ja, vi elsker". Så er det barnetog i byen kl. 10.00, litt rusling/tivoli/ballongkjøping/isspising før vi drar og spiser et eller annet hos noe familie, så er det borgertog kl. 15.00 (eller 16.00 )og til slutt har vi vennefamilier på felles koldtbord på kvelden. Hektisk, men bra.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 09:05   #19
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?

Her blir det skoletog for ungene - første gangen begge to går i toget. Etterpå skal vi til foreldrene mine, det er kaker og leker i borettslaget hvor jeg vokste opp, og ungene vil heller være der enn på arrangementet på den lokale ungdomsskolen hvor de synes det er uoversiktelig og for mange folk. Vi har besøk fra USA, så jeg må finne ut om hun har lyst på en tur innom sentrum også.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 09:10   #20
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17.mai - hva slags planer har dere?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

På vår skole får ikke førsteklassingene gå i toget (bor i Oslo). Og det synes jeg er helt greit.

Mens på vår skole skal 1-klassingene gå i tog, og gleder seg veldig.

Det er flaggheising kl 8, og så oppmøte for tog kl 10.15. Etter toget er det leker og kafe i skolegården, samt underholdning.

Etter arrangementet regner jeg med at vi skal innom et arrangement i Parkveien der vi har vært de siste årene, og så får jeg se an formen litt. Ellers blir det mengder av is og pølse. Og russekort.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no